基督家庭

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 277


1#
發表於 12-5-30 18:40 |只看該作者
近日開始搜集一些幼兒園的資料,心中有點忐忑應否幫bb報一些沒有基督教背景,但又有好評的幼稚園,大家有甚麼看法?


大宅

積分: 3552


44#
發表於 12-7-30 12:56 |只看該作者
我都會堅持!如果唔由細到大讓佢有習慣,佢會唔明白同唔願意緊隨。點解係屋企祈禱,返學唔洗,同學仔又會笑佢地做埋呢d野等等…所以選基督教既學校都好重要!


複式洋房

積分: 246


43#
發表於 12-7-26 23:55 |只看該作者
堅持~!!!!!!!!!


禁止訪問

積分: 1589

陪月勳章


42#
發表於 12-7-5 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24086


41#
發表於 12-7-5 13:35 |只看該作者
本帖最後由 pyjess 於 12-7-5 13:38 編輯

我八掛上教統局網睇睇, 統一派位有以下幾項:

"教育局在二○一二年一月上旬以書面通知有關家長於指定的日期內到
指定的統一派位中心為其子女辦理選校手續。


統一派位約佔學校小一學額50%,其中10%不受學校網限制,家長可

選不超過3所任何學校網(亦包括住址所屬學校網)的小學。

學校餘下大約90%的統一派位小一學額是受學校網限制的學校選擇。

家長應依照意願將其學校網內可供選擇的小學排列先後次序,填入

表格內"



咁係唔係有得選, 不過選30間都好, 都會"抽到"選擇以外o既學校


如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


侯爵府

積分: 24086


40#
發表於 12-7-5 13:25 |只看該作者
"titanlow 唔係你唔揀就派唔到o架, 好多人都派到完全無揀過o架, 注意! 發表於 3 小時前"

同我地以前讀書唔同? 我地以前好似要選校

anyway, 如果唔揀都抽中, 又無法轉其他學校, 無計, 又唔可以唔俾小朋友讀書, 但信仰教育就必需要注意, 同埋教小朋友點處理信仰上conflict....點方面, 最困難

如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


侯爵府

積分: 24086


39#
發表於 12-7-4 23:02 |只看該作者
回覆 creamsicle 的帖子

因為"大抽獎"時根本唔會選呢兩間, 所以唔會有機會抽到

何況, 其中一間, 我個人唔太喜歡

點評

creamsicle    發表於 12-7-14 16:04
titanlow  當然...講緊ls/maryknoll就梗係無呢個情況啦!哈哈!  發表於 12-7-5 10:14
titanlow  唔係你唔揀就派唔到o架, 好多人都派到完全無揀過o架, 注意!  發表於 12-7-5 10:14
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 3911


38#
發表於 12-7-4 21:41 |只看該作者
上年我為阿囡只報了3間基督教K1, 三間都收....
今次都受到好多試探... 因身邊好多人都叫我選一些對升小學"好"一點的non-Christian school. 有心思思想報... 但最後都係算擇順服.

細細個的小朋友返左學就好易聽哂老師話, 成日話老師講xxx, 教佢要xxx......
所以如果係佢地生命裡的第一個老師係個好好的Christian, 小朋友會好幸福.

小學果關而家都仲煩緊... 因為區內辦學好一點的小學,都係non-Christian的.
Christian school唔係無, 但教學方法唔係太合我心水....
還有2年才選小一.... 求天父加大我的信心, 順服的確會帶來美好的結果....
做唔做到band 1學生可能唔係天父看重的....
而且天父必保守信靠佢的人.....


點評

slimmum  讚.  發表於 12-7-28 12:13
babyislove    發表於 12-7-5 15:03


用戶要求終止服務

積分: 7429


37#
發表於 12-6-29 15:04 |只看該作者
假若你願意堅持, 神就自有安排, 不用擔心。


大宅

積分: 1042


36#
發表於 12-6-29 10:18 |只看該作者
有堅持的父母,請問如果小一考唔到心儀學校,但抽到lasalle/marymount都唔讀?

點評

slimmum  你唔揀首選, 點會抽到呢 : )  發表於 12-7-28 12:13


複式洋房

積分: 381


35#
發表於 12-6-28 11:53 |只看該作者
幼稚園冇堅持, 小學先會. x 2 (metoo)
7w6d ..... bb 1.52cm, 12w5d ..... bb 6.68cm
29w6d ..... bb 3.6lbs (大碼B)
36w6d ..... bb 7 lbs (中大碼B)


子爵府

積分: 10773

趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-6-28 11:47 |只看該作者
乜個topic咁似我之前問會唔會揀天主教學校咁嘅?


子爵府

積分: 14680


33#
發表於 12-6-28 10:17 |只看該作者
幼稚園冇堅持, 小學先會.


大宅

積分: 1376


32#
發表於 12-6-27 15:00 |只看該作者
會堅持, 因為這個bb是神給我們的, 所以我希望他自小能認識神. 我看見身邊的弟兄姊妹的小孩子在基督教學校成長的, 都很不同. 因為小孩子的價值觀和人生觀可以由小培養. 按著聖經的教導一定沒錯. 我不能肯定bb長大了會否信主, 因為信與不信不能由父母決定, 要他親身經歷後才相信, 但至少他從小就在這個環境長大, 就算將來走歪了路, 他都會記得小時候所受過的聖經教導. 讓神帶領他回正路.


公爵府

積分: 27820


31#
發表於 12-6-27 13:40 |只看該作者
盡量揀基督教學校啦, 其實不少基督教學校都辦得好.選基督教學校至少可以從小讓孩子在信仰環境中成長,總好過日日接觸d世俗思想.

我由幼稚園到小學,基督教學校是我首選.中學都會係.女女讀了一年n班,我就忍痛離開了一間出名的國際幼兒園,但想到信仰對她人生的重要,我就覺得佷值得.

點評

slimmum    發表於 12-7-11 12:59


別墅

積分: 735

陪月勳章


30#
發表於 12-6-22 16:29 |只看該作者
我都會堅持呀!!


禁止訪問

積分: 728


29#
發表於 12-6-20 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 143


28#
發表於 12-6-19 03:04 |只看該作者
littlepigmiu 發表於 12-6-1 01:47
我都會!想在家和在學校的教導一致!想象唔到在家要謝飯祈禱但學校又唔洗,咁小朋友會唔明,更重要真係唔想 ...
非常同意, 尤其要慶祝萬聖節, 就真係頭都大埋~~~可惜現在N班沒有宗教背景, 現在已教定囡囡自己謝飯祈禱, 都好在返半日, 但未來的K1就一定堅持


洋房

積分: 46


27#
發表於 12-6-18 23:10 |只看該作者
我好堅持,直至到小學都係基督教學校,我覺得非常重要。


大宅

積分: 4720


26#
發表於 12-6-17 22:16 |只看該作者
有堅持, 好不幸, 小學派位去到15志願, 為此禱告問神, 是否真係要入天主教私校
好好彩, 叩門入到基督教辦學既小學, 感恩!! 雖然唔係一線小學, 但心足!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo