興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9929


1#
發表於 12-6-8 13:43 |只看該作者
有冇申請到赤柱公屋..係咪市區黎架...


複式洋房

積分: 305


15#
發表於 12-7-2 16:18 |只看該作者
Karygigi 發表於 12-6-13 11:55
改善空間今期有屋
但得3-4人單位咋..我屋企有5個..


複式洋房

積分: 305


14#
發表於 12-7-2 16:16 |只看該作者
isa_ty 發表於 12-6-12 23:59
可能我住開南區,我覚得馬抗好好呀!佢d樓好婑,吾密集,空氣好。
不過買野貴呢..附近又好似無街市,得supermarket.. mouth:
我都好鍾意果度..但對於我媽媽哩d c9黎講係生存唔到!


別墅

積分: 854


13#
發表於 12-6-25 20:12 |只看該作者
我見嗰度啲公屋好正架,環境又靜


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-6-21 22:05 |只看該作者
我都唔知嗰度有公屋添

點評

waiyuktsoi  me too  發表於 12-7-2 17:20
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


複式洋房

積分: 284


11#
發表於 12-6-21 20:39 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 118281


10#
發表於 12-6-18 21:32 |只看該作者

引用:Quote:isa_ty+發表於+12-6-13+11:12+依~我

原帖由 kenix_kwok 於 12-06-13 發表
唔係呀...申請左新界3人..等緊審查..純粹問下...
果處唔算係新界,算港島,咁計應該係「巿區」




男爵府

積分: 9929


9#
發表於 12-6-13 11:59 |只看該作者
Karygigi 發表於 12-6-13 11:55
改善空間今期有屋

我不符合改善空間的條件


大宅

積分: 3603


8#
發表於 12-6-13 11:55 |只看該作者

赤柱公屋

改善空間今期有屋




男爵府

積分: 9929


7#
發表於 12-6-13 11:15 |只看該作者
isa_ty 發表於 12-6-13 11:12
依~我以為你已經振左入去添. 你本身鐘意果到?

唔係呀...申請左新界3人..等緊審查..純粹問下...


子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-6-13 11:12 |只看該作者
kenix_kwok 發表於 12-6-13 07:47
但會唔會有機會派到

依~我以為你已經振左入去添. 你本身鐘意果到?


男爵府

積分: 9929


5#
發表於 12-6-13 07:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kenix_kwok 於 12-06-08 發表

原帖由 isa_ty 於 12-06-12 發表
可能我住開南區,我覚得馬抗好好呀!佢d樓好婑,吾密集,空氣好。
但會唔會有機會派到




子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-6-12 23:59 |只看該作者

引用:有冇申請到赤柱公屋..係咪市區黎架...

原帖由 kenix_kwok 於 12-06-08 發表
有冇申請到赤柱公屋..係咪市區黎架...
可能我住開南區,我覚得馬抗好好呀!佢d樓好婑,吾密集,空氣好。




珊瑚宮

積分: 118281


3#
發表於 12-6-8 19:57 |只看該作者

回覆:赤柱公屋

馬坑?

拿,你攞個地圖,搵去香港島果兩隻腳度,前腳就係赤柱,要出中環銅鑼灣筲箕灣都有巴士小巴你搭,預半個鐘以上車程,但得兩條路,窄過屯門或吐露港多多聲,一塞行路好過。

我唔會叫佢巿區,但係有錢,上等人區,鬼佬雲集區




公爵府

積分: 27224

畀面勳章


2#
發表於 12-6-8 19:06 |只看該作者

回覆:赤柱公屋

未聽過喔!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo