夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3900

畀面勳章


1#
發表於 12-5-23 23:57 |只看該作者
C6對我好好,但教仔意見分歧太大
每次因為小朋友而搞到面左左
壓力好大,我好辛苦,溝通過都係無結果
我可以點?




大宅

積分: 3900

畀面勳章


51#
發表於 12-5-25 11:26 |只看該作者

引用:Quote:emma_luk+發表於+12-5-23+23:57+C6對

原帖由 amysnlee 於 12-05-25 發表
emma,可能你有左bb,心情會係唔同d既,不如放鬆吓啦,係教仔方面有好大既意見分歧,不如好好同老公傾啦,你自己 ...
幾年來同佢傾過無數次啦
都可能真係有bb影響,怕第時問題會惡化
愈近預產期愈覺得迫住要解決
始終可能我同佢生活背景都好唔同
btw..多謝你提醒,我會盡量relax



點評

amysnlee  睇你fb我大約知你發生咩事,唔好唔開心啦  發表於 12-5-25 13:01


大宅

積分: 3900

畀面勳章


50#
發表於 12-5-25 11:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emma_luk+於+12-05-25+發表佢

原帖由 mamacolly 於 12-05-25 發表
咁呢個負擔衹能暫時要你揹住先了,等佢變成熟D啦~有好有唔好嘅,你咪唔洗擔心佢出去沙沙滾囖~



...
希望會有新發展啦




大宅

積分: 3900

畀面勳章


49#
發表於 12-5-25 11:21 |只看該作者

引用:我老公都係虎年架。。唔通果一年d男人就係

原帖由 suiyiu922 於 12-05-25 發表
我老公都係虎年架。。唔通果一年d男人就係咁?
咁都有例外嘅我估
咩年都總有呢d人





大宅

積分: 3900

畀面勳章


48#
發表於 12-5-25 11:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+suiyiu922+於+12-05-24+發表

原帖由 林嬌嬌 於 12-05-25 發表
教好仔女的時間只有十年八載,建立正確價值觀生活習慣親子關係,他負責搵錢,但我唔想對住c6, 他搬去同亞媽 ...
如果可以分開住我都想




大宅

積分: 3900

畀面勳章


47#
發表於 12-5-25 11:18 |只看該作者

引用:樓主..我同你個case好相似..我仔三歲..教仔

原帖由 yuki8484 於 12-05-25 發表
樓主..我同你個case好相似..我仔三歲..教仔既事已經積左3年..我c6都無改過..借埋書比佢睇..睇唔夠幾頁就瞓 ...
唉,難道真係要死心




伯爵府

積分: 15270

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 陪月勳章


46#
發表於 12-5-25 10:16 |只看該作者
emma_luk 發表於 12-5-23 23:57
C6對我好好,但教仔意見分歧太大
每次因為小朋友而搞到面左左
壓力好大,我好辛苦,溝通過都係無結果

emma,可能你有左bb,心情會係唔同d既,不如放鬆吓啦,係教仔方面有好大既意見分歧,不如好好同老公傾啦,你自己都要放鬆一下,保重身體


大宅

積分: 3686


45#
發表於 12-5-25 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表

原帖由 emma_luk 於 12-05-25 發表
佢一日對呢樣野唔上心
一日都發掘唔到。佢個圈子好細
可能以前我都要返工唔覺啦
咁呢個負擔衹能暫時要你揹住先了,等佢變成熟D啦~有好有唔好嘅,你咪唔洗擔心佢出去沙沙滾囖~




男爵府

積分: 6645


44#
發表於 12-5-25 08:39 |只看該作者

回覆 回覆:mamacolly的帖子

我老公都係虎年架。。唔通果一年d男人就係咁?




男爵府

積分: 6645


43#
發表於 12-5-25 08:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表

原帖由 林嬌嬌 於 12-05-25 發表
教好仔女的時間只有十年八載,建立正確價值觀生活習慣親子關係,他負責搵錢,但我唔想對住c6, 他搬去同亞媽 ...
我同99住。。又冇可能搬返外家既冇能力搬走既只能等。。。。。佢改或者上樓。。。




男爵府

積分: 8311


42#
發表於 12-5-25 07:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+林嬌嬌+於+12-05-24+發表同樣

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
個男人冇異議?
教好仔女的時間只有十年八載,建立正確價值觀生活習慣親子關係,他負責搵錢,但我唔想對住c6, 他搬去同亞媽住,我等他自己覺悟。




男爵府

積分: 6980


41#
發表於 12-5-25 01:38 |只看該作者

回覆:如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

樓主..我同你個case好相似..我仔三歲..教仔既事已經積左3年..我c6都無改過..借埋書比佢睇..睇唔夠幾頁就瞓著..




大宅

積分: 3900

畀面勳章


40#
發表於 12-5-25 00:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emma_luk+於+12-05-24+發表佢

原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表
咁唔怪得了,我同老公都係86年,我覺得佢身邊有個好爸爸朋友好重要,好似我老公有個BEST FD係個好爸爸 (都 ...
佢一日對呢樣野唔上心
一日都發掘唔到。佢個圈子好細
可能以前我都要返工唔覺啦
初初日見夜見唔係問題,但結婚後到我生埋b長期喺屋企就發覺佢真係好悶,佢真係返工出去,放工即刻返屋企,放假唔出街,電話長期唔嚮,無人搵佢,唔會有節目,乜興趣都無




大宅

積分: 3686


39#
發表於 12-5-24 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表

原帖由 emma_luk 於 12-05-24 發表
佢86
但佢無朋友,平時同公司同事傾計多
仲要佢不嬲同d呀嬋傾得埋
咁唔怪得了,我同老公都係86年,我覺得佢身邊有個好爸爸朋友好重要,好似我老公有個BEST FD係個好爸爸 (都係86年,有個三歲嘅仔宜家又有多件) ,成日同我老公講湊仔經,我老公就有所感觸以後點教育我地個仔…嘗試發掘呢種朋友~




大宅

積分: 3900

畀面勳章


38#
發表於 12-5-24 22:39 |只看該作者

引用:有時唔係因為第三者離婚,我會覺得好唔抵。

原帖由 suiyiu922 於 12-05-24 發表
有時唔係因為第三者離婚,我會覺得好唔抵。。最多分開住。。不過情況暫時又未懷到要行呢步。。



...
我肯我老公都唔肯啦
佢同你老公一樣鬧極唔走嫁
but我諗呢刻會著手向個仔方面
但遇著d十萬個為什麼真係唔知點應對
救我!




大宅

積分: 3900

畀面勳章


37#
發表於 12-5-24 22:36 |只看該作者

引用:同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個

原帖由 林嬌嬌 於 12-05-24 發表
同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個男人。
我有諗過,但同佢本身無感情問題
離婚好似好ON居




大宅

積分: 3900

畀面勳章


36#
發表於 12-5-24 22:35 |只看該作者

引用:我覺得你湊緊兩個“仔”+++我想問佢係咪好

原帖由 mamacolly 於 12-05-24 發表
我覺得你湊緊兩個“仔” 我想問佢係咪好細下,係咪身邊無其他朋友做緊爸爸可以交流下咧?



...
佢86
但佢無朋友,平時同公司同事傾計多
仲要佢不嬲同d呀嬋傾得埋
差唔多年紀嗰d佢同人無野講嫁喎
湊b問題人地識,可能始終上一代人
人地粗生粗養,教育方面真係無聽佢講
可能佢無問人,佢姑姐大佢幾年都有小朋友
算岩傾,不過佢姑姐都係唔研究呢方面嘅野,養得大就算




男爵府

積分: 6645


35#
發表於 12-5-24 22:08 |只看該作者

如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

有時唔係因為第三者離婚,我會覺得好唔抵。。最多分開住。。不過情況暫時又未懷到要行呢步。。




男爵府

積分: 6645


34#
發表於 12-5-24 22:03 |只看該作者

引用:同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個

原帖由 林嬌嬌 於 12-05-24 發表
同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個男人。
個男人冇異議?




男爵府

積分: 8311


33#
發表於 12-5-24 20:49 |只看該作者

回覆:如何面對好老公,但不是好爸爸(苦惱)

同樣的事,發生在我身上。我為仔女,放棄個男人。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo