自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1#
發表於 12-6-2 22:36 |只看該作者
大家有無對某啲水果過敏?食左會有咩反應?



請不要點評我,謝謝!


伯爵府

積分: 15301


65#
發表於 12-6-3 19:12 |只看該作者
我有陣時食完芒果嘴唇邊緣會痕,有時又唔會。


伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 12-6-3 19:11 |只看該作者
蜜瓜,哈蜜瓜,舊年陀b時食,食完由陀住3個月咳到8個月,而家見到都驚


男爵府

積分: 7261


63#
發表於 12-6-3 19:07 |只看該作者

引用:食親奇異果都出事,會呼吸困難,每次都要入

原帖由 mixmos 於 12-06-03 發表
食親奇異果都出事,會呼吸困難,每次都要入醫院。有時朋友整沙拉,會落奇異果,真係少少會致命。



...
食物敏感!真係要小心飲食。





侯爵府

積分: 23979


62#
發表於 12-6-3 19:01 |只看該作者
奇異果


男爵府

積分: 8366


61#
發表於 12-6-3 18:17 |只看該作者

回覆:水果過敏

食親奇異果都出事,會呼吸困難,每次都要入醫院。有時朋友整沙拉,會落奇異果,真係少少會致命。



冬天的味道


男爵府

積分: 7827


60#
發表於 12-6-3 18:00 |只看該作者
我囝食蘋果唔食皮,我妹話試下叮一叮蘋果睇一下點?
囡囡重細時都有食金奇異果,我囡有嚴重敏感,但重來無問題,有一次老爺買了綠色比囡食,第一次喉嚨痕,我無為意,過多幾星期老爺又比囡食,點知眼腫鼻腫因囝囡有嚴重敏感所以已經長期食藥,都係一樣。因佢地有敏感所以每半年到兒科醫生,又有營養師,我問過營養師,佢話金色同綠色應該無分別,叫我繼續試。老公話唔食奇異果又唔會死,唔會再試。如果你見到我女食完奇異果個樣你都會叫我唔好再試
Nijnje


禁止訪問

積分: 8076


59#
發表於 12-6-3 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


58#
發表於 12-6-3 09:34 |只看該作者
食芒果會肚痛.但我又非常鐘意食芒果,真係天意弄人.


男爵府

積分: 8506

環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


57#
發表於 12-6-3 09:27 |只看該作者
奇異果.食完喉嚨痕


珍珠宮

積分: 45360


56#
發表於 12-6-3 09:24 |只看該作者
gilkathy 發表於 12-6-3 09:07
即係桃類?
係,中間有粒大核果d 都唔得, 連車厘子都唔係好得

最搞事係以前無事,近年先係咁



侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-6-3 09:09 |只看該作者
奇異果乜原來生果都會敏感,唔怪之我前晚食左個金奇異果成晚喉嚨痕咳左成晚


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


54#
發表於 12-6-3 09:08 |只看該作者

引用:我囝對蘋果敏感,唔關從邊度的蘋果,我住歐

原帖由 yukkie 於 12-06-03 發表
我囝對蘋果敏感,唔關從邊度的蘋果,我住歐洲,生果全部歐洲貨,我囝一食就喉嚨痕,跟隨面上有紅色:igiveup ...
會唔會好似樓上噤講,係對皮上嘅蠟敏感?



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


53#
發表於 12-6-3 09:07 |只看該作者

引用:水蜜桃+同佢嘅+family.食左會喉嚨痕,連耳

原帖由 sasa@uk 於 12-06-03 發表
水蜜桃 同佢嘅 family.食左會喉嚨痕,連耳仔入面都痕埋
即係桃類?



請不要點評我,謝謝!


子爵府

積分: 13137


52#
發表於 12-6-3 09:07 |只看該作者

引用:講我自己先,食奇異果條利會不停有種酸到令

原帖由 gilkathy 於 12-06-02 發表
講我自己先,食奇異果條利會不停有種酸到令人想打冷震嘅感覺,仲有楊桃同菠蘿近芯果啲位,條利會好痕



...
我都係架!



I just want to have healthy babies!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


51#
發表於 12-6-3 09:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gilkathy+於+12-06-02+發表大

原帖由 skybiebie 於 12-06-03 發表
未去到過敏咁緊要,但食親蜜瓜喉嚨都會好痕同想咳想咳咁
算係過敏,只係比較輕微…



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


50#
發表於 12-6-3 09:05 |只看該作者

引用:Quote:gilkathy+發表於+12-6-2+22:38+講我

原帖由 hinwaimama 於 12-06-03 發表
你講個3樣我都有,仲有蜜瓜同哈蜜瓜
噤多野唔食得…好慘…



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


49#
發表於 12-6-3 09:05 |只看該作者

引用:+本帖最後由+駿熙媽媽+於+12-6-3+03:26+編

原帖由 駿熙媽媽 於 12-06-03 發表
本帖最後由 駿熙媽媽 於 12-6-3 03:26 編輯

榴槤,喉嚨比火燒
有啲奇怪…



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


48#
發表於 12-6-3 09:04 |只看該作者

引用:食奇異果咀痕,少問題可食,但食金奇異果冇

原帖由 小紅梅 於 12-06-03 發表
食奇異果咀痕,少問題可食,但食金奇異果冇事
係?噤有機會我要試下金奇異果先得~



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


47#
發表於 12-6-3 09:03 |只看該作者

引用:我朋友本身乜都食得.大肚食車厘子全身出疹.

原帖由 kit2004 於 12-06-02 發表
我朋友本身乜都食得.大肚食車厘子全身出疹.眼腫面腫.

諗住生完再食都係甘.從此遇車厘子絕緣. ...
車厘子都係第一次聽…



請不要點評我,謝謝!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo