自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14514


1#
發表於 12-5-31 19:59 |只看該作者
又黎開飯喇!今晚食香草煎鯰魚扒($16)、西芹炒雜菌($18)、豉香三色椒炒雞片($13)。
temp_photos.jpg



點評

pwsmay    發表於 12-6-1 11:00
G.CHAN    發表於 12-5-31 21:24
pigpigyy    發表於 12-5-31 20:23


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


70#
發表於 12-6-1 14:14 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?

good




子爵府

積分: 14514


69#
發表於 12-6-1 13:16 |只看該作者

引用:之前跟你做鮮檸雞絲好正

原帖由 紅貓 於 12-06-01 發表
之前跟你做鮮檸雞絲
好正
你都喜歡真係好喇!夏天食鮮檸雞絲真係好正架!酸咪咪好開胃。




子爵府

積分: 13253

環保接龍勳章


68#
發表於 12-6-1 13:02 |只看該作者

埋位食飯喇!你開飯未?







子爵府

積分: 11600

育兒性格勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


67#
發表於 12-6-1 12:57 |只看該作者


大宅

積分: 3777

環保接龍勳章


66#
發表於 12-6-1 12:54 |只看該作者

之前跟你做鮮檸雞絲
好正


大宅

積分: 1134


65#
發表於 12-6-1 09:14 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?






子爵府

積分: 14514


64#
發表於 12-6-1 08:47 |只看該作者

引用:我食左飯喇, 但睇見你d餸又肚餓

原帖由 newbiee 於 12-05-31 發表
我食左飯喇, 但睇見你d餸又肚餓
哈哈~~食多餐嘛!




子爵府

積分: 14514


63#
發表於 12-6-1 00:57 |只看該作者

引用:你好叻 拍得住我媽我媽以前有做家務助理,

原帖由 我愛Corina 於 12-06-01 發表
你好叻

拍得住我媽我媽以前有做家務助理,佢每日都可以只用$30買送(以前d野平)。佢老細勁開 ...
以前我讀書時,久不久才會煮一餐同兩個弟弟一齊食都只是廿零蚊咋。依家發下夢仲可以,唔過五十有三餸都覺得好勁喇,仲有平野食!哈哈




子爵府

積分: 14514


62#
發表於 12-6-1 00:53 |只看該作者

引用:Quote:芝芝 發表於 12-6-1 00:25 我今日在

原帖由 skybiebie 於 12-06-01 發表
ic, 我唔可以留返下一餐, 因為通常我下一餐都隔好幾日...
如果咁就買細隻一點或份量少一點好了




大宅

積分: 4001

畀面勳章


61#
發表於 12-6-1 00:45 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?

依家打緊鼓




伯爵府

積分: 16067


60#
發表於 12-6-1 00:42 |只看該作者

埋位食飯喇!你開飯未?






瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 12-6-1 00:34 |只看該作者

埋位食飯喇!你開飯未?

你好叻

拍得住我媽我媽以前有做家務助理,佢每日都可以只用$30買送(以前d野平)。佢老細勁開心。




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


58#
發表於 12-6-1 00:30 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24828


57#
發表於 12-6-1 00:28 |只看該作者
芝芝 發表於 12-6-1 00:25
我今日在街市買$8有三隻三色椒好靚喇!雞扒$15磅,一塊不是太大就$8啊!三色椒一次用不完留一半明天加埋茄 ...
ic, 我唔可以留返下一餐, 因為通常我下一餐都隔好幾日...


子爵府

積分: 14514


56#
發表於 12-6-1 00:25 |只看該作者

引用:好味道呀, 但一塊雞扒都$10...3色椒要$1x啊

原帖由 skybiebie 於 12-05-31 發表
好味道呀, 但一塊雞扒都$10...3色椒要$1x啊, 點解可以$13??而家買野好貴...
我今日在街市買$8有三隻三色椒好靚喇!雞扒$15磅,一塊不是太大就$8啊!三色椒一次用不完留一半明天加埋茄子釀魚肉做煎釀三寶

我今日買了棵西芹好新鮮同大棵都只是$10呢,可分兩三餐,因有配料每次不用放太多。我是在元朗大橋街市買的。




侯爵府

積分: 24118

育兒性格勳章 熱血勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-6-1 00:05 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?






子爵府

積分: 13252


54#
發表於 12-5-31 23:59 |只看該作者

回覆 回覆:芝芝的帖子






男爵府

積分: 9872


53#
發表於 12-5-31 23:47 |只看該作者

回覆:芝芝 的帖子






侯爵府

積分: 24828


52#
發表於 12-5-31 23:41 |只看該作者
好味道呀, 但一塊雞扒都$10...3色椒要$1x啊, 點解可以$13??而家買野好貴...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo