自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10798


1#
發表於 12-5-23 10:42 |只看該作者
阿仔上星期五發燒38度,星期六晚高燒入左醫院,入院期間日日都有40度,試過一日塞三次patpat,日日都發冷,又要吊鹽水,見到咁樣我真好心痛,醫生見到扁桃線入面有些白色野,說是膿,依家有埋咳和痰,唉!都唔知幾時至出得院?呢個病是否常見?通常要有幾耐至好番?




伯爵府

積分: 19191


14#
發表於 12-5-25 18:51 |只看該作者

引用:我個仔六歲,醫生都說佢扁桃線比一般人大,

原帖由 scyu88 於 12-05-23 發表
我個仔六歲,醫生都說佢扁桃線比一般人大,我平時都無咩熱氣野佢食,最多一個月食一次pizza,一個月去食二 ...
個女十歳,一樣扁桃線比正常大!家庭e生話如果一年發炎三次以上就要做手術!
我吾會比佢夜訓,少食熱氣嘢,平日焗涼茶(羅漢果茶,菊花茶等) 吾想阿女做手術!
其實吾知點解會天生扁桃線比正常大!




男爵府

積分: 7693

畀面勳章


13#
發表於 12-5-25 18:42 |只看該作者

回覆:scyu88 的帖子

我自己以前都試過扁桃腺發炎,高燒左5日 (103 度),個5 日中有3日我係瞓左係床度,除左食葯同去廁所,只有瞓,燒到我溫溫燉燉, 迷迷糊糊,怕怕 !

祝你小朋友早日康復!




大宅

積分: 1524


12#
發表於 12-5-25 18:21 |只看該作者
我自已以前試過, 發燒發咗一個星期


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-5-25 18:11 |只看該作者
真陰公~~
我自己上個月都係。。睇左2次西醫都無料到。。
最後都係要睇中醫。。。飲左2次中藥好返8成。。

你同仔出醫院之後。。煲多D湯水。。比MANUKA HONEY 佢食..
可以加強抵抗力..有時扁桃線發炎唔一定係食熱氣食物引起..
我中醫話呢個季節係風熱..D細菌好勁..呢隻細菌仲要係專攻喉嚨..
仲要係好難好..
除左返學少去人多既地方..
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


子爵府

積分: 10798


10#
發表於 12-5-25 17:46 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎

到左今日都燒到40度,真係好驚唔知有咩病,醫生已經用左強烈的抗生素都唔得,好擔心。




寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


9#
發表於 12-5-23 11:38 |只看該作者
祝早日康復
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


子爵府

積分: 10798


8#
發表於 12-5-23 11:36 |只看該作者

回覆:薯媽 的帖子

食左頭尾夾埋都六日了,都仲唔好,琴晚又成40度




禁止訪問

積分: 15551


7#
發表於 12-5-23 11:24 |只看該作者

回覆:scyu88 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10798


6#
發表於 12-5-23 11:23 |只看該作者

回覆:jeffmama64 的帖子

我個仔六歲,醫生都說佢扁桃線比一般人大,我平時都無咩熱氣野佢食,最多一個月食一次pizza,一個月去食二、三次m記包,不會食薯條,好小食零食,連係屋企都她小食抄野煎野,全部通常蒸的,都唔知點解會咁。




伯爵府

積分: 19743


5#
發表於 12-5-23 11:10 |只看該作者

扁桃線發炎

我一仔都係, 前年割左好好多




子爵府

積分: 12574


4#
發表於 12-5-23 10:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jeffmama64 於 12-05-23 發表

原帖由 PinPin 於 12-05-23 發表
我曾經都試過一個月發一次,問醫生,醫生話要戒口成個幾兩個月先會好唔再翻發~食清d~~



...
唉,已經好少比佢食熱氣野。連佢四歲人仔都識講:呢d熱氣,我唔食得既。醫生話佢本身扁桃腺比較大,所以易發炎。大d同佢去割左佢先




珍珠宮

積分: 34788


3#
發表於 12-5-23 10:50 |只看該作者

引用:我果仔個個月都發炎。一熱氣左少少就發炎,

原帖由 jeffmama64 於 12-05-23 發表
我果仔個個月都發炎。一熱氣左少少就發炎,發親炎就發燒試過燒左成個星期。食左成個星期抗生素都 ...
我曾經都試過一個月發一次,問醫生,醫生話要戒口成個幾兩個月先會好唔再翻發~食清d~~




子爵府

積分: 12574


2#
發表於 12-5-23 10:47 |只看該作者

扁桃線發炎

我果仔個個月都發炎。一熱氣左少少就發炎,發親炎就發燒試過燒左成個星期。食左成個星期抗生素都唔得。唯有食清d慢慢會好。我都好頭痛,個個月都整一野




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo