自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6771


1#
發表於 12-5-20 02:56 |只看該作者
明明個B喺我個肚入面, 都唔知你男人老狗抑乜x野鬱!




民房

積分: 25


28#
發表於 12-5-25 20:48 |只看該作者
不如你2夫婦一起去做一次能量治療, 可以大大放鬆, 減壓。
你2把自己的情緒互相投射到對方, 向對方釋放, 只會越來越變差。
我跟太太有懷孕時都試過, 找人做完能量治療後, 好好多了, 大家都變得平靜及體諒。

你可以MESSAGE我, 再SEND 那位治療師資料比你。


男爵府

積分: 6771


27#
發表於 12-5-20 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanc9_929+於+12-05-20+發表

原帖由 KT0603 於 12-05-20 發表
都會有可能㗎,我生完唔夠一星期,我老公原本因為我大肚期間戒了煙,但都食返,話壓力大喎!但他一直連開枝 ...
如果佢夠膽, 我一定掟佢出門口!!




禁止訪問

積分: 102652


26#
發表於 12-5-20 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivibabyvivi+於+12-05-20+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-5-20 17:59 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!






男爵府

積分: 6771


24#
發表於 12-5-20 17:31 |只看該作者

引用:其實好多男人都會咁,+佢地一時未接受到啫,+

原帖由 vivibabyvivi 於 12-05-20 發表
其實好多男人都會咁, 佢地一時未接受到啫,
做媽媽既雖然辛苦, 不過做爸爸既壓力何嘗唔大呀?
互相體諒下, ...
講緊都未出世就發癲, 出左世我真係怕我俾佢搞到抑鬱....




男爵府

積分: 6771


23#
發表於 12-5-20 16:38 |只看該作者

引用:唔好激氣

原帖由 littlezoo 於 12-05-20 發表
唔好激氣
Thanks




男爵府

積分: 6771


22#
發表於 12-5-20 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanc9_929+於+12-05-20+發表

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 12-05-20 發表
我會鎖刀換埋叫佢以後唔駛返泥
點幾鐘去邊度搵人換鎖?




男爵府

積分: 6771


21#
發表於 12-5-20 16:37 |只看該作者

引用:哈哈哈,係咪走左去睇波渣?+(講笑,樓主唔好

原帖由 hikki1201 於 12-05-20 發表
哈哈哈,係咪走左去睇波渣? (講笑,樓主唔好介意) 可能佢未接受到呢?我老公都係禁…到生左先好d



...
佢唔睇波o架, 可能揸車去兜圈~




男爵府

積分: 6771


20#
發表於 12-5-20 15:50 |只看該作者

引用:有啲情緒啫,定真係抑鬱呀,差好遠噃一齊聽

原帖由 ellislui 於 12-05-20 發表
有啲情緒啫,定真係抑鬱呀,差好遠噃
咁應該未去到抑鬱咁嚴重.... 成日小小事大發脾氣囉!




男爵府

積分: 6771


19#
發表於 12-5-20 15:48 |只看該作者

引用:可唔可以講下咩事呢?+

原帖由 madeinhongkong 於 12-05-20 發表
可唔可以講下咩事呢?
講出嚟我怕俾人笑




琥珀宮

積分: 182830

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


18#
發表於 12-5-20 15:09 |只看該作者
其實好多男人都會咁, 佢地一時未接受到啫,
做媽媽既雖然辛苦, 不過做爸爸既壓力何嘗唔大呀?
互相體諒下, 多D傾下心事啦

點評

肥妹心  agree  發表於 12-5-20 18:46


男爵府

積分: 7715


17#
發表於 12-5-20 15:06 |只看該作者

你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

我生第一個嗰陣C6都抑鬱,生完第二個佢多左同我傾心事先好D咋





珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-5-20 10:10 |只看該作者
唔好激氣


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


15#
發表於 12-5-20 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sfmeow+於+12-05-20+發表我都

原帖由 chanc9_929 於 12-05-20 發表
唉! 真係好忟憎... 點幾鐘發脾氣走左出去, 仲細咩?! 我都想走呀!
我會鎖刀換埋叫佢以後唔駛返泥




禁止訪問

積分: 15254


14#
發表於 12-5-20 09:57 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-5-20 08:03 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

下,男人都




男爵府

積分: 7980


12#
發表於 12-5-20 07:37 |只看該作者

你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!

哈哈哈,係咪走左去睇波渣? (講笑,樓主唔好介意) 可能佢未接受到呢?我老公都係禁…到生左先好d




男爵府

積分: 6071


11#
發表於 12-5-20 07:28 |只看該作者
有啲情緒啫,定真係抑鬱呀,差好遠噃


一齊聽下產前講座,搵下專業人士傾訴啦


男爵府

積分: 8178


10#
發表於 12-5-20 06:03 |只看該作者
可唔可以講下咩事呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo