自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12574


1#
發表於 12-5-22 19:50 |只看該作者
我返b6同其中一個溫州夫婦食飯,佢地係我公司其中一個供應商。佢地大約廿五至廿八歲左右,但講起佢地已經做左好多年生意,雖然而家唔係好有錢,但係養起全家(一細四老)、買屋買車都還可以應付,比起好多香港同年紀既人算係咁。佢地話佢地村既所有人都係做生意,讀書只要學基本知識、更重要屋企會教點做生意,佢地條村好少人讀大學,一讀完高中就去d鄉里既厂或舖度幫手,學識左之後屋企會比畢錢佢地做生意。自己都係做生意,亦係比較年輕開始做,但我果時冇人教,真係一步一蓮花咁行出黎。




禁止發言

積分: 55904


11#
發表於 12-5-22 21:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12574


10#
發表於 12-5-22 21:31 |只看該作者

引用:點解溫州人咁有錢, 經濟命脈都係溫州??

原帖由 維港 於 12-05-22 發表
點解溫州人咁有錢, 經濟命脈都係溫州??
我估其中一個原因係佢地籌錢比較易。而且又識好多人已經做緊生意,佢地又好肯提拔後辈,自然成功機會比人多




禁止發言

積分: 55904


9#
發表於 12-5-22 21:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11530


8#
發表於 12-5-22 21:27 |只看該作者


子爵府

積分: 12574


7#
發表於 12-5-22 21:23 |只看該作者

引用:腦入面只有唔覺識做生意, 搞黑心野, 呃人就

原帖由 cc_lws 於 12-05-22 發表
腦入面只有唔覺識做生意, 搞黑心野, 呃人就叻~~~~ ...
係經濟起飛既過程無疑有d人係短視,只顧眼前既利益,自私自利,相信黑心商人呢個問題只有靠政府做野,但貪污腐敗既政府都有排先搞得正,唉




禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


6#
發表於 12-5-22 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


5#
發表於 12-5-22 20:23 |只看該作者

引用:我返b6同其中一個溫州夫婦食飯,佢地係我公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


4#
發表於 12-5-22 20:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12574


3#
發表於 12-5-22 20:08 |只看該作者

與溫州人的一餐飯

我係b6做生意,大大話話都有六七年。接觸唔少b6人,係,佢地有d文化既差異,例如佢地講野會好大聲,又有d有錢人會好大鼻,但係真心咁講佢地好多都刻苦耐勞(就算已經做老細),同埋佢地真係好肯博,有小小機會都去到盡。反而同過幾個香港老細合作過,omg,小家到不得了,驚死你搵佢笨。個客要visit showroom都唔捨得去買下版,要問我借版




水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-22 19:55 |只看該作者

回覆:jeffmama64 的帖子

溫卅人佢地做生意好叻好有頭腦 .



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo