時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 12-5-25 13:04 |只看該作者
立法會雙重標準對待架構重組


子爵府

積分: 10600


32#
發表於 12-5-26 21:45 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 21:48 編輯
cottontree 發表於 12-5-26 12:32
"我梗係無野,發表意見無問題,但係有討論空間,我話之前討論過呢個問題
而家又講番,呢個係我的意見
...

sorry,係我問題,我見得太多呢類問題,又解釋過幾次
忽略左你好少來依度

肯去了解就一定唔係無知婦孺
咁你有無睇過上集新聞透視同埋議事論事呢?


其實你話果兩個係我偶像又算唔算係扣帽子呢?..


禁止訪問

積分: 866


31#
發表於 12-5-26 13:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 476


30#
發表於 12-5-26 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8158


29#
發表於 12-5-26 12:32 |只看該作者
"我梗係無野,發表意見無問題,但係有討論空間,我話之前討論過呢個問題
而家又講番,呢個係我的意見
如果你覺得我的睇法有唔妥,你可以從論點中質疑我"

要討論,請先看清楚別人的意見/提問。請問我第一次的發言,有那些是對"立法會議員加人工"、"五區公投"及"拉布"作出"正面"或"反面"的批評/意見?有那句是要為呢d議題作討論及定調?我只係作為一個無知婦孺,想了解下呢d數據同資料。你有咪俾出黎law,但你一個題問都無答,就話我,一開口就"又黎又黎",我真係覺得你阻止緊我發言羅。而呢度每日咁多議題,我又唔係打手,唔係個個都有參與討論,唔知道,唔可以?你幾時出過通知俾我,呢個問題討論過,唔可以講番?再者,呢度係公開論壇,對咩議題,幾時討論,幾時重覆討論,係各人的自由,你唔喜歡可以唔理我。呢d唔係我地香港人一直堅持的核心價值之一咩?


"其實你有無睇上集新聞透視呢,我係話唔好講到拉布好似香港獨有咁,只係今次咁樣拉法係香港係先例,係外國好早已經有,我講得唔夠清楚sorry
至於拉布有無問題,就要睇下為咩而拉同埋選民普遍認唔認同,而就今次來講認同大約係4-5成之間"

請問我幾時話"拉布好似香港獨有",唔該你唔好亂扣人帽子,將自己的想像硬加在別人身上,我完全無興趣同d活在自我想像中的人討論。

點評

Nomisskill  唔洗驚。。你一定絕對唔係無知婦孺~~  發表於 12-5-26 13:54


子爵府

積分: 10600


28#
發表於 12-5-26 11:08 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 11:13 編輯
cottontree 發表於 12-5-26 10:23
回覆 peoplepower 的帖子

呢位會員你無野呀? 我發表我自已的意見同問題之喎,唔係咁都唔得?

我梗係無野,發表意見無問題,但係有討論空間,我話之前討論過呢個問題
而家又講番,呢個係我的意見
如果你覺得我的睇法有唔妥,你可以從論點中質疑我

其實你有無睇上集新聞透視呢,我係話唔好講到拉布好似香港獨有咁,只係今次咁樣拉法係香港係先例,係外國好早已經有,我講得唔夠清楚sorry
至於拉布有無問題,就要睇下為咩而拉同埋選民普遍認唔認同,而就今次來講認同大約係4-5成之間

民主係大家可以發表唔同意見,又要尊重其他人的意見~


對唔住 呢兩個唔係我偶像,我只係話立法會加人工,唔係由立法會主動要求提出,呢個係立法會秘書處的事宜



男爵府

積分: 8158


27#
發表於 12-5-26 10:23 |只看該作者
回覆 peoplepower 的帖子

呢位會員你無野呀? 我發表我自已的意見同問題之喎,唔係咁都唔得?
咩叫民主?你地講到幾公義都好,全部媒體為你們歌頌都好,我作為香港土生土長的一份子,我就係唔同意拉布,唔得架?連發表意見都唔得?咩叫"又黎,又黎"呀?唔通你不斷重覆你的見解就得?我就唔得?

你又知我無睇過"上集新聞透視"?睇完唔認同,發表我意見又唔得?即使無睇過的會員,就唔發表得意見?咩叫"睇下d例子先再講"?

版主,我係唔係唔可以發表我自己的意見呀?係唔係要"睇完上集新聞透視睇下d例子"先可以係度發言呀?



我從來對事唔對人,我幾時話你個兩個偶像支持加人工呀?係你自己對號入座。



子爵府

積分: 10600


26#
發表於 12-5-26 09:39 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 09:39 編輯
cottontree 發表於 12-5-26 09:23
想問下,
1.立法會議員加人工,用多幾多錢一年?市民有咩架構可咨詢可提出反對?
2.五區公投,用左幾錢?有 ...

唉 又來又來 拉布又好 公投又好果班人都係民選議員,有問題就會有人用選票懲罰佢地架啦
拉布果pt..你睇完上集新聞透視睇下d例子先再講

議員加人工係立法會秘書處搞的,即係未必所有議員都支持加人工
至少你黃毓民、梁國雄果d都公開講過反對加人工


男爵府

積分: 8158


25#
發表於 12-5-26 09:23 |只看該作者
想問下,
1.立法會議員加人工,用多幾多錢一年?市民有咩架構可咨詢可提出反對?
2.五區公投,用左幾錢?有無向市民進行事前咨詢?
3.今次拉布用左幾多公帑?如日後再拉布時,大部份市民反對,費用可否由該位進行拉布的議員及其支持者付費?

點評

Nomisskill    發表於 12-5-26 13:46


大宅

積分: 3834


24#
發表於 12-5-26 08:19 |只看該作者

回覆:立法會雙重標準對待架構重組

新架構洗多咁多錢都唔洗審,咁立法會用來做咩呀?




子爵府

積分: 10600


23#
發表於 12-5-26 08:11 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-26 01:25
按無心快語君既資料

政務司司長
諗熊貓兄,你引用埋中國前朝以前果d分工問題所帶來的後果對比下,解釋下會出現咩問題


禁止訪問

積分: 17448


22#
發表於 12-5-26 01:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1170


21#
發表於 12-5-26 00:51 |只看該作者
即係咁上次改組要用多幾百萬一年
而家改組係要用多幾千萬一年
問多D 清楚D 唔得?公帑黎嫁
我地市民最介意點洗公帑嫁啦


子爵府

積分: 10600


20#
發表於 12-5-26 00:11 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-26 00:20 編輯
frast 發表於 12-5-25 23:00
一般俾泛民挑剔的往往就是最適合、最有才幹的人選,
因為泛民最害怕的是CY成功組織出一個行之有效的強
勢 ...

哈,咁許曉暉同黃英琦邊個有才幹d?
但事實上前者的資歷受好多人,當然包括閣下所指的泛民吧


其實成個五司十四局最大的問題就係加多左層副司長,佢地係under司長定under特首
如果under司長,係唔係即係拆多左一層架構,而咁樣係唔係真係有必要呢?
係主權移交後推出的高官問責制已削弱左司長唔少權力,而高官問責制推出後政府做野係唔係真係有效率左呢?


禁止訪問

積分: 148


19#
發表於 12-5-25 23:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


18#
發表於 12-5-25 23:00 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-25 22:55
你意思即係話,以前二司唔使做規劃工作?

資料我比晒你, links我又比埋你, 你自己分析, 今次到你答我問題啦!


禁止訪問

積分: 17448


17#
發表於 12-5-25 22:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


16#
發表於 12-5-25 22:52 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-25 22:34
連規劃都俾埋副司長,咁正司長做d乜呢?
政務司司長
  • 協助行政長官監督及指導指定決策局工作
  • 制訂政策和協調實施
  • 主理行政長官的政策議程中的指定優先處理項目
  • 擬定政府立法議程時間表
  • 加強政府與立法會的工作關係
  • 擬定政府的立法時間表
  • 執行法例賦予的職能,如處理上訴、監管某些公共機關等
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E6%94%BF%E5%8B%99%E5%8F%B8%E5%8F%B8%E9%95%B7

財政司司長
財政司司長的職責主要是與有關的決策局局長合作,督導財經金融經濟貿易和就業範疇內政策的制定和實施。財政司司長是外匯基金諮詢委員會主席,與其他委員共同監督香港金融管理局的工作;也是三位可於行政長官休假或出缺時署理其職務的官員之一。
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%89%B9%E5%88%A5%E8%A1%8C%E6%94%BF%E5%8D%80%E8%B2%A1%E6%94%BF%E5%8F%B8%E5%8F%B8%E9%95%B7

基本上職能和架構是不會重疊的! 根據以上資料和閣下的專業分析, 有哪些職能是重疊了? 有哪些職能需要增加或刪減呢?


禁止訪問

積分: 17448


15#
發表於 12-5-25 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


14#
發表於 12-5-25 21:49 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-25 21:05
咁佢地既職權範圍係咩呢?

【記者郭曉樂、許紹基報道】曾蔭權現屆政府對人口政策、產業政策等缺乏長遠規劃,候任特首梁振英的新政府將會對症下藥,由目前的「三司十二局」改為「三司兩副司十四局」,兩名副司長將分別專責於人力事宜及經濟方面的長遠規劃。梁振英希望新政府架構重組最快能於五月底獲立法會撥款通過,緊接是公布新班子司局長名單,時間相當緊迫,有關方面已開始會見立法會議員,向他們講解有關構想。

梁振英在競選特首時提出「穩中求變」的施政理念,又會重組新政府架構,包括在政務司司長和財政司司長下分設副司長,專責協調與規劃人力、經濟等長遠發展。


可靠消息透露,副政務司司長將專責統領三個涉及人力事宜的政策局,包括教育局、勞工及福利局和新設的文化局,又會負責人口督導委員會工作,為長遠人力規劃做好工作副財政司司長則主打涉內地事務和產業事宜,包括「十二五」規劃、粵港合作、CEPA、跟進國務院副總理李克強去年提出三十六條惠港措施等。


該名消息人士強調,政務司司長和財政司司長在統籌各個政策局工作外,亦會分別向所屬副司長提出指示和意見,確保新班子是有共同理念的團隊為市民服務。


消息人士指︰「人力、福利等過去沒有做長遠檢討,新架構將促進經濟發展,『將個餅做大』,兩名副司長都係做好涉及長遠規劃事宜。」

http://the-sun.on.cc/cnt/news/20120426/00407_030.html

你甘pro, 下次我問番你呀!

點評

chicken_patpat  連羅范唔敢講既職權 可靠取消可以咁清楚 真利害  發表於 12-5-26 00:53
BEACHLADY    發表於 12-5-25 22:21
BEACHLADY    發表於 12-5-25 22:16

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo