自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


1#
發表於 12-5-26 17:34 |只看該作者
同你講咗9萬幾次我未食得薑醋,傷口未埋口,惡露未清!答咗你話唔得既嘢,你仲係要拎黎,拎到黎話唔食得,你仲要係咁問!
食隻蛋得唔得呀?淨係飲醋得唔得呀?食豬手得唔得呀?你知唔知你問多幾多次我都係答你唔食得架啦!係姑娘話唔食得,你再問你以後就唔好黎啦!一係黎親就話搬返去住,講咗唔搬就唔搬啦!得300尺點住五個大人加個BB呀?唔好再煩啦!岩岩先對你改觀,你又令我覺得你好煩呀!

呻完



每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


禁止訪問

積分: 2889


28#
發表於 12-5-27 01:43 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 22170

BK Milk勳章


27#
發表於 12-5-27 01:41 |只看該作者

可唔可以唔好咁呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19020

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-5-27 01:18 |只看該作者
唔好嬲,其實佢都係關心你,只係用錯左方法

追追逐逐  分手再失戀   
                                 
                                 只為尋你    伴我一生


男爵府

積分: 6126


25#
發表於 12-5-27 01:13 |只看該作者
relax...


別墅

積分: 830


24#
發表於 12-5-27 01:11 |只看該作者

回覆:CandyBaby830 的帖子

唔好勞氣,冷靜,身子要緊,佢其實係關心你,可能佢唔知道可以做d咩,只係識得煲薑醋。




男爵府

積分: 7458

畀面勳章


23#
發表於 12-5-26 23:44 |只看該作者

可唔可以唔好咁呀?

relexmouth:




伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


22#
發表於 12-5-26 22:14 |只看該作者
CandyBaby830 發表於 12-5-26 20:29
我對住佢…真係激死了
我好明白你,佢地真係為你好,不過真係好煩好討厭...
心平氣和叫老公講啦,話醫生講傷口未好唔好補!
希望明天會更好....


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-5-26 20:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


20#
發表於 12-5-26 20:29 |只看該作者

回覆 回覆:miki老鼠的帖子

我對住佢…真係激死了



每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


19#
發表於 12-5-26 19:08 |只看該作者

引用:係我99,每日咁樣問一次,我就黎痴,我媽咪

原帖由 CandyBaby830 於 12-05-26 發表
係我99,每日咁樣問一次,我就黎痴,我媽咪都叫佢唔好拎黎,拎到黎話連我媽咪都答佢未食得,都仲係要日日問 ...
唔好嬲,我太奶奶都係噤mouth:我順產傷口兩個月先好



希望明天會更好....


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-5-26 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-5-26 18:28 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

Relax



祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


禁止訪問

積分: 5081


16#
發表於 12-5-26 18:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17171

叻叻勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-5-26 18:13 |只看該作者
唔好嬲啦


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-5-26 18:02 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

唔好勞氣




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-5-26 18:01 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

唔好勞毛




男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


12#
發表於 12-5-26 18:00 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

小心身體!開開心心坐月吧




大宅

積分: 3600


11#
發表於 12-5-26 18:00 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

試下話佢知等陣先食,等佢走咗你點處理都好啦!我覺得兩老都唔係有心煩你,只係太緊張你,又用錯方法。既然唔一齊住,做下戲忍下佢哋啦!




大宅

積分: 1373


10#
發表於 12-5-26 17:58 |只看該作者

回覆:可唔可以唔好咁呀?

我上一胎都遇到呢個問題,不過換左係我媽媽!因為開刀,有好多嘢都唔食得,佢就成日話佢果年代未聽過唔食得呢樣,唔食得果樣,跟住又話乜都唔好食囉!搞到坐月果時成日同佢嘈交...




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo