夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-6-3 23:38 |只看該作者
經過半年時間,他終於正式提出最終要分開。

接下來的事,我要決定兩母女繼續在此間屋住,定係搬走,出面甘貴租,好難應付。返阿媽家長住居屋三房的一間小房子定點?

九月K3要選小學,點算?因現在屬於油塘,媽屋企係沙田,現在幼稚園又係油塘,點算?

現在返緊的工是臨時工做到8月尾,但他有朋友介紹了一份工,可能下星期有機會見。

一大堆的問題,如何是好?





子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-6-8 17:48 |只看該作者

引用:申請公屋

原帖由 andy.ma 於 12-06-08 發表
申請公屋
至少排3年





男爵府

積分: 9109

畀面勳章


61#
發表於 12-6-8 17:23 |只看該作者
申請公屋


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 12-6-8 14:30 |只看該作者

引用:我覺得你c6一早不愛你,+只是一直拖。+你住

原帖由 candydoraemon 於 12-06-08 發表
我覺得你c6一早不愛你, 只是一直拖。 你住近你媽度, 有個照應。 無左佢, 你都可以過很好好。



...
沙田租太貴啦






大宅

積分: 2708


59#
發表於 12-6-8 14:21 |只看該作者

回覆:今晚他終於提出了

我覺得你c6一早不愛你, 只是一直拖。 你住近你媽度, 有個照應。 無左佢, 你都可以過很好好。




子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 12-6-6 22:36 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-5+23:11+今日都有

原帖由 華美 於 12-06-06 發表
repeat就唔好啦, 細路學嘢快, 都係讀k3啦, 可能跟到呢, 而且讀多一年即係比多一年錢喎. 跟唔上先repeat k3 ...
係我爸媽有時都煩,所以都十五十六中





子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 12-6-6 22:35 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-5+23:11+今日都有

原帖由 華美 於 12-06-06 發表
repeat就唔好啦, 細路學嘢快, 都係讀k3啦, 可能跟到呢, 而且讀多一年即係比多一年錢喎. 跟唔上先repeat k3 ...
如果沙田間學校大約行十五分鐘啦,因為以前都讀過N1,k1跟返我地一齊住返油塘,現在姨生仔都係讀緊沙田學校N1





侯爵府

積分: 21308


56#
發表於 12-6-6 00:28 |只看該作者
seavl 發表於 12-6-5 23:11
今日都有打過沙田分校k3冇位,如果讀姨生仔同一間私校K3得下午班$3K多,if repeat k2有全日班$4K多,因唔想 ...
repeat就唔好啦, 細路學嘢快, 都係讀k3啦, 可能跟到呢, 而且讀多一年即係比多一年錢喎. 跟唔上先repeat k3好過啦. 如果住沙田又讀沙田, 咁咪有校車囉, 咁你媽咪幫你樓下接囡咪唔太辛苦囉. 如果你阿媽只係一般煩, 我覺得一齊住會好啲架, 起碼你有咩頭暈身興都多對手啦. 你有私人空間會唔會用尼亂諗嘢啊, 可唔可以霸住間屋先又試下搬返沙田睇下慣唔慣?


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-6-5 23:23 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-3+23:38+經過半年

原帖由 華美 於 12-06-05 發表
一大堆問題, 都係要由一個做起.

住屋: 如果可以住返尼度, 對細路尼講係好, 因為要將對佢嘅改變減到最低. ...
一定冇校車,我住油塘,媽第一城站附近,九象遠。
工作方面,宜家返緊份temp 係鰂魚測until e/aug, 不過今日同事話可以有機會轉perm, 不過我見好多時7點幾8點D人先放工,所以佢都叫我看看有冇人take care child,例如請姐姐,我ok住佢先啦,不過如果搬返沙田住車費好金,單程差不多$16,貴現在一半。另一方面,宜家個男人介紹佢朋友老婆間公司急請人返牛頭角不用點開oT,人工會多個份temp post, 如果有得interview and 請,我會返,至少放工時間夾到,車費平D,就算真係住沙田一程巴士$7,都可以0K自己





子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-6-5 23:11 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-3+23:38+經過半年

原帖由 華美 於 12-06-05 發表
一大堆問題, 都係要由一個做起.

住屋: 如果可以住返尼度, 對細路尼講係好, 因為要將對佢嘅改變減到最低. ...
今日都有打過沙田分校k3冇位,如果讀姨生仔同一間私校K3得下午班$3K多,if repeat k2有全日班$4K多,因唔想老人家走二間學校,同此校比較深,怕k3跟不上





子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-6-5 23:06 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-3+23:38+經過半年

原帖由 華美 於 12-06-05 發表
一大堆問題, 都係要由一個做起.

住屋: 如果可以住返尼度, 對細路尼講係好, 因為要將對佢嘅改變減到最低. ...
其實我都檐心對住間屋,因為未拍拖佢已經剛買左,我對住已經十年,只少有個私人空間,不用係媽家甘煩。平時都係我早上帶女返學,跟住返工,放工接佢返家,烹飯做功課家務一腳踢,全能。





侯爵府

積分: 21308


52#
發表於 12-6-5 22:56 |只看該作者
seavl 發表於 12-6-3 23:38
經過半年時間,他終於正式提出最終要分開。

接下來的事,我要決定兩母女繼續在此間屋住,定係搬走,出面甘 ...
一大堆問題, 都係要由一個做起.

住屋: 如果可以住返尼度, 對細路尼講係好, 因為要將對佢嘅改變減到最低. 但你要諗:
1. 自己對住呢間屋會唔會超唔開心, 你嘅情緒會影響小朋友架.

2. 如果兩母女住呢度, 你一個人搞唔搞得掂, 定係返屋企可以有阿媽幫手睇頭睇尾好啲.
3. 阿媽係咪好支持你, 你會唔會返咗去仲唔開心.
4. 唔霸住間屋會唔會益咗人地

學校: 如果決定唔搬就無呢個問題. 如果搬:

1. 可以即刻沙田搵學校, 你比唔比得起一年幾千蚊學費, 因為起碼有一間沙田中心的好x光幼稚園係有錢就
讀得, 你捱一年貴學費就得啦.
2. 無錢嘅, 就立即list out所有沙田幼稚園, 續間打電話去問有無位, 我唔信一間都無.
3. 真係無嘅, 照讀現在的, 搭校車就係啦. 然後小學揀返沙田. 都係捱一年啫. 最好阿媽可幫你接送校車.

工作: 唔太差, 起碼而家六月頭, 你仲有機會搵. 唔知你咩程度, 可以因為你最後決定嘅住屋, 細路學校, 有無阿媽幫等因素決定返工地點, 跟住出力搵, 例如做reception, admin等時間咪比較穩定囉. 有雙手, 肯做, 餓唔死人嘅. 最緊要積極, 一定捱得過. 加油, 阿囡需要你, 比佢睇下媽咪係幾堅強嘅人.





子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-6-5 22:21 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-5+22:05+但搬返去

原帖由 Nancy20090615 於 12-06-05 發表
唔搬問題更大喎. 總之返左學紅黑雨雷暴警告即時去接放學, 暑期班帶出帶入無暑期班全日跟, 突然病左跟住幾 ...
托兒學校,小放假,新年暑假一星期,聖誕紅日先放,以前帶佢返阿媽家。平時如果病左,通常叫奶奶或帶佢返我阿媽家





瑪瑙宮

積分: 139710


50#
發表於 12-6-5 22:17 |只看該作者
seavl 發表於 12-6-5 22:05
但搬返去又另一堆問題發生,上面已寫
唔搬問題更大喎. 總之返左學紅黑雨雷暴警告即時去接放學, 暑期班帶出帶入無暑期班全日跟, 突然病左跟住幾日返唔到學, etc. 您話要返工, 您自己跟到嗎? 成日請假公司唔鐘意架.


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-6-5 22:05 |只看該作者

引用:既然屋企人都支持你,+你就應該先搬咗返屋企

原帖由 littlewo 於 12-06-05 發表
既然屋企人都支持你, 你就應該先搬咗返屋企再打算. 你唔舒服,邊個照顧阿女呀? 得唔到父愛, 都起碼有公公婆 ...
但搬返去又另一堆問題發生,上面已寫





大宅

積分: 3902


48#
發表於 12-6-5 17:56 |只看該作者
既然屋企人都支持你, 你就應該先搬咗返屋企再打算. 你唔舒服,邊個照顧阿女呀? 得唔到父愛, 都起碼有公公婆婆喺到吖.


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-6-5 17:12 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-5+14:50+個男人都

原帖由 booboo_long 於 12-06-05 發表
咁你真係好多問題要面對喎~
若果真係搞唔掂,不如試下搵社工求助~
我問過社署前個星期,她說要我自己決定點樣先得,但太多問題走出來,不易解決





大宅

積分: 4653


46#
發表於 12-6-5 17:01 |只看該作者
seavl 發表於 12-6-5 14:50
個男人都係返工,只是他高要求返過好多間私人機構,上年7月入左半公營機構,他接受不了公司文化,老細的意 ...

咁你真係好多問題要面對喎~
若果真係搞唔掂,不如試下搵社工求助~


大宅

積分: 2007


45#
發表於 12-6-5 16:14 |只看該作者
加油啊,E個時候需要你嘅堅強,我就覺得你可以搬翻去同媽咪住好喇


男爵府

積分: 9320


44#
發表於 12-6-5 16:03 |只看該作者
佢既然願意留番間屋俾你兩母女住,咁你咪住埋呢一年,然後疊埋心水搬去父母度,個女咪可以喺沙田讀小一囉!掂曬!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo