自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1#
發表於 12-6-7 09:41 |只看該作者
聽聞有d做5-10次, 有d 話一次搞掂? 有無人試過呢? 效果理想嗎? 有無出現反黑呢?


大宅

積分: 4013

減齡達人勳章


28#
發表於 12-6-7 16:52 |只看該作者

引用:Quote:hikiki+發表於+12-6-7+11:33+我三年

原帖由 htts 於 12-06-07 發表
3年前一次做晒, 唔使分幾次?
做左一次咋,結焦,甩焦,有個小小白色烘,一個星期就同其他地方一樣膚色了!我個d 係深啡色既雀斑,只係權骨位,化妝遮唔到




伯爵府

積分: 18376


27#
發表於 12-6-7 16:51 |只看該作者

引用:聽聞有d做5-10次, 有d 話一次搞掂? 有無人

原帖由 htts 於 12-06-07 發表
聽聞有d做5-10次, 有d 話一次搞掂? 有無人試過呢? 效果理想嗎? 有無出現反黑呢?
...
駁架,見过burn 了,但有人靚左一段時間




大宅

積分: 4013

減齡達人勳章


26#
發表於 12-6-7 16:41 |只看該作者

引用:Quote:hikiki+發表於+12-6-7+11:33+我三年

原帖由 htts 於 12-06-07 發表
會否衰過未打之前架?
唔會,不過都係個d 位出班law!





男爵府

積分: 7633

畀面勳章


25#
發表於 12-6-7 12:41 |只看該作者
babelover 發表於 12-6-7 12:31
我都係遺傳性架,但我聽人講呢種係會反出既,你係美容院定醫生度做呀?介唔介意pm資料俾我?



...
我係醫生做, 呢幾年都有多少出番架, 但我絕對可以接受, 但已經5年la wor, 我唔知醫生質數有無變咗 wor!!!


別墅

積分: 631


24#
發表於 12-6-7 12:31 |只看該作者

引用:我5年前做咗,+做第2次已經無咗+7,8+成斑,+

原帖由 mimiso 於 12-06-07 發表
我5年前做咗, 做第2次已經無咗 7,8 成斑, 好神奇, 後悔唔早D做, 到衣家都仲好理想, 但我有朋友做咗有反黑問 ...
我都係遺傳性架,但我聽人講呢種係會反出既,你係美容院定醫生度做呀?介唔介意pm資料俾我?




男爵府

積分: 9589


23#
發表於 12-6-7 12:24 |只看該作者
我依家都係醫生到做緊,效果滿意,我做左依家4次d班都無左89成,我朋友介紹我的,佢做左幾年到依家塊面都好白淨1粒班都無,做完又唔會結蕉,我媽咪仲勁塊面有達好大好深色,依家做左2次已經淡左4,5成,不過做完要保持防晒工乎,我就鍾意做完唔會結蕉一達達咁肉酸,我都後悔點解唔到d做呢,唔洗望見d班黑人曾,不過都要比醫生睇過你係咩班先,如果係雀斑好快就無的,我媽咪唔係雀斑都淡左,佢都好滿意


伯爵府

積分: 15032

環保接龍勳章


22#
發表於 12-6-7 11:55 |只看該作者
siukuen_mak112 發表於 12-6-7 10:40
我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!



...
可以介紹下嗎?


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


21#
發表於 12-6-7 11:46 |只看該作者
hikiki 發表於 12-6-7 11:33
我三年前打左一次,無哂,之後三年後出番(曬完),再打一次!千零蚊!



...

3年前一次做晒, 唔使分幾次?


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 12-6-7 11:44 |只看該作者
hikiki 發表於 12-6-7 11:33
我三年前打左一次,無哂,之後三年後出番(曬完),再打一次!千零蚊!



...

會否衰過未打之前架?


大宅

積分: 3894


19#
發表於 12-6-7 11:39 |只看該作者

有無人搵醫生做過激光去斑? 效果如何?

可唔可以pm比我




大宅

積分: 4013

減齡達人勳章


18#
發表於 12-6-7 11:33 |只看該作者

回覆:有無人搵醫生做過激光去斑? 效果如何?

我三年前打左一次,無哂,之後三年後出番(曬完),再打一次!千零蚊!




大宅

積分: 1367


17#
發表於 12-6-7 11:11 |只看該作者

引用:我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有

原帖由 siukuen_mak112 於 12-06-07 發表
我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!



...
可否pm資料給我呀^^




子爵府

積分: 12822

畀面勳章


16#
發表於 12-6-7 11:08 |只看該作者

引用:我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有

原帖由 siukuen_mak112 於 12-06-07 發表
我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!



...
我陀b出左好多班,可以介紹我嗎?




男爵府

積分: 9536


15#
發表於 12-6-7 11:05 |只看該作者

引用:我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有

原帖由 siukuen_mak112 於 12-06-07 發表
我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!



...
幾錢呀?可唔可以pm個醫生比我?thx




子爵府

積分: 10773


14#
發表於 12-6-7 11:05 |只看該作者
siukuen_mak112 發表於 12-6-7 10:40
我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!



...
可唔可以D資料俾我呀...同埋幾多$呀


大宅

積分: 3986

畀面勳章


13#
發表於 12-6-7 10:57 |只看該作者
回覆 siukuen_mak112 的帖子

好平??即係幾錢呀???可唔可以PM個醫生D資料比我呀??THX


子爵府

積分: 13980

畀面勳章


12#
發表於 12-6-7 10:53 |只看該作者
同事做完幾年後, 有印囉,黑黑地咁.
我諗佢之前應該係成臉都係果種.

我都想整走臉上既墨呀, 斑呀咁, 見美容版有人講開呀.


大宅

積分: 4048


11#
發表於 12-6-7 10:40 |只看該作者

回覆:htts 的帖子

我係搵醫生做嘅!做左3次完全無哂!未見有反黑!呢個醫生係朋友介紹嘅,好平!




男爵府

積分: 7633

畀面勳章


10#
發表於 12-6-7 10:36 |只看該作者
htts 發表於 12-6-7 10:29
係咪一星期到就甩?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo