自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


1#
發表於 12-5-22 23:56 |只看該作者
有無人已經去了啦。好唔好看啊?時間夠嗎?安排好嗎?帶小朋友去會不會唔方便呢?有無其他分享?已買了票。


男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


29#
發表於 12-6-7 01:24 |只看該作者
收十五元。


大宅

積分: 4860


28#
發表於 12-6-5 16:32 |只看該作者

回覆:Picasso 畫展

是否經城市電腦售票買票不用收手續費?




大宅

積分: 1174


27#
發表於 12-6-4 19:17 |只看該作者
回覆 小豬先生 的帖子

多謝提醒, 我也不敢星期六或日去, 我打算七月初的平日下午去, 希望到時有朋友報料, 讓我們只道情況


男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


26#
發表於 12-6-4 15:56 |只看該作者
去過了。好好看。看足兩個鍾。


別墅

積分: 548

醒目開學勳章


25#
發表於 12-6-4 14:39 |只看該作者
ngyk 發表於 12-6-4 13:37
我問職員會否拿不到票, 她說會盡量安排, 不會讓持全年證的人白行一躺
要小心, 寫左數量有限, 先到先得, 星期六我見有人拎住全年証但換唔到票入場


大宅

積分: 1174


24#
發表於 12-6-4 13:37 |只看該作者
我問職員會否拿不到票, 她說會盡量安排, 不會讓持全年證的人白行一躺


http://www.heritagemuseum.gov.hk ... tails.aspx?exid=189

博物館通行證

持康文署博物館通行證的人士,須於每節入場時段前約十五分鐘,到達香港文化博物館,憑證換領展覽入場券,數量有限,先到先得。


大宅

積分: 1174


23#
發表於 12-6-4 13:31 |只看該作者
回覆 GAT 的帖子

剛打電話去文化博物館, 職員說有全年證的不用再買票


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 12-6-4 00:50 |只看該作者

回覆:Picasso 畫展

我兩個大人帶一個4歲既小朋友,小朋友一定無耐性睇畫,大人要分開睇畫,另一個就帶小朋友去睇其他展館,我平日去,有3個鐘,我覺得3個鐘先夠睇,因為我每個大人睇左個半鐘




禁止訪問

積分: 7882


21#
發表於 12-6-3 21:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


20#
發表於 12-6-2 12:01 |只看該作者
全年證都要買票架。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 12-6-1 19:40 |只看該作者

回覆:Picasso 畫展

很好。不過帶呀B去由頭抱到尾好攰。




男爵府

積分: 9101


18#
發表於 12-6-1 18:38 |只看該作者
想問下如果我已經有博物館入場證, 係咪再要買票入場?


子爵府

積分: 10781

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-6-1 18:01 |只看該作者
thank you ~


男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


16#
發表於 12-6-1 17:52 |只看該作者

回覆 回覆:PY-Sing的帖子

我上網買票然後寄來我家。小朋友不用買。 的飛賣了好多啦。




子爵府

積分: 14415

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-6-1 11:23 |只看該作者
本帖最後由 PY-Sing 於 12-6-1 11:25 編輯
prutong 發表於 12-6-1 11:04
有導賞團? 唔知咩時間?
去到先買飛會唔會買唔倒??
有無話幾歲以下唔洗買飛? ...

last sat. 導賞團 係2:15pm- 3:50pm.
在exhibition hall 門口排隊.
不過真係超多人, 有時d 人多到聽唔到導賞團講嘢, 同前面d 人會"jie"晒d 畫, 又無時番轉頭睇番.

另一團係上午唔知幾多點.

唔可以即日買飛, 因為是預售的, 好旱售罄.


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


14#
發表於 12-6-1 11:22 |只看該作者
我聽日下午4點


大宅

積分: 4879


13#
發表於 12-6-1 11:04 |只看該作者
有導賞團? 唔知咩時間?
去到先買飛會唔會買唔倒??
有無話幾歲以下唔洗買飛?


子爵府

積分: 14415

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 12-6-1 10:50 |只看該作者
本帖最後由 PY-Sing 於 12-6-1 11:01 編輯

我last weekend 去咗, 得兩個鐘, 又join 咗導賞團, 所以睇唔晒兩個hall d 畫.
導賞團好多人, 個導賞員又無用咪, 聽得好辛苦.
但個導賞員都解釋得幾好, 所以你要自己衡量吓join 唔join 個導賞團.
導賞團每日好似得兩團.

重有, 個館其實有其他展覽, 有趙少昂& 其他中國畫畫家(好細個hall少畫吓), & 羅文展覽(show 咗好多羅文d歌衫, 超靚) .
可以睇完picasso 再睇其他展覽, $20 入場費可以話超抵.





子爵府

積分: 13636

好媽媽勳章


11#
發表於 12-6-1 10:27 |只看該作者

引用:有冇人去了畫展可以分享啊?是不是不可以拍

原帖由 GAT 於 12-05-30 發表
有冇人去了畫展可以分享啊?是不是不可以拍照?帶同2歲小朋友去方便嗎?
不可以拍照,電話相機拎住在手也不可




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo