夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


已刪除用户

積分: 2339


1#
發表於 12-6-7 00:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1062


85#
發表於 12-6-9 01:31 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

打就唔要得,點都唔可以打女人,傾下先,再又下一次,我會選擇離婚




大宅

積分: 1304


84#
發表於 12-6-9 00:53 |只看該作者
其實有小朋友, 如果解決得到, 都唔好輕言講離婚, 因為對小朋友始終有負面影響 !

其實, 佢可能有啲壓力(不論工作, 經濟, 或者佢會覺得有咗小朋友, 你對佢嘅關心小咗?等...) 試吓平心靜氣同佢出去傾先 ! 當然唔好帶小朋友, 有需要將小朋友放係外家先, 有啲男人把口係要撬先至開嫁 ! 或者用小小女性溫柔, 氹吓佢係咪對佢忽略咗 ? 有時做女人真係好難 ! 但係如果因為佢發酒癲就定佢死罪 ! 一啲機會都唔比佢改, 係咪對佢公平呢 ?

當然, 你如果比哂機會佢, 而佢仍然唔改, 咁就唯有放棄啦 !


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


83#
發表於 12-6-9 00:07 |只看該作者

引用:Quote:FSangel+發表於+12-6-7+03:15+看完觉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


82#
發表於 12-6-9 00:06 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


81#
發表於 12-6-9 00:04 |只看該作者

引用:看完觉得楼主都好吾啱,虽然吾知你老公的脾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


80#
發表於 12-6-8 23:36 |只看該作者
不如大家傾一傾..或者搵地方避開下


別墅

積分: 577


79#
發表於 12-6-8 22:47 |只看該作者
其實你驚都無用, 係要行動囉, 佢一定改唔到除非唔飲酒, 這個無可能啦, 佢飲醉左就自己都控制唔到自己, 佢發起瘋來你可能連自己都保護唔到又點保護到仔女, 其實係得一個方法就係搬走


大宅

積分: 3229


78#
發表於 12-6-8 18:53 |只看該作者
比我 帶埋 小 朋友.. "走".. and divorced....


禁止訪問

積分: 2742


77#
發表於 12-6-8 17:56 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1901


76#
發表於 12-6-8 17:24 |只看該作者

回覆:carrie720 的帖子

不如你同你c6坐扺傾下,同佢去睇下醫生叫佢界酒呀!好恐怖呀!




大宅

積分: 2696


75#
發表於 12-6-8 16:57 |只看該作者
我諗你應該要考慮離婚, 一個咁樣打老婆嘅男人, 佢已經唔係人


大宅

積分: 2476

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


74#
發表於 12-6-8 15:44 |只看該作者
FSangel 發表於 12-6-7 03:15
看完觉得楼主都好吾啱,虽然吾知你老公的脾气,但我觉得两公婆应该互相尊重、体谅!



...

应该互相尊重、体谅 ? 點講動手就係唔啱,仲要傷到小朋友...


男爵府

積分: 5785


73#
發表於 12-6-8 14:43 |只看該作者
其實佢會唔會有d咩不滿無講 谷谷埋埋醉左先爆呀
我之前都係咁 ex成日掉低我去玩之後重有小三
我同佢傾過佢話會改不過之後都係繼續
好多時我唔會出聲 但我一飲多左就會嘈佢
有時重會搵野掉佢 一巴巴打佢 打完佢就自己係廁所喊
第2日我又無野喎 不如你同佢傾佢傾下佢係咪有咩不滿/壓力先
2個人一齊溝通好重要 真係傾唔掂先分開喇


複式洋房

積分: 247


72#
發表於 12-6-8 12:14 |只看該作者


大宅

積分: 2090


71#
發表於 12-6-8 12:00 |只看該作者
回覆 carrie720 的帖子

佢係咪好大男人, 吾鐘意同你傾心事, 平時有冇大家互相傾訴一下心事?
如果無, 咁好難要求佢同你傾返關於酒後發顛問題, 你會吾會試下去搵社工先?
或者佢地有d專業意見幫到你同你老公去改善問題

同埋大家係咪仍然互相相愛? 如果係, 希望大家都盡力去解決問題....
但如果是但一方已經吾愛對方, 咁可能解決方法仲簡單, 就係放生大家, 分開一下...

下次佢再飲酒的話, 你可吾可以避開佢, 吾會刺激到佢, 例如入另一間房訓, 起碼吾會咁危險先
經濟問題, 我覺錢可以解決既問題, 基本上都吾會係極大既問題....最多咪食小d, 慳d洗...
吾掂既話可以債務重組, 最worst既...申請破產, 其實係睇下你地個心放吾放得低d野, 可吾可以勇敢d接受失敗
總之吾好再將個問題誇大....一齊去面對困難
千祈吾好為左個錢字影響到大家感情, 因為實在係吾值得


大宅

積分: 1743


70#
發表於 12-6-8 11:45 |只看該作者
adafycheng 發表於 12-6-8 08:24
咁妳表嫂真係幾危險喎,同啲咁嘅暴躁男一起。仲要打到佢個女報警。睇嚟妳表嫂要認真考慮離開喎,因為小朋友 ...
唉~~~好多原因離開唔到,我都好擔心.....


別墅

積分: 544


69#
發表於 12-6-8 08:24 |只看該作者

回覆 回覆:細Jay的帖子

咁妳表嫂真係幾危險喎,同啲咁嘅暴躁男一起。仲要打到佢個女報警。睇嚟妳表嫂要認真考慮離開喎,因為小朋友喺呢啲家庭中成長,會對佢哋造成負面影響哩。




別墅

積分: 544


68#
發表於 12-6-8 08:16 |只看該作者

回覆 回覆:carrie720的帖子

樓主,要好好的跟妳老公商量,溝通。照樓主所述,樓主老公工作上有很大的壓力,是否工作上有不如意呢?多點溝通,想來他在意的是他覺得自己日間工作已經很辛苦,稍為外出放鬆,回家後卻得不到諒解。當他喝了酒,就不要刺激他,給一點笑容,加點温柔,相信他就不會打妳的了。到他醉醒了,才跟他說道理。




大宅

積分: 4512


67#
發表於 12-6-8 07:55 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

睇左樓主以前post, 其實c6同樓主外家關係一般,並唔係單止飲洒問題,而係c6大男人。再加上樓主本身都硬頸,(99不斷同你講野,你點都唔應佢; 老公今次叫你都5出聲)雙方好難可以好好相處




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo