自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 875


1#
發表於 12-6-7 12:16 |只看該作者
如題, E生話要食少啲飯, 咁食麥皮可以嗎?

點評

newbiee  mouth:好高喎  發表於 12-6-7 13:25


伯爵府

積分: 15914


62#
發表於 12-6-8 15:47 |只看該作者
呢個問題我曾都係網上睇下有什麼方法可以低d...
d人介紹沖野,,,但真係好難drink.

我依家都keep住晚晚沈腳,,, 因為我都係係網上睇返來. 不過都係不stable...


別墅

積分: 510


61#
發表於 12-6-8 15:47 |只看該作者

引用:覆+BB.Mummy+,+暫時我見有三隻,+美味棧頭抽

原帖由 mameme 於 12-06-08 發表
覆 BB.Mummy , 暫時我見有三隻, 美味棧頭抽...同珍古法...萬字(其中一隻), 呢三隻係0%糖, 美味棧較鹹..用量 ...
因萬字係不同地方出,百x果種係星加坡出,吉吉島係日本出。




伯爵府

積分: 19230


60#
發表於 12-6-8 15:18 |只看該作者
回覆 Chanv 的帖子

我老公兩樣都飲完度數就升高, 我估唔同體質會有分別, 呢樣真係要自己試, 亦有朋友話豆類澱粉質高, 而清補涼當中薏仁.芡實.淮山.蓮子澱粉質都高, 可能咁樣有影響.

另外, 醫生俾我地飲食見議果張表, 當中羅漢果係唔可以食, 但我搵資料發現, 羅漢果响日本係醫治糖尿常用而且好大推薦添, 老公飲完個度數又無影響喎.


點評

Chanv  thanks  發表於 12-6-8 20:05


伯爵府

積分: 19230


59#
發表於 12-6-8 15:06 |只看該作者
覆 BB.Mummy , 暫時我見有三隻, 美味棧頭抽...同珍古法...萬字(其中一隻), 呢三隻係0%糖, 美味棧較鹹..用量少都夠味但較貴, 同珍較淡但亦較便宜但我覺味精重, 萬字未試...但見吉吉島買係無糖, 但同樣貨品扒佳賣有糖.


男爵府

積分: 8974

畀面勳章


58#
發表於 12-6-8 09:27 |只看該作者
注意一下飲食, 唔好食咁多帶碘粉質既嘢....少飯多菜, 多做運動, 樓主你一定要正視呀...糖尿病可以影響好大架...


子爵府

積分: 10725


57#
發表於 12-6-8 09:17 |只看該作者
回覆 mameme 的帖子

我E+出街只飲三樣野~ZERO,烏龍茶,凍啡小甜~啡就係不能唔+糖!!為左健康無計~
^0^


大宅

積分: 3754

畀面勳章


56#
發表於 12-6-8 08:10 |只看該作者

引用:Quote:Karen124+發表於+12-6-7+20:25+無糖

原帖由 mameme 於 12-06-07 發表
自己煲, 因C6唔鍾意飲無味水, 所以我家廿年來雪櫃都必備涼茶, 但現時就要分兩次煲, 煲好先裝起一壼俾老公, ...
想問下點解綠豆水,清保涼等唔飲得,謝謝




大宅

積分: 4627


55#
發表於 12-6-8 07:32 |只看該作者
9.2 真係好高。6.4 以上已經係超標。我醫生好嚴。我5.8 佢已經要我戒糖戒carb。苦瓜降糖咖。食多啲蔬菜。少食carb,NO fried food。多做運動.


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


54#
發表於 12-6-8 02:10 |只看該作者
真係要介口架, 唔單止飯, 平時d 糖, 糖水汽水全部都唔可以食

(我都係肥, 但食飽後1小時血糖都係得5度, 空肚得4度, 因為我差唔多介甜食連汽水都係飲少少)

我奶奶(果時7x幾歲, 都成4年前, 依家差不多80歲)之前高到暈, 去睇西醫, 醫生即時寫紙入院, 跟住轉左去療養院半個月, 食藥都唔得, 一定要打針加藥, 佢自己打針打到驚, 打左一年, 自己肯介口, 依家4年後覆診d 指數勁靚仔, 唔洗再打針食藥都控制得好好


大宅

積分: 3396

BK Milk勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-6-8 01:50 |只看該作者
好高呀!!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


52#
發表於 12-6-8 01:36 |只看該作者

引用:少食多餐,七分飽,多菜少肉,碳水化合物就

原帖由 JJHK 於 12-06-07 發表
少食多餐,七分飽,多菜少肉,碳水化合物就要計數,例如兩湯匙飯,半碗烏冬,個個人不同反應。每餐做紀錄, ...





瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


51#
發表於 12-6-8 01:31 |只看該作者

引用:食意粉都得.我老公最高試過21度,+未食藥前

原帖由 mameme 於 12-06-07 發表
食意粉都得.

我老公最高試過21度, 未食藥前平均11-14度, 食咗藥至今四個月, 每日量兩次, 平均都6度 ...
好有用 infos , Tks for sharing




大宅

積分: 3093


50#
發表於 12-6-7 23:36 |只看該作者
少食多餐,七分飽,多菜少肉,碳水化合物就要計數,例如兩湯匙飯,半碗烏冬,個個人不同反應。每餐做紀錄,看看反應。就算有藥食,都要食療配合,否則只會不斷加藥。飯後做半小時運動,我每餐都步行半小時;堅持了兩個月,由9.x回落至6.x(沒有吃藥)。


子爵府

積分: 13689


49#
發表於 12-6-7 20:40 |只看該作者

驗血糖, 空腹9.2度, 是否真的很高, 有咩方法可減低呢,

超高!咩糖份嘅嘢都唔好食!尤其白粥和飯!




伯爵府

積分: 19230


48#
發表於 12-6-7 20:40 |只看該作者
Karen124 發表於 12-6-7 20:24
不過對於喜歡飲甜野係糖尿病病人,呢一種係恩物呀!
就算咩食物都對身體好定唔好都不宜多吃!
...

係啦...C6見營養師時, 見到人地枱面有cola zero 同無糖檸檬茶個樣本即時雙眼發光, 都未坐低就問個姑娘"飲得架咩?" , 姑娘話得但唔可以多, 佢就話...."咁都仲有返啲人生樂趣!" 但無糖檸檬茶唔多見有得賣呢.


大宅

積分: 4975


47#
發表於 12-6-7 20:39 |只看該作者
回覆 小師妹008 的帖子

是否肥胖, 是的話先減磅睇睇點, 我認識幾個朋友, 都輕型糖尿病, 但減肥後血糖就正常番


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 12-6-7 20:35 |只看該作者
梗係高啦!! 一般人食完野, 2小時後, 不過8度, 而家你係空肚係9.2度


伯爵府

積分: 19230


45#
發表於 12-6-7 20:34 |只看該作者
Karen124 發表於 12-6-7 20:25
無糖涼茶係自己整?
不過唔飲水唔得呀,飲水好緊要呀

自己煲, 因C6唔鍾意飲無味水, 所以我家廿年來雪櫃都必備涼茶, 但現時就要分兩次煲, 煲好先裝起一壼俾老公, 之後先落糖俾其他家人囉. 但以往常煲既綠豆水.薏米水.清補涼....呢啲就無佢份喇. 另外就常備牛蒡乾.蕃石榴乾.苦瓜茶沖劑等等.


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


44#
發表於 12-6-7 20:33 |只看該作者
Karen124 發表於 12-6-7 20:24
不過對於喜歡飲甜野係糖尿病病人,呢一種係恩物呀!
就算咩食物都對身體好定唔好都不宜多吃!
...

我都唔喜歡甜野,果指數都糸偏高。

佗仔果陣都糸有大肚糖尿,要介口。真糸食飯都無事,一個麥當當就超標。
不知所謂的乙陸!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo