懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3339


1#
發表於 12-5-19 19:12 |只看該作者
心大心細想買來食.....
大家有冇買來坐月時食呀?....好唔好呀?


大宅

積分: 1092


30#
發表於 12-5-23 01:05 |只看該作者

引用:好彩冇買,因為而家先知咩叫虛不受補!唔知

原帖由 idachung 於 12-05-20 發表
好彩冇買,因為而家先知咩叫虛不受補!唔知做乜一生完之後吹風就起雞皮,又發惡夢!個人好燥好忟,但係我99 ...
我生完都好似好燥熱,所以叫阿媽唔好買鷄煲嘢比我食,淨係用瘦肉,我仲要坐月生飛滋,又唔飲得涼茶!




禁止訪問

積分: 480


29#
發表於 12-5-23 00:56 |只看該作者

回覆:廿八坊依家做緊$31xx抵唔抵買呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2071


28#
發表於 12-5-22 15:44 |只看該作者
回覆 寶妮 的帖子

原來係間間都得有9折架!!只要你問就可以有!


大宅

積分: 3339


27#
發表於 12-5-22 15:11 |只看該作者
回覆 寶妮 的帖子

吉島做到27號$31xx!去華x堂講下價可能會仲便!^^


大宅

積分: 3339


26#
發表於 12-5-22 15:08 |只看該作者
回覆 Oonetwothree 的帖子

我都買左呀,都係九折左右^^!


男爵府

積分: 5820


25#
發表於 12-5-22 14:05 |只看該作者

回覆:Oonetwothree 的帖子

你係邊區買ar?




大宅

積分: 2071


24#
發表於 12-5-22 12:30 |只看該作者
回覆 寶妮 的帖子

我琴日去左華x堂,佢地標價錢$3380,我問佢地有無折(細細聲問),佢好好人就話"俾個九折你啦"

最後折左係$3042!!!!!!!!!我即時俾錢,遲d先送貨!!


男爵府

積分: 5820


23#
發表於 12-5-22 10:51 |只看該作者

回覆:AliceCbaby 的帖子

知唔知promo到幾時完ar?




珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-5-21 22:18 |只看該作者
頭先同老婆係華潤堂
show 原價3380
但俾老婆講到個九折
天朗氣清


大宅

積分: 3339


21#
發表於 12-5-21 13:43 |只看該作者
回覆 寶妮 的帖子

係吉吉島promo


男爵府

積分: 5820


20#
發表於 12-5-21 12:57 |只看該作者

回覆:廿八坊依家做緊$31xx抵唔抵買呀

我昨日見華x堂賣$3380wor?where is$31xx?




子爵府

積分: 13783


19#
發表於 12-5-21 12:23 |只看該作者
我上胎買精裝($2xxx), 因為順產, 怕金裝太補
同埋多數冇用雞, 主要都係用豬, 怕雞燥
我餵全人奶, 剛飲完餵bb都冇事

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


大宅

積分: 3339


18#
發表於 12-5-21 12:18 |只看該作者
回覆 Lapin14b 的帖子

哇......差百幾蚊呀......等我去華X堂去問下先....3q


男爵府

積分: 6663


17#
發表於 12-5-20 21:07 |只看該作者

回覆:廿八坊依家做緊$31xx抵唔抵買呀

好彩冇買,因為而家先知咩叫虛不受補!唔知做乜一生完之後吹風就起雞皮,又發惡夢!個人好燥好忟,但係我99死要我食雞,要我補,搞到最後燒咗4日104度,去睇中醫,個中醫都叫我唔好再食
冇食3日就冇事:;pppp:




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


16#
發表於 12-5-20 20:59 |只看該作者

引用:我媽咪買左比我,食緊day+5+,+so+far+惡露

原帖由 Lapin14b 於 12-05-19 發表
我媽咪買左比我,食緊day 5 , so far 惡露已經清哂,華潤堂買$3002
華潤堂係咪金裝?平好多喎




禁止訪問

積分: 480


15#
發表於 12-5-20 20:56 |只看該作者

引用:回覆+Lapin14b+的帖子 咁便?吉吉島promo金

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 841


14#
發表於 12-5-20 19:02 |只看該作者

回覆:廿八坊依家做緊$31xx抵唔抵買呀

係咪咩體質既媽媽都得架?我怕我虛不受補




別墅

積分: 662


13#
發表於 12-5-20 13:46 |只看該作者

回覆:廿八坊依家做緊$31xx抵唔抵買呀

只要依instruction 加酒for第一方,加肉或雞for餘下四方!




大宅

積分: 3339


12#
發表於 12-5-20 11:52 |只看該作者
回覆 ching113 的帖子

係唔係自己仲要去買其他材料加入去呀eg.紅早,南早果de,因為我見每包都有寫要加咩咩入去咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo