懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 955


1#
發表於 12-5-29 11:27 |只看該作者
我用呢個廢奶泵用到差D產後抑鬱,個泵唔work,我老公走咗去整咗幾次返到屋企都唔得,D奶差不多收 ,好嬲


男爵府

積分: 5526


20#
發表於 12-5-29 16:55 |只看該作者

引用:我用呢個廢奶泵用到差D產後抑鬱,個泵唔wor

原帖由 chuchu12 於 12-05-29 發表
我用呢個廢奶泵用到差D產後抑鬱,個泵唔work,我老公走咗去整咗幾次返到屋企都唔得,D奶差不多收 ,好嬲 ...
唔啱用不要用了,唔好為左個奶泵搞到自己唔開心,產後情緒好起伏的,唔好俾個泵影響自己心情




大宅

積分: 3006


19#
發表於 12-5-29 16:00 |只看該作者
回覆 applemore 的帖子

Can't agree more. 所以今次第2胎都係買佢的奶保。其他NO WAY! 手動奶 pump 吸到但收集唔到,漏晒個乳房週圍。


水晶宮

積分: 57272


18#
發表於 12-5-29 15:47 |只看該作者
chuchu12 發表於 12-5-29 11:27
我用呢個廢奶泵用到差D產後抑鬱,個泵唔work,我老公走咗去整咗幾次返到屋企都唔得,D奶差不多收 ,好嬲 ...

你係唔係用手泵? 好多人都唔識用, 佢既消毒奶煲勁好用, 奶樽都OK, 不過呢D都好個人好唔好用.


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-5-29 15:34 |只看該作者
chuchu12 發表於 12-5-29 11:27
我用呢個廢奶泵用到差D產後抑鬱,個泵唔work,我老公走咗去整咗幾次返到屋企都唔得,D奶差不多收 ,好嬲 ...

請問你個個係手泵定電泵?
天朗氣清


大宅

積分: 2907


16#
發表於 12-5-29 15:06 |只看該作者
zozozoe 發表於 12-5-29 14:04
我都買左TT消毒煲連奶樽,我想問下如果用Avent個奶泵,可用TT奶撙嗎?定要用人奶袋再轉樽?些些



...
你一定要轉奶樽!


大宅

積分: 2907


15#
發表於 12-5-29 15:04 |只看該作者
wandy775 發表於 12-5-29 14:03
回覆 Mukoo 的帖子

係呀我正想買這個牌子套裝,jusco唔知而家仲有無做優惠呢?

之前BB展好平,依家唔知喇! BB展我買定D新奶樽比阿女,個陣有85折再95折再95折! 抵到


大宅

積分: 4768


14#
發表於 12-5-29 14:07 |只看該作者

回覆:千其唔好買Tommie Tippee奶泵

我用緊呢個牌子既電泵,都Ok aR!




大宅

積分: 2155


13#
發表於 12-5-29 14:04 |只看該作者

回覆:千其唔好買Tommie Tippee奶泵

我都買左TT消毒煲連奶樽,我想問下如果用Avent個奶泵,可用TT奶撙嗎?定要用人奶袋再轉樽?些些




大宅

積分: 3948


12#
發表於 12-5-29 14:03 |只看該作者
回覆 Mukoo 的帖子

係呀我正想買這個牌子套裝,jusco唔知而家仲有無做優惠呢?


大宅

積分: 2907


11#
發表於 12-5-29 13:59 |只看該作者

回覆 回覆:wandy775的帖子

咁我又唔覺咁差喎!所有野我都係買呢個牌子, 都work呀!阿仔(10個月)仲用到依家




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-5-29 13:57 |只看該作者
我都買左TT奶樽呀


大宅

積分: 3948


9#
發表於 12-5-29 13:55 |只看該作者
甘tt奶瓶好嗎


大宅

積分: 3802


8#
發表於 12-5-29 13:17 |只看該作者
TT 唯一一樣好用的就係個消毒奶煲, highly recommended... 慳位易用,咩奶樽都得

但係其實野, even 奶樽都係no good的...


子爵府

積分: 11124

BK Milk勳章


7#
發表於 12-5-29 13:17 |只看該作者
之前想買Jusco $605個set野~順便買多個tt手泵ga~~~~最後見到個價錢咁平~好似有d野~~~~~~即刻買返avent手泵算~再買chu chu 奶樽配母乳咀


子爵府

積分: 10647


6#
發表於 12-5-29 13:04 |只看該作者
回覆 chuchu12 的帖子

係呀.. 呢個牌子, 我之前都用過手動的, 完全唔掂.. 廢到不得了.
結果, 我係人手吱奶仲快過用佢, 死未.


大宅

積分: 4499


5#
發表於 12-5-29 12:43 |只看該作者

回覆:千其唔好買Tommie Tippee奶泵

下?我都喺買咗呢個牌子喔,咁大件事!我個電動的!




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


4#
發表於 12-5-29 12:09 |只看該作者
手泵我當時真係唔work.


大宅

積分: 2240


3#
發表於 12-5-29 11:59 |只看該作者

回覆:千其唔好買Tommie Tippee奶泵

我朋友都比咗個tt手泵我呀,不過未開始用




大宅

積分: 1909


2#
發表於 12-5-29 11:39 |只看該作者

回覆:千其唔好買Tommie Tippee奶泵

你係電泵定手泵?
我今早第一次用電泵,用到ok.
但唔知係咪我姿勢唔啱呢,有少少奶泡上左條連接管度,要stop,洗下再用。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo