論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2729


1#
發表於 12-5-22 13:42 |只看該作者
我4月10申請,今日到左啦。比預期中快呀



點評

BM媽咪    發表於 12-5-22 23:11
wcpcelia    發表於 12-5-22 19:45


別墅

積分: 778


22#
發表於 12-5-24 12:21 |只看該作者
我抄咗隻印,都係好快,3月8号簽,4月20号到,但要agent肯落力啲,寫信同致電入境處,可惜快來快走,隻印貨不對辨


大宅

積分: 2729


21#
發表於 12-5-23 00:26 |只看該作者

引用:我覺得九成九係斷約印咯

原帖由 teresahsu 於 12-05-22 發表
我覺得九成九係斷約印咯
斷唔斷唔緊要,好咪得囉。
呢個印印姐姐要用英文溝通我已經好開心了
佢之前係Singapore 做左6年




別墅

積分: 586


20#
發表於 12-5-22 23:07 |只看該作者
我覺得九成九係斷約印咯


大宅

積分: 2729


19#
發表於 12-5-22 22:21 |只看該作者

引用:係囉 岩岩先話印尼個邊批左visa 再要加多6

原帖由 jacky1666_hk 於 12-05-22 發表
係囉 岩岩先話印尼個邊批左visa 再要加多600小時online approve, 點會禁快



...
真係架!!批左十日到就到左啦。海外的,有埋印尼驗身




珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-5-22 21:13 |只看該作者

回覆 回覆:最愛爸媽的帖子

係囉 岩岩先話印尼個邊批左visa 再要加多600小時online approve, 點會禁快




大宅

積分: 4652


17#
發表於 12-5-22 20:51 |只看該作者

引用:咁你工人一定係香港俾人炒咗去咗大陸或澳門

原帖由 ada0418 於 12-05-22 發表
咁你工人一定係香港俾人炒咗去咗大陸或澳門的, 而唔係真係海外工人, 我請工人八年, 我知道海外唔會一星期到 ...
一定係無可能禁快




大宅

積分: 4675


16#
發表於 12-5-22 20:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cyrushh+於+12-05-22+發表入

原帖由 BM媽咪 於 12-05-22 發表
Yr maid is oversea indo or bun?
係海外印印




男爵府

積分: 5370

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-5-22 20:00 |只看該作者

引用:入境處17號批左,但Agent話最快要6月8號先

原帖由 Cyrushh 於 12-05-22 發表
入境處17號批左,但Agent話最快要6月8號先黎到
Yr maid is oversea indo or bun?




大宅

積分: 4675


14#
發表於 12-5-22 19:54 |只看該作者

回覆:Sugar~sugar 的帖子

入境處17號批左,但Agent話最快要6月8號先黎到




用戶要求終止服務

積分: 2491


13#
發表於 12-5-22 19:28 |只看該作者
我都差唔多 9/4 申請, 今日到了!


複式洋房

積分: 123


12#
發表於 12-5-22 18:50 |只看該作者

回覆:今日終於到了。都幾快






大宅

積分: 2729


11#
發表於 12-5-22 18:44 |只看該作者

回覆 回覆:ada0418的帖子

係海外架!!我朋友介紹俾我的




複式洋房

積分: 448


10#
發表於 12-5-22 18:02 |只看該作者
咁你工人一定係香港俾人炒咗去咗大陸或澳門的, 而唔係真係海外工人, 我請工人八年, 我知道海外唔會一星期到, 寄文件去印尼都三, 四日啦!


子爵府

積分: 11107


9#
發表於 12-5-22 17:53 |只看該作者
Sugar~sugar 發表於 12-5-22 13:42
我4月10申請,今日到左啦。比預期中快呀

你有冇入加快信?


大宅

積分: 2735


8#
發表於 12-5-22 17:42 |只看該作者
我20號申請‥而家 VISA 都未批.....入境處真係冇陰公!
[


男爵府

積分: 5370

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-5-22 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ahjoechan+於+12-05-22+發表

原帖由 Sugar~sugar 於 12-05-22 發表
印喔
佢嚟過未㗎?真係好快。




大宅

積分: 2729


6#
發表於 12-5-22 13:52 |只看該作者

引用:咁快,印定菲?

原帖由 ahjoechan 於 12-05-22 發表
咁快,印定菲?
印喔




大宅

積分: 2729


5#
發表於 12-5-22 13:51 |只看該作者

回覆 回覆:BM媽咪的帖子

一星期




男爵府

積分: 5370

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-5-22 13:48 |只看該作者

引用:我4月10申請,今日到左啦。比預期中快呀 +

原帖由 Sugar~sugar 於 12-05-22 發表
我4月10申請,今日到左啦。比預期中快呀
So fast !簽證批咗之後要等幾耐呀?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo