想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 433


1#
發表於 12-6-6 22:36 |只看該作者
mouth:


別墅

積分: 918


24#
發表於 12-6-11 11:32 |只看該作者
mapp2009, yes.....you are right! 所以我都好平常心, 因為已經咩都試過又知道其實ivf 都只係有30%左右的成功率, 所以只係睇天意!
I wish you have all the luck!!!


別墅

積分: 918


23#
發表於 12-6-11 00:50 |只看該作者
mapp2009 發表於 12-6-9 12:12
回覆 omax 的帖子

1) 我肯定現在 HK公家醫院仍有ivf: QM, 廣華 + 威爾斯, 當然, if排到時已40, 醫院會要求 ...

mapp2009 的答案係正確嘅, 因為我剛做完第一次ivf, 依家等返去驗 bingo!
等我把我個case給大家做個實例:我係day8開針,我唔需要噴鼻, 但需要係開針第6日開始每日打多一支抑制排卵針, 所以係基本藥錢方面要另加$2000 = $6000 + Lab: HK$4700.00, 一定要收嘅 (但如果不幸冇卵子用得或冇卵可以受到精,咁個收費係會平D....最好唔好發生啦)。因為我得一粒卵子受到精,所以我冇雪胎同埋唔需要做ICSI, 我就唔洗比冷存胚胎費及ICSI費, 最後我埋單大約束11,000。
第一次收錢係你開針當日要比基本藥費, i.e. $4000, 之後尾數會係你入院抽卵當日收埋,放胎個日除左比一日住院費$100之外,係不用再比錢架喇!

政府公家政事實係要等一段幾長嘅時間,而年紀D大嘅,i.e. close to age 40, 係可以快少少,不過唔由你決定因為醫院自己會有record睇究竟邊個急切D。但快極由入紙預約到開始接受ivf treatment, 都至少要年半!

如果睇政府醫院私家政,唔洗排咁耐隊但都要等半年倒架,以我所知,私家政都係分2次收費,開針當日收$32,000, 到抽蛋當日會再收$38,000。即是一共$70,000!

希望資料幫到大家啦!

點評

mapp2009  All the best!!放咗胎後乜都唔好諗,反正bingo or not,你我也no say  發表於 12-6-11 10:23


男爵府

積分: 9515


22#
發表於 12-6-10 02:58 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

其實我第一次見威記不育科醫生時多口問下做IVF幾錢,佢就答我4-5萬.其他細節我就無問到啦!我會係8月份第二次見醫生時問下佢究竟4-5萬係做幾多次先.


子爵府

積分: 13784


21#
發表於 12-6-9 12:17 |只看該作者
回覆 omax 的帖子

3次機會, 放雪胎不另計1次,

e.g. 第一次抽卵有6個胚胎可用, 咁>35歲的, 會放2pcs, 剩下4個胚胎做雪胎, if 新鮮胎不成, 下次自然cycle放雪胎, 此次仍計第1次ivf, 直到完畢所有雪胎, 仍未成功, 才開始第2次ivf


打針+抽血+ultra-sound另計, 也不過是$60/次, 1次ivf 咪最多去1x次, 就算20次 x $60 = HKD1200!!!





子爵府

積分: 13784


20#
發表於 12-6-9 12:12 |只看該作者
回覆 omax 的帖子

1) 我肯定現在 HK公家醫院仍有ivf: QM, 廣華 + 威爾斯, 當然, if排到時已40, 醫院會要求你轉私家, 有錯請指正

2) QM派了公家ivf收費表, 因每人cycle + 對藥反應不一, 但那幾項基本的總數不超過HK13000.00:

(a must to all)
ivf基本藥物: HK$4000.00
Lab: HK$4700.00
首兩年冷存胚胎 (if any): HK$4000.00

other:
ICSI (if 丁丁有問題才有需, 因人而異: HK$3200


To: omax
為何要HK$4-5萬??? 包括什麼? 1次ivf or 3次ivf??


男爵府

積分: 9515


19#
發表於 12-6-9 03:16 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

咁其實我想問4-5萬是否包3次?雪胎錢是否另計?3次既意思係抽3次胎+放3次胎.咁抽血呀!打針呀!又是否另計?唔該晒!講真呀!我一聽到IVF我就頭痛...............


男爵府

積分: 9515


18#
發表於 12-6-9 03:12 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

大約2年前CHECK過2條管都正常無塞,上年有BB(係宮外孕)咁醫生就同我切咗一條,而做手術時另一條出血,咁醫生就已經同我即時放血.(即係塞又塞唔晒囉),今年2月第一次見IVF醫生時,佢都唔讚成我通返條管,佢話不如直接做IVF仲實際,我都有問醫生,話我現在咁既情況係咪唔應該或即頭唔使諗自然懷孕,佢就話"你唔試就連DD機會都無,點解你唔試下?"大佬,咁就真係搞到我15同16囉!講真宮外孕個滋味好受咩?個個月等派彩那種壓力又好開心咩?現在個個月都係度呆等,想有BB,但又驚係宮外孕.真係人都癲!今年過完個8月就35歲啦!唔諗咁多了!到8月去見醫生先算啦!因為第一次見醫生,一聽到個費用成4-5萬咁多,我當時成個腦都空白晒了!佢講過D咩都唔係好記得................


男爵府

積分: 9515


17#
發表於 12-6-9 02:56 |只看該作者
剛剛睇返之既前短信,先記起原來係4-5萬...........


子爵府

積分: 13784


16#
發表於 12-6-8 11:34 |只看該作者
回覆 omax 的帖子

1) 咁你究竟有冇照過輸卵管?? 陰照check不到的

2) 做完通輸卵管手術亦好大機會會再塞, so if 照過輸卵管而confirm真係塞, doctor 建議將$$$ 留給ivf 用而不做通輸卵管手術

3) 輸卵管塞已是不育, 叫你醫生refer 你去不育科, 不要再去婦科!!!don't waste time!!!

4) 我啱啱聽完QM ivf seminar, 女士start ivf 時要:

<40歲,

BMI不超標,

3次機會, 放雪胎不另計1次, e.g. 第一次抽卵來有6個胚胎可用, 咁>35歲的, 會放2pcs, 剩下4個胚胎做雪胎, if新鮮胎不成, 下次自然cycle放雪胎, 此次仍計第1次ivf


男爵府

積分: 9515


15#
發表於 12-6-8 02:35 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

唔係呀化?你要等到2014年先有得做?我今年2月尾第一次正式見醫生,佢叫我8月頭覆診,如俾既資料齊晒的話,咁就由8月開始計等多1年至1年半左右有得做囉!計下計下我都係2013年年尾或2014年頭到2014我都37歲啦!真係試完一次就差不多收工了.....................無錢就無辦法........鬼叫我又窮又無仔生咩!係要等下啦............mouth:


大宅

積分: 1839


14#
發表於 12-6-7 22:11 |只看該作者
威院有公開收費詳情作參考:

http://www.ivfhk.com/

希望幫到你啦!


複式洋房

積分: 433


13#
發表於 12-6-7 17:05 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

所有婚前(或懷孕前)既檢查已做了, c6丁丁沒有問題不是好活躍但醫生話又不會影響生育的, 而我亦有係私家做晒婦檢先叫醫生寫信轉介我到政府看呢, 我怕自己輸卵管塞是因為之前我已去過澳門做通輸卵管, 個醫生都話我好塞, 但盡量幫我通了, 但香港醫生係唔讚成去通輸卵管既...所以, 我自己會打定輸數去照輸卵管囉, 而家等m到就bk喇...


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 12-6-7 12:55 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 未呢!!+好像聽其他jm講先

原帖由 櫻花雪 於 12-06-07 發表
回覆 qqj 的帖子

未呢!! 好像聽其他jm講先見婦科醫生, 當他確定了是不育才見不育醫生(等見都要成年), 是真 ...
咁你再要耐d,你是等見醫生寫信你去排




男爵府

積分: 6567


11#
發表於 12-6-7 12:18 |只看該作者
我排左公家一年啦。我係輸卵管阻塞


子爵府

積分: 13784


10#
發表於 12-6-7 12:09 |只看該作者
回覆 櫻花雪 的帖子

婦科不是不育科 (有些醫院不叫不育科, 而名為輔助生育科, e.g. 瑪麗醫院)

睇完婦科, 有可能要安排一堆checkings, 才會轉去不育科

你今年33? 自己試咗幾耐? cycle準? c6有冇驗過丁丁? 你自己有冇做過陰超, 子宮+卵巢ok?? 知道什麼是排卵期??


複式洋房

積分: 433


9#
發表於 12-6-7 11:23 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

未呢!! 好像聽其他jm講先見婦科醫生, 當他確定了是不育才見不育醫生(等見都要成年), 是真的嗎..mouth:


珍珠宮

積分: 30303


8#
發表於 12-6-7 11:19 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 嘩,+4年呀,+4年我都37喇.

原帖由 櫻花雪 於 12-06-07 發表
回覆 qqj 的帖子

嘩, 4年呀, 4年我都37喇...唉!! 我上個星期入紙, 咁叫我7月尾去見婦科醫生, 即是這 ...
你聽左講座未




複式洋房

積分: 433


7#
發表於 12-6-7 11:16 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

嘩, 4年呀, 4年我都37喇...唉!! 我上個星期入紙, 咁叫我7月尾去見婦科醫生, 即是這次不算叫做見醫生嗎??


珍珠宮

積分: 30303


6#
發表於 12-6-7 11:08 |只看該作者

回覆:請問有冇人知現時政府ivf收費

就算依家2萬,當你等到都變4萬啦,要等幾年,佢又加價,我2010排,等到今年第一次見醫生話我知再等到2014就會幫我做




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo