懷孕前後

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 2512

畀面勳章


1#
發表於 12-5-28 10:58 |只看該作者
本帖最後由 venusmax 於 12-5-28 23:21 編輯

上星期五, 醫生通知呀b星期三要做手術了...
醫生同我地講解, 如果bb做手術會有60%生存機會, 但唔做就沒有...
因為bb左心房細, 輸血管都很細, 令肺動脈輸血都好差, 所以佢條氣速, 要將左邊的接駁到右心房...
我地別無選擇, 一定要比bb做今次手術, 醫生話依一關過到就會好好多, 雖然仍然另有兩次大手術要做, 不過會等佢大d先做, 所以今次的係好緊要既一次, 但bb真係好細, 風險真係好高...我真係好心痛好想狂喊...但又要控制自己要正面去面對...我覺得自己有精神分裂...真係好辛苦......


之前link關於呀b既情況, 都要多謝係BK既各位jm比位我傾訴...
(得知bb心臟出問題) - http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4566916
(今日由開心到唔開心...) - http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4735721
(呀b出世了,但係更加擔心...)http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4987530




先多謝禁多位jm既支持,我真係要好堅強支持bb...不過今日醫生同我講,因為無床位,驚做完手術無人手照顧,所以要改期,但未知幾時做...唉...真係好難頂...又唔知仲要等多幾多日 >_<"
呀B你要加油呀!! 爸爸媽媽點都會係你身邊支持你!! 你好叻架!!


大宅

積分: 1339


123#
發表於 12-5-29 16:43 |只看該作者
加油,BB一定平平安安,健健康康!


大宅

積分: 4994


122#
發表於 12-5-29 16:37 |只看該作者
樓主加油!誠心祝福你!


大宅

積分: 1387


121#
發表於 12-5-29 16:28 |只看該作者

回覆:venusmax 的帖子

加油,做媽媽要堅強呀!
Will pray for your family, hope baby will recover soon





別墅

積分: 980


120#
發表於 12-5-29 11:15 |只看該作者
呢度咁多人支持, BB一定健康成長, 平平安安。你同你老公都要加油, 特別係你, 無論點樣, 你自己一定要條理身子!!!


別墅

積分: 861


119#
發表於 12-5-29 10:23 |只看該作者
你地一家三口要加油呀! 我地咁多既正能量, bb一定會無事架 ! ^^


複式洋房

積分: 468


118#
發表於 12-5-29 06:43 |只看該作者
回覆 venusmax 的帖子

你同bb 都要加油....!!! 祝福你地!!!


大宅

積分: 1291


117#
發表於 12-5-29 05:54 |只看該作者

回覆:今日通知要改期=.=...呀b21日人仔要做高風險手術...我就癲

加油呀!BB會無事,你都要保重身體呀




水晶宮

積分: 50007


116#
發表於 12-5-29 05:29 |只看該作者

回覆:今日通知要改期=.=...呀b21日人仔要做高風險手術...我就癲

加油!BB會健健康康的!




大宅

積分: 1793


115#
發表於 12-5-29 04:32 |只看該作者
add oil


大宅

積分: 2983

睛靈勳章


114#
發表於 12-5-29 02:55 |只看該作者
加油呀!祝你哋一家一切安好!


大宅

積分: 2421


113#
發表於 12-5-29 02:24 |只看該作者
媽媽加油


男爵府

積分: 6126


112#
發表於 12-5-29 01:57 |只看該作者
add oil~~


複式洋房

積分: 211


111#
發表於 12-5-29 01:47 |只看該作者
聽到後心都痛,但你們一定要加油,好多人支持你們


大宅

積分: 4626


110#
發表於 12-5-29 01:44 |只看該作者
祈禱...唸經...立願...上天/菩薩會庇佑bb架!

你自己要休息多d...bb好需要你!

所有jm 會支持你...bb會過到呢關架!!!


公爵府

積分: 28042


109#
發表於 12-5-29 00:24 |只看該作者

今日通知要改期=.=...呀b21日人仔要做高風險手術...我就癲

阿b加油啊!媽媽咁辛苦都係希望換你嘅健康,你點都要過關啊!!




大宅

積分: 1501


108#
發表於 12-5-28 23:59 |只看該作者

回覆:venusmax 的帖子

BB同媽媽加油吖~~BB一定健康成長~~




大宅

積分: 2236


107#
發表於 12-5-28 23:22 |只看該作者

回覆:呀b...21日人仔...要做高風險手術...我就癲...

Add oil! BB 需要你呀




別墅

積分: 818


106#
發表於 12-5-28 23:20 |只看該作者

回覆:venusmax 的帖子

加油呀,bb 同你都一齊努力,一定會無事ga




禁止訪問

積分: 193


105#
發表於 12-5-28 22:54 |只看該作者

回覆:呀b...21日人仔...要做高風險手術...我就癲...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo