立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 282
大宅
積分: 3430
原帖由 禮媽媽 於 12-05-25 發表 買枝生理盬水同佢噴鼻
原帖由 catherinekitty 於 12-05-26 發表 我小B都係咁,好似呼吸時有d聲,但就咁睇又見唔到鼻c,又無鼻水,點好?
原帖由 Dado康 於 12-05-25 發表 可以滴d生理鹽水、墊高少少訓、聞蒸氣,都唔得我就會按穴位
積分: 395
子爵府
積分: 12694
積分: 2651
積分: 4212
lovekaden 發表於 12-5-24 21:05 Work ya , thx!!
原帖由 Naxos 於 12-05-23 發表 用棉花球濕熟水,“初”成比牙籤大少少的條狀,放入BB鼻孔轉就可以將D鼻屎整出黎,入少少都唔緊要,因軟身 ...
原帖由 amyee910 於 12-05-24 發表 我阿B都係咁!!26日人仔,情況一樣!!我帶佢去左仁安睇,醫生話原來比人傳染左傷風比左啲滴鼻同 ...
積分: 1188
原帖由 bigbabydavis 於 12-05-23 發表 用口幫佢吸出來!
積分: 3792
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy