自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3796


1#
發表於 12-5-18 11:11 |只看該作者
女兒4歲,剛到健康院作視力檢查,得知有300度散光,
請問依家理工大學仲有無得驗眼?
或者有無更好提議到哪裏驗眼?謝謝
Danny , miss u

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo