興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 12-5-27 23:16 |只看該作者
請問收到藍咭號碼後 幾時會收到審查通知架


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 12-5-28 22:26 |只看該作者
回覆 andylotat 的帖子

喔.........唔該晒


大宅

積分: 1933


9#
發表於 12-5-28 17:25 |只看該作者
回覆 my-baby 的帖子

  • 公屋輪候冊申請書編號在G1242345/U0229365 或之前(即登記日期或輪候冊相應日期在2009年9月30日或以前) 的一般輪候冊申請人,以及「高齡人士優先配屋計劃」/「家有長者優先配屋計劃」/「天倫樂優先配屋計劃」中選擇同住於一單位的申請人均可選擇輪候市區(包括香港島及九龍) 的公屋單位。


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 12-5-28 14:57 |只看該作者

請問收到藍咭號碼後 幾時會收到審查通知架

點解擴展可轉市區?人地話3人派得快過4人 我諗我個仔升中學先等到可以上樓嘅機會





男爵府

積分: 6237

2018復活節勳章


7#
發表於 12-5-28 14:00 |只看該作者
我係擴3, 08年7月有藍咭, 11年7月由擴3轉市3, 11年9月審查, 同年11月底pass轉"已達輪候配房階段"(step 2), 要到step 4"在配房階段"先有派樓信...... 到今日12年5月28都仲係step 2, 一次都未派過.....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


6#
發表於 12-5-28 09:54 |只看該作者

回覆:請問收到藍咭號碼後 幾時會收到審查通知架

我等成5年派第一次!曠轉市3人




侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 12-5-27 23:40 |只看該作者
第3次揀屋?


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-5-27 23:39 |只看該作者

回覆 回覆:my-baby的帖子

未.等第三次



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 12-5-27 23:38 |只看該作者
咁你e+上左樓未呀


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-27 23:34 |只看該作者

回覆 回覆:my-baby的帖子

我係擴4等左4年4個月先查



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo