單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


1#
發表於 12-6-2 21:05 |只看該作者
今日收到個EX的SMS, "某某, 因為今個月失業多日, 只能俾1500妳, 好對不起."
以下是我的回覆, "請弄清楚, 錢不是給我的, 是個仔的部分生活費, 所以請告知阿仔"
回覆後, 我心諗, 到你搵多咗時, 有沒有想過會俾多D阿仔的生活費呢? 係無囉!!!!


侯爵府

積分: 22863


20#
發表於 12-6-6 06:12 |只看該作者
大家吾好o甘啦!我地正能量滿瀉,努力挨大D仔女!仔女锡晒我地嘻嘻
而D旦散就做晒孤獨老人到時他地就現眼報架啦!大家加油呀


男爵府

積分: 9815


19#
發表於 12-6-5 23:07 |只看該作者
chunma,
我隻c野近排一個月分2至3次入數比我...我常日講只要佢供完阿仔讀書...到時比吾比都好啦

妳講得岩..搵多咗時, 有沒有想過會俾多D阿仔的生活費呢?

妳今日有無睇新聞...c 野加薪5.8%..阿仔9月升中...買書,校服,鞋,眼境,其他摺項...加加埋埋我諗要$4千幾5千蚊...c野會比個仔咩自己辛苦D咪接多幾張單做(豬頭骨D單都殺)有時受委屈都死頂


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


18#
發表於 12-6-4 22:20 |只看該作者
KatheQuen 發表於 12-6-4 08:50
有錢都唔比的話,簡直唔係人,只係想他準一點責任,假約他唔比都無他辦法,兒女會明白,孩子長大後,會明白邊個係 ...

我都預咗有這一日, 我亦沒有辦法.


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


17#
發表於 12-6-4 22:19 |只看該作者
vane 發表於 12-6-3 22:43
我好明白...有苦自己知....
做在職媽媽要一身數職(指日常沒有工人/父母幫手的)...
日頭要返工/回家要做家務 ...

Vane, 如果有一日, 我有足夠能力的話, 我會選擇不要他的一分一毫, 同佢無任何瓜葛 .

點評

KatheQuen  同意,Chunma8083所講,我有能力的話都唔想要他錢...  發表於 12-6-5 09:56
vane  所以我想中六合彩.....  發表於 12-6-4 22:23


男爵府

積分: 6341

畀面勳章


16#
發表於 12-6-4 08:50 |只看該作者
有錢都唔比的話,簡直唔係人,只係想他準一點責任,假約他唔比都無他辦法,兒女會明白,孩子長大後,會明白邊個係養育他們,錫他們,更加考順你,或許EX會比天收...


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


15#
發表於 12-6-3 22:43 |只看該作者
我好明白...有苦自己知....
做在職媽媽要一身數職(指日常沒有工人/父母幫手的)...
日頭要返工/回家要做家務煮飯/照顧小朋友生活的一切/安排小朋友學業/活動...
就已經24小時都不夠用,辛苦到不得了...
如果還要為子女生活費而煩....人都會傻啦...

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


14#
發表於 12-6-3 22:26 |只看該作者
kcheng0000 1 小時前
我用智能機,在你的主题回覆不到所以要pm你。
我是爸爸,希望你體諒下我們男人在外面工作辛苦及受氣、
現在生活指数也高,所以你ex老公已經盡了能力。

以上只是我的個人意見,如有打擾請見諒!



剛看到以上一個爸爸給我的pm : 首先謝謝你的意見, 你所講在工作上, 生活上所面對的問題, 亦是所有在職媽媽包括我在內要面對的問題, 並不只限於男人, 只不過我們還要身兼兩職"爸爸和媽媽"罷了. EX是否盡了能力, 只有他自己最清楚, 站於我的立場只知道身為父或母是有責任要養育子女.


男爵府

積分: 5272


13#
發表於 12-6-3 19:02 |只看該作者

引用:Quote:Chunma8083 發表於 12-6-2 23:42 還?

原帖由 babytszkin 於 12-06-03 發表
我明呀好明你嘅感受!我都有D朋友Dex係甘黑人憎!D贍養費經常比下又吾比下比下又停下又或者比下又紮糧,
真 ...
我一毫子都毛呀



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


複式洋房

積分: 165


12#
發表於 12-6-3 15:02 |只看該作者
今天個死老講..總之我有工開就比2500你..如無工開就唔比...這些賤男人自巳户口有錢都不比...大家話現在2500買奶粉..尿片..仲要2個細路...D男人已為每星期約D細路出來就叫做左爸爸責任..但明知小朋友咳看醫生都不埋...d細路入院仲要賣朱古力蛋給病人...正白痴...到個仔出院1元都不付


男爵府

積分: 7945


11#
發表於 12-6-3 12:32 |只看該作者
唉。原來在香港還有這麼多這樣的男人?
女人要自重自愛,但現實告訴我們,自愛的女人無人愛,只有好好的愛自己 。女人不壞男人不愛。


子爵府

積分: 10928

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


10#
發表於 12-6-3 12:21 |只看該作者
Chunma8083 發表於 12-6-2 21:05
今日收到個EX的SMS, "某某, 因為今個月失業多日, 只能俾1500妳, 好對不起."
以下是我的回覆, "請弄清楚, ...
Chunma..

佢都算係架啦...會話你知同say sorry..

我地一齊努力搵錢養大仔女…等仔女長大就會明白我地既偉大..

加油喔!




大宅

積分: 2665


9#
發表於 12-6-3 10:18 |只看該作者
我打算離開, 我打定輸數呢個男人唔俾錢我地! 因佢食言多過食飯! 我唔會期望佢有任何野係做得到!


琥珀宮

積分: 150439

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-6-3 08:38 |只看該作者

生活費~~~~

你都好有得收條pk一毫子都無比過



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


別墅

積分: 699


7#
發表於 12-6-3 08:19 |只看該作者

回覆:生活費~~~~

生活費????佢一毫子都冇比過吖




侯爵府

積分: 22863


6#
發表於 12-6-3 04:56 |只看該作者
Chunma8083 發表於 12-6-2 23:42
還?? 想都不用想了, 已經不是第一次. 子健媽, 你講得岩, 好在我有份工咋, 唔係就真是死得.
你見我回 ...
我明呀好明你嘅感受!我都有D朋友Dex係甘黑人憎!D贍養費經常比下又吾比下比下又停下又或者比下又紮糧,
真系好嘔血!
所以平常心啦!他比你就收收得一次得一次


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


5#
發表於 12-6-2 23:42 |只看該作者
babytszkin 發表於 12-6-2 21:45
算啦!佢仲識道歉叫做有D糧心!好在你都有份工完全指意晒佢就死得人多啦唉…下次吾洗發佢皮4架!叫佢将未比 ...

還?? 想都不用想了, 已經不是第一次. 子健媽, 你講得岩, 好在我有份工咋, 唔係就真是死得.
你見我回覆他的SMS都沒有發佢皮四, 只係上來呻吓, 呻完繼續我有我同阿仔的生活, 唯有自己想辦法再慳D囉, 始終都係要靠自己.


侯爵府

積分: 22863


4#
發表於 12-6-2 21:45 |只看該作者
Chunma8083 發表於 12-6-2 21:05
今日收到個EX的SMS, "某某, 因為今個月失業多日, 只能俾1500妳, 好對不起."
以下是我的回覆, "請弄清楚, ...
算啦!佢仲識道歉叫做有D糧心!好在你都有份工完全指意晒佢就死得人多啦唉…下次吾洗發佢皮4架!叫佢将未比嗰D慢慢还比你!


複式洋房

積分: 366

畀面勳章


3#
發表於 12-6-2 21:41 |只看該作者
我個C6簽離婚協議書寫比两個仔d錢,初時話比$3000,後來交表前話只能比到2500,我同佢講d錢係比兩個仔用,唔係比我用.後來又話協議書寫少d錢對我第時申請津貼有利喎.正賤人:;pppp:佢6月未比錢我,我都擔心緊.


禁止發言

積分: 16954


2#
發表於 12-6-2 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo