自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5374


1#
發表於 12-5-22 10:18 |只看該作者
要做去義賣, 但因之前一日無時間做, 可以早兩日預先做好嗎? (即星期五做星期日賣) 會不會變林呢?


大宅

積分: 3000


6#
發表於 12-5-22 10:58 |只看該作者

回覆:請問自製的曲奇餅可存放多久呢?

新年嗰排我整d曲奇送禮,整好然後入袋封埋口,可放二個禮拜。




男爵府

積分: 5578


5#
發表於 12-5-22 10:55 |只看該作者
你一放涼就要入樽啦~~


男爵府

積分: 5374


4#
發表於 12-5-22 10:54 |只看該作者
回覆 pigpig 的帖子

真係唔得噃, 因為我家沒有焗爐, 要去朋友家借用. 真係會咁快林呀? 點算好呢?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


3#
發表於 12-5-22 10:44 |只看該作者

引用:要做去義賣,+但因之前一日無時間做,+可以早

原帖由 sunnybaby 於 12-05-22 發表
要做去義賣, 但因之前一日無時間做, 可以早兩日預先做好嗎? (即星期五做星期日賣) 會不會變林呢? ...
夏天最多2日。如果星期日賣,星期六晚整好D啵唔係一定林



My Two Princess


伯爵府

積分: 17113


2#
發表於 12-5-22 10:42 |只看該作者
一個星期。一定要凍晒先好入樽。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo