自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 31655


1#
發表於 12-5-30 23:24 |只看該作者
剛睇TVB新聞見林公公訪問,佢話如果所有雙非小童全部到香港讀書,香港就要開過佰間學校,這擔子香港係負擔不起,所以如果可以零配額,就應實施零配額。我即時笑出聲!
同佢三個月前的講話180度轉變!嘜你老闆當初認同香港需要雙非新血時,無考慮這問題咩?嘜以前唔係話行政手法唔work咩?
公公就係公公,見人講人話,見鬼講鬼話!



點評

wcpcelia    發表於 12-5-31 11:24
WChan  都係按本子辦事je, 完全體現到一朝天子一朝臣  發表於 12-5-31 11:01
74869  問題係個阿頭.  佢地下面班大臣都係執行. 曾蔭權   發表於 12-5-31 10:34
jacompany    發表於 12-5-31 08:13
小孩爸爸    發表於 12-5-31 07:45
VKwan  咁頂癮?冇睇天!  發表於 12-5-30 23:36


珍珠宮

積分: 31655


102#
發表於 12-5-31 17:08 |只看該作者

引用:唔係點做太監 +

原帖由 Stone2007 於 12-05-31 發表
唔係點做太監
咁佢啲擦功有真係好叻
唔係點做到大太監呢!




水晶宮

積分: 67250


101#
發表於 12-5-31 14:23 |只看該作者
:;pppp:


伯爵府

積分: 17171

叻叻勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


100#
發表於 12-5-31 14:21 |只看該作者


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


99#
發表於 12-5-31 14:11 |只看該作者

回覆:林公公好嘢!






男爵府

積分: 8888


98#
發表於 12-5-31 14:04 |只看該作者
Alex123 發表於 12-5-31 13:42
如果為官之道就係聽上司話,等升職,洗鬼比咁高人工請佢,請兩隻門口狗就可以 。

如果佢自己覺得為了錢為 ...

佢梗係知啦,你睇佢俾人鬧到無晒感覺,繼續做人肉錄音機,咪又係睇住份糧份上!


大宅

積分: 2742


97#
發表於 12-5-31 13:53 |只看該作者
公公要聽主子煲太貪的說話嘛!


大宅

積分: 4121


96#
發表於 12-5-31 13:43 |只看該作者
公公本色


珍珠宮

積分: 31655


95#
發表於 12-5-31 13:42 |只看該作者

引用:Quote:Alex123+發表於+12-5-31+11:41+我同

原帖由 dbbp 於 12-05-31 發表
你我不在其位梗係口響,仲要打埋算盤都係佢老闆,梗係覺得佢應該要顧及廣大市民福祉。

但講真,如果我逗 ...
如果為官之道就係聽上司話,等升職,洗鬼比咁高人工請佢,請兩隻門口狗就可以 。

如果佢自己覺得為了錢為了權利為了升官,聽從上司係必須的,咁佢就唔好期望市民同情或認同佢,佢應該知道比市民鬧係佢份人工包咗㗎啦!:;pppp:




翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


94#
發表於 12-5-31 12:22 |只看該作者

回覆 回覆:Alex123的帖子

唔係點做太監




伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


93#
發表於 12-5-31 12:20 |只看該作者

林公公好嘢!

你話曾政府幾白痴成日話雙非係新血我地小市民唔洗計都知有問題啦!:;pppp:



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


92#
發表於 12-5-31 12:13 |只看該作者
呢個社會就系:見人講人話,見鬼講鬼話!


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


91#
發表於 12-5-31 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11236


90#
發表於 12-5-31 12:12 |只看該作者


男爵府

積分: 8888


89#
發表於 12-5-31 12:11 |只看該作者
Alex123 發表於 12-5-31 11:41
我同意打工仔係要服從老闆的意向工作。但作為工職人員,你的真正老闆唔係對上的上司,而係廣大市民。作為高 ...

你我不在其位梗係口響,仲要打埋算盤都係佢老闆,梗係覺得佢應該要顧及廣大市民福祉。

但講真,如果我逗佢份糧,享有佢嘅福利,做左幾十年公務員,做又36唔做又36,多做多錯少做少錯,但求安安定定返工放工,我都會做人肉錄音機。

計我話,佢最衰係個相頭生得實在太過公公格,所以先俾人笑到面黃!


伯爵府

積分: 19273

玩具勳章


88#
發表於 12-5-31 12:08 |只看該作者


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


87#
發表於 12-5-31 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


86#
發表於 12-5-31 12:04 |只看該作者
YongXin 發表於 12-5-30 23:30
人肉錄音機失靈.

咩呀.....舊個餅用得多壞左,換左餅新既帶姐~~~
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


珍珠宮

積分: 38494

減齡達人勳章


85#
發表於 12-5-31 12:02 |只看該作者

回覆:林公公好嘢!

可能佢已經講咗到期(30/6)後會離開,所以無官一身輕。好老實做得呢個位,皇上叫你(公公)做,你可以唔做咩?好似以前葉劉做保安局咪又要硬sell 23條而家佢冇做官,咪好多時講返人話囉




伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


84#
發表於 12-5-31 12:02 |只看該作者
身如柳絮隨風擺
難得公公講人話

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo