自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9471


1#
發表於 12-6-5 11:06 |只看該作者
好唔開心啊,三少四個月大,12磅幾,姑娘話過輕,全母乳。係我問題嗎,兩個阿哥成日嘈到佢無得訓,我又做唔到啲咩,應該餵佢食奶粉嗎




子爵府

積分: 13450


50#
發表於 12-6-6 17:40 |只看該作者
回覆 回=ki=憶 的帖子

My daughter's weight was classified as "underweight" (actually she has never touched one of the lines of the growing curve) since the 1st month. The doctor (including Kwong Wah, Health Centre & privat doctor) advised me to feed her solid food as early as 4.5 months. She ate a lot, but still underweight.
I think "weight" is one of a perameter to judge if the baby eats enought or not. If everything goes well, I think underweight is not a big issue.


男爵府

積分: 9471


49#
發表於 12-6-5 19:12 |只看該作者

引用:你自己食好d+休息多一d+我大女三十七周3.7k

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 12-06-05 發表
你自己食好d 休息多一d

我大女三十七周3.7kg 飲一年母乳 又係偏細 企依家四歲 細隻d 但非常健康 18mths ...
佢而家4個月已經病過兩次,一次仲訓左4日醫院




水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


48#
發表於 12-6-5 19:09 |只看該作者
你自己食好d 休息多一d

我大女三十七周3.7kg 飲一年母乳 又係偏細 企依家四歲 細隻d 但非常健康 18mths 之前毛病過

我小情人頭八個月(依家十一個月)全母乳 早產一個月 出世2.9kg 明顯比較大隻 但已經感冒三次


堅持餵人奶吧 對小朋友好


男爵府

積分: 9471


47#
發表於 12-6-5 19:00 |只看該作者

引用:我家三少都係咁,+滿左月返去健康院又話輕得

原帖由 littlepear 於 12-06-05 發表
我家三少都係咁, 滿左月返去健康院又話輕得濟, 叫我一星期後再返去CHECK, 姑娘叫我補奶粉, 但我問過醫生, ...
真係大壓力到不得了




男爵府

積分: 9471


46#
發表於 12-6-5 18:59 |只看該作者

引用:出世都有7磅5,++4個月得12磅,+真係心都痛++

原帖由 維港 於 12-06-05 發表
出世都有7磅5, 4個月得12磅, 真係心都痛 太輕怕對佢成長唔好, 如果係我, 我會轉奶粉, 雖然全人奶 ...
而家都爭扎緊,不過會捱多一個月睇下先,再唔得到時睇下食固體食物點先




禁止發言

積分: 55904


45#
發表於 12-6-5 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 999


44#
發表於 12-6-5 18:30 |只看該作者
我家三少都係咁, 滿左月返去健康院又話輕得濟, 叫我一星期後再返去CHECK, 姑娘叫我補奶粉, 但我問過醫生, 醫生話我係夠奶既話就再餵密D唔洗補, 咁我個一星期都係冇補繼續餵全人奶, 一星期返去後一上磅都係冇重過.......心都離埋, 自己諗已經餵密左都係冇重......後尾見醫生佢幫BB檢查過都冇乜野, 佢話叫我努力D餵, 其實我覺得BB冇病冇痛就OK, 成日要擔心佢有冇重真係會好大壓力.......


男爵府

積分: 9471


43#
發表於 12-6-5 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+回=ki=憶+於+12-06-05+發表向

原帖由 mixmos 於 12-06-05 發表
唔係呀嘛?邊位姑娘叫人奶媽補奶 粉!我個b都係過輕,check 晒所有嘢都冇事,發展又正常,從來冇醫生、姑娘 ...
就係醫生叫我補,話餵完人奶補,睇下佢食幾多,多即係唔夠人奶喎




男爵府

積分: 8366


42#
發表於 12-6-5 17:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小虎妹媽+於+12-06-05+發表餵

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-05 發表
向下跌啊,叫我補奶粉
唔係呀嘛?邊位姑娘叫人奶媽補奶 粉!我個b都係過輕,check 晒所有嘢都冇事,發展又正常,從來冇醫生、姑娘叫我餵奶 粉。佢地只係叫我餵多一餐人奶。



冬天的味道


伯爵府

積分: 16067


41#
發表於 12-6-5 16:35 |只看該作者

今日健康院話三少過輕

佢飲開母乳,如轉奶粉,萬一佢唔受得咪仲衰。




水晶宮

積分: 63101

BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 12-6-5 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小虎妹媽 於 12-06-05 發表餵

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-05 發表
向下跌啊,叫我補奶粉
但係飲奶粉都唔代表會重㗎喎




男爵府

積分: 9471


39#
發表於 12-6-5 16:26 |只看該作者

引用:不如pump出來,+咁咪知食幾多

原帖由 oldmongtung 於 12-06-05 發表
不如pump出來, 咁咪知食幾多
佢唔飲,要埋身




子爵府

積分: 13450


38#
發表於 12-6-5 16:24 |只看該作者
不如pump出來, 咁咪知食幾多


男爵府

積分: 9471


37#
發表於 12-6-5 16:14 |只看該作者

引用:放鬆d,佢想食就餵, 同埋播下歌, 等佢熟悉

原帖由 joannewu_0302 於 12-06-05 發表
放鬆d,佢想食就餵,
同埋播下歌,
等佢熟悉下嘈都可以訓到。
大少返半日,二少要下年啱啱隔離有人搬走,又要拆之後裝修,想死




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


36#
發表於 12-6-5 16:04 |只看該作者

回覆:今日健康院話三少過輕

放鬆d,佢想食就餵,
同埋播下歌,
等佢熟悉下嘈都可以訓到。

哥哥返左學會唔會好d啊!




男爵府

積分: 9471


35#
發表於 12-6-5 15:51 |只看該作者

引用:人奶仔係fit啲㗎嘛,你自己都要食好啲,瞓

原帖由 奀姑姑 於 12-06-05 發表
人奶仔係fit啲㗎嘛,你自己都要食好啲,瞓好啲,你係工廠黎㗎



...
我食好多野咖,但湊住三個我自己都成日唔夠訓




男爵府

積分: 9471


34#
發表於 12-6-5 15:49 |只看該作者

引用:出世都算幾重磅有無媽媽/奶奶幫手,湊2個細

原帖由 bbhappy2009 於 12-06-05 發表
出世都算幾重磅
有無媽媽/奶奶幫手,湊2個細路去佢地住??
等你同小B有得訓
三個都係我自己湊渣,我媽咪要返工,奶奶睬你都傻,玩下就得




男爵府

積分: 9471


33#
發表於 12-6-5 15:48 |只看該作者

引用:應該係唔夠訓+,所以先唔長肉餵奶粉唔一定肥

原帖由 CutieSo 於 12-06-05 發表
應該係唔夠訓 ,所以先唔長肉
餵奶粉唔一定肥
我細仔由出世條身長線係50樓下
而家著手喺佢訓果到入手先,希望有改善




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


32#
發表於 12-6-5 15:48 |只看該作者
出世都算幾重磅
有無媽媽/奶奶幫手,湊2個細路去佢地住??
等你同小B有得訓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo