時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 12-5-25 23:57 |只看該作者
三十多名科技大學的學生及關注勞工問題的人士,不滿科大將管理運動設施外判,忽略基層勞工權益,埋沒大學良心,今日在校園內集會,並一度衝擊校長室。
外判關注組的代表指,上星期曾與校方會面,要求停止外判計劃,不要與外判商簽訂合約;公開外判進度及標書內容;以及在進行任何計劃前先作公開諮詢,但至今未獲回覆,感到失望,不排除有進一步行動。

學生? 爛仔?
學生有權干涉校方行政決定?
http://hk.news.yahoo.com/科大- ... �判-142600857.html


大宅

積分: 4334


66#
發表於 12-5-30 20:14 |只看該作者
咁我都係做番爸爸版babyfather


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


65#
發表於 12-5-30 20:00 |只看該作者

回覆:babyfather 的帖子

Carelesswhisper同你政見唔同喎!你似爸爸版carefulwhixper多d!



點評

awah112    發表於 12-5-30 20:31
Thimble    發表於 12-5-30 20:18


大宅

積分: 4334


64#
發表於 12-5-30 19:57 |只看該作者
我可能係爸爸版Carelesswhisper


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


63#
發表於 12-5-30 19:49 |只看該作者

回覆:學生? 爛仔?科大一批學生衝擊校長室反對將設施管理外判

又或者係扮爸爸版lovexxpower!




大宅

積分: 4334


62#
發表於 12-5-30 19:47 |只看該作者
awah112 發表於 12-5-30 19:35
XXXpower成年版
老年版先真


大宅

積分: 4334


61#
發表於 12-5-30 19:46 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 19:37
Lovexxpower, 幾出名㗎!自己search下啦!
冇興趣


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


60#
發表於 12-5-30 19:37 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babyfather+於+12-5-30+19:24+

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
本帖最後由 babyfather 於 12-5-30 19:24 編輯

問問題都叫攪事? 咁上堂問問題D學生全部都係攪事:nothing ...
Lovexxpower, 幾出名㗎!自己search下啦!:;pppp::;pppp:




禁止訪問

積分: 93097


59#
發表於 12-5-30 19:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


58#
發表於 12-5-30 19:32 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babyfather+於+12-5-30+19:24+

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
本帖最後由 babyfather 於 12-5-30 19:24 編輯

問問題都叫攪事? 咁上堂問問題D學生全部都係攪事:nothing ...
都話你理解力可能有問題!鐘意串埋d嚟講,好似有種妄想嘅病態!回頭是岸!




大宅

積分: 4334


57#
發表於 12-5-30 19:23 |只看該作者
本帖最後由 babyfather 於 12-5-30 19:24 編輯

問問題都叫攪事? 咁上堂問問題D學生全部都係攪事

BTW, 邊個係LOVEXXPOWER?


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


56#
發表於 12-5-30 19:17 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+19:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
咁應該係點呢? 不如你話比我聽喇!
其實回你帖都好哂時間,同回lovexxpower嘅帖一樣,好有親切感Tim! 攪事好好玩?



點評

awah112    發表於 12-5-30 19:19


大宅

積分: 4334


55#
發表於 12-5-30 19:07 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 19:04
...全港大學生應該困係屋企唔出街, 做宅男腐女咁先對得住父母...

...大學生千祈唔好有使命感, 見到有人打 ...
咁應該係點呢? 不如你話比我聽喇!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


54#
發表於 12-5-30 19:06 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
聽爹地媽咪話同EQ有乜關係呢? 定係你話緊人地爹地媽咪蠢呢?
其實你理解力喺咪有問題??




子爵府

積分: 11356

畀面勳章


53#
發表於 12-5-30 19:04 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
點樣唔理性呢? 你講就理性? 我講就唔理性, 呢D係咪叫理性獨裁呢
...全港大學生應該困係屋企唔出街, 做宅男腐女咁先對得住父母...

...大學生千祈唔好有使命感, 見到有人打荷包就要走人...

...見到有人比人非禮即刻避開, 呢D先係醒目嘅大學生架嘛...

你話呢?




大宅

積分: 4334


52#
發表於 12-5-30 19:02 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:53
佢甘料,叫佢自己做老板開公司,唔好受人氣,受蠢人指教!甘嘅EQ, 聽乞食!



...
聽爹地媽咪話同EQ有乜關係呢? 定係你話緊人地爹地媽咪蠢呢?


大宅

積分: 4334


51#
發表於 12-5-30 18:59 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:50
個point唔係暴力唔暴力,而係將其他野都打橫黎講,欠缺理性,收手吧!



...
點樣唔理性呢? 你講就理性? 我講就唔理性, 呢D係咪叫理性獨裁呢


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


50#
發表於 12-5-30 18:53 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
佢地好有料架, 不過要聽DADDY MAMMY話啫, 咁都唔啱? 即係要D小朋友唔聽爹地媽咪話? 咁我好難教小朋友喎!
...
佢甘料,叫佢自己做老板開公司,唔好受人氣,受蠢人指教!甘嘅EQ, 聽乞食!




子爵府

積分: 11356

畀面勳章


49#
發表於 12-5-30 18:50 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
點解你話得佢地暴力, 我唔話得呢唔通有專利
個point唔係暴力唔暴力,而係將其他野都打橫黎講,欠缺理性,收手吧!




大宅

積分: 4334


48#
發表於 12-5-30 18:45 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:21
有料嘅人會自己另謀高就!你要知道地球係圓,如果行頭窄,更加唔應該得罪人!除非係蛋散....



...
佢地好有料架, 不過要聽DADDY MAMMY話啫, 咁都唔啱? 即係要D小朋友唔聽爹地媽咪話? 咁我好難教小朋友喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo