烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   71


大宅

積分: 3172


1#
發表於 12-5-30 19:28 |只看該作者
我係一個在職C9,一星期最少煮五餐晚飯,粥粉面飯都會煮,但而家買送真係好貴,有時想慳,但不自覺就買得好貴,所以想試下計住數去買一餐送,試下$50內,如果成功就同大家分享下,歡迎大家一齊慳慳慳



點評

小強子    發表於 12-9-24 13:07
LaamLaamma    發表於 12-6-5 13:51


侯爵府

積分: 23596

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


188#
發表於 12-6-11 20:50 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

豆鼓菱魚炒苦瓜,勝瓜粉絲肉片湯(加左旦花)
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 23596

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


187#
發表於 12-6-11 20:44 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

豆鼓菱魚$19 炒 $5 苦瓜(可豆鼓菱魚分2餐吃)

勝瓜 $ 7, 粉絲 $ 2 ,肉片$ 15 湯




子爵府

積分: 12427


186#
發表於 12-6-11 20:28 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

今晚飯:白汁吞拿魚蜆殼粉$30
節瓜咸蛋瘦肉湯$11
今日目標內完成





侯爵府

積分: 23730


185#
發表於 12-6-10 20:14 |只看該作者
回覆 阿布媽咪 的帖子


大宅

積分: 3172


184#
發表於 12-6-10 18:26 |只看該作者

引用:Quote:appleling 發表於 12-5-30 19:28 我

原帖由 hinhin_ma 於 12-06-10 發表
樓主睇番你$50係4個人份(2人晚餐+2個飯盒), 即是12.5/份....都幾緊,重要一定要有肉...

有無考慮 ...
你提議都吾錯…等我試下




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


183#
發表於 12-6-10 18:13 |只看該作者
appleling 發表於 12-5-30 19:28
我係一個在職C9,一星期最少煮五餐晚飯,粥粉面飯都會煮,但而家買送真係好貴,有時想慳,但不自覺就買得好 ...


樓主睇番你$50係4個人份(2人晚餐+2個飯盒), 即是12.5/份....都幾緊,重要一定要有肉...

有無考慮有D 菜/肉可以買多少少分做2~3餐, 計起來會平D....即是你有100元晌手, 買野會易D...
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


182#
發表於 12-6-10 16:30 |只看該作者
我只係整兩個飯盒聽日帶飯,所以淨係煮左粉絲節瓜蝦米。夠三人份量喇
節瓜$6 兩個, 煮左一個即係$3
蝦米$7一小包,用左2/3, 大概$5
粉絲兩小包$5
夾埋都係13蚊左右。

我希望每次個飯盒(二人份)唔超過20蚊啦。


大宅

積分: 3172


181#
發表於 12-6-10 13:53 |只看該作者

1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

今日買野煲老火湯…已經超支啦




大宅

積分: 4602


180#
發表於 12-6-9 13:38 |只看該作者
琴日早左放工可以煮飯啦,我地2公婆食。其實冇刻意控制budget,不過買完發現o岩o岩$50,仲可以夠比我今日番工帶埋飯tim~
瘦肉片$15
菜心半斤$5
節瓜$6.5
咸蛋$2
雞翼$21
其實雞翼應該有地方可以賣更平~ 不過趕時間只係公司對面個超市買,差唔多啦

滾個節瓜肉片湯
鹽燒雞翼
肉片炒菜心
1個鍾頭20分鐘完成!






大宅

積分: 3172


179#
發表於 12-6-7 21:56 |只看該作者

引用: 老肉 $14桂花魚 (半條) $10豆腐 $69

原帖由 淋魚魚 於 12-06-07 發表
本帖最後由 淋魚魚 於 12-6-7 20:14 編輯





大宅

積分: 3172


178#
發表於 12-6-7 21:55 |只看該作者

1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

今晚偷懶…無煮飯




大宅

積分: 3930


177#
發表於 12-6-7 20:12 |只看該作者
本帖最後由 淋魚魚 於 12-6-7 20:14 編輯





老肉 $14
桂花魚 (半條) $10
豆腐 $6
9菜花蝦米 $9

total: 39

加楊梅一盒 $10




大宅

積分: 3914

畀面勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


176#
發表於 12-6-6 23:36 |只看該作者

回覆 回覆:appleling的帖子

身邊那個他 鍾意食魚、食肉, 而我就習慣一定要食菜!! 有陣時 燒肉炒豆/菜,就可以有肉有菜…再蒸魚,咁就ok




大宅

積分: 3172


175#
發表於 12-6-6 23:29 |只看該作者

1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

我老公一定要有肉




大宅

積分: 3914

畀面勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


174#
發表於 12-6-6 22:14 |只看該作者

回覆 回覆:appleling的帖子

無計啦~ 身體果個…指定的!
均衡飲食woo




大宅

積分: 3172


173#
發表於 12-6-6 22:05 |只看該作者

引用:今晚…我的簡易晚餐… 梅菜蒸鯇魚、煎雞翼

原帖由 pig_yani 於 12-06-06 發表
今晚…我的簡易晚餐… 梅菜蒸鯇魚、煎雞翼、粉c+瘦肉炒椰菜
都好好…有菜有魚有肉




大宅

積分: 3914

畀面勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


172#
發表於 12-6-6 22:01 |只看該作者

回覆 回覆:appleling的帖子

今晚…我的簡易晚餐… 梅菜蒸鯇魚、煎雞翼、粉c+瘦肉炒椰菜
temp_photos.jpg




大宅

積分: 3172


171#
發表於 12-6-6 21:38 |只看該作者

引用:聽落幾易…等我試下先

原帖由 pig_yani 於 12-06-06 發表
聽落幾易…等我試下先
真係好易…吾食辣可以吾落椒絲




大宅

積分: 3914

畀面勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


170#
發表於 12-6-6 21:36 |只看該作者

回覆 回覆:appleling的帖子

聽落幾易…等我試下先




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo