興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 42836


1#
發表於 12-5-30 17:43 |只看該作者
依家係咪好難揾到1GB手指呢?


洋房

積分: 34


9#
發表於 12-6-14 11:46 |只看該作者
買16gb 有排用 ~~
唔駛到時唔夠位~~又要諗


大宅

積分: 4975


8#
發表於 12-6-12 16:11 |只看該作者
4Gb 唔值錢


男爵府

積分: 6888


7#
發表於 12-6-9 23:22 |只看該作者
mrlui 發表於 12-6-9 23:05
回覆 goodmonkey 的帖子

去雅虎格下價丫…usb3 16g好似係$99…
係咁上下價啦,周圍都係咁上下ADATA USB3.0做左99好耐


公爵府

積分: 27674


6#
發表於 12-6-9 23:05 |只看該作者
回覆 goodmonkey 的帖子

去雅虎格下價丫…usb3 16g好似係$99…


男爵府

積分: 6888


5#
發表於 12-5-31 22:54 |只看該作者
深水步黃金價
旺電我比較少去,不過應該都唔會貴過深水步幾多.

就算灣仔298都應該貴十蚊八數,如果你係港島人可以去灣仔算數,因為來回車費都係返到.


男爵府

積分: 6888


4#
發表於 12-5-31 08:18 |只看該作者
1G冇啦
2G仲有少量牌子有價,但你見到價錢未必會買,亦唔知係唔係有價冇貨
4G仲有,但價錢只係同8G差幾蚊約30起(最平可能2X尾)
8G而家係入門,價錢大約33起

點評

xp  8GB都係30幾元,係邊到買呀?旺角電腦廣場嗎?  發表於 12-5-31 12:00


大宅

積分: 1294


3#
發表於 12-5-31 00:41 |只看該作者
16GB 都係一百有找...


禁止訪問

積分: 2087


2#
發表於 12-5-30 18:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo