婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   3


男爵府

積分: 5436


1#
發表於 12-6-8 14:05 |只看該作者
我想係港島的聖保祿醫院做割除子宮肌瘤手術, 有冇醫生介紹 ?


大宅

積分: 2949


15#
發表於 12-7-7 10:53 |只看該作者

回覆:請介紹醫生做割除子宮肌瘤手術

想請教做完手術后,大家幾耐先做運動同sex? 休息幾耐先返工?




大宅

積分: 2954

BK Milk勳章


14#
發表於 12-6-11 18:14 |只看該作者

回覆:請介紹醫生做割除子宮肌瘤手術

dr tay 鄭競偉, 佢做微創超勁, ivf都係, 因為我跟過佢做手術, 雖然慢, 但係手勢好好, 不過糸難book




珊瑚宮

積分: 107226


13#
發表於 12-6-11 11:09 |只看該作者
割佐肌瘤,要生仔就快D生.

因肌瘤好快又復發.

我識有人割了一個,幾年後生番3個.

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107226


12#
發表於 12-6-11 11:06 |只看該作者
阮邦武微創勁出名!
玩具萬歲!


大宅

積分: 1516


11#
發表於 12-6-11 09:38 |只看該作者
我上年12月起養和做微創,用咗十萬零五仟蚊,claim返保險,由阮X武醫生操刀,超聲波照到13.5cm,割完出嚟有15.5cm大,幾乎嚇死,雖然貴,但絕對物超所值,無乜醫生夠膽做咁大個肌瘤,肚皮現只剩下兩條好幼好短嘅疤痕。多謝晒阮醫生,否則要開大刀切。


男爵府

積分: 5393


10#
發表於 12-6-10 09:06 |只看該作者
To joeycsy:手術前冇咩特別要準備,我當天中午入,手術前6小時不可飲食,黃昏手術,手術1.5小時,手術後超口乾但不可飲水,之後每小時護士會幫我量血壓和心跳,吊鹽水,明早護士幫你沖涼,我身體好第日可以郁同下床,可自己沖涼,不過手術後這個星期因傷口好硬(貼晒膠布)唔係好郁到,行路好似太空人咁慢,手術後一定要看中醫補身,我到依家仲有睇中醫調理,身體好好多


大宅

積分: 1376


9#
發表於 12-6-10 05:54 |只看該作者

回覆:小企 的帖子

Leslie Lo 微創,二年前養和約九萬多,手勢好。




男爵府

積分: 5172


8#
發表於 12-6-10 00:59 |只看該作者
我都排左做要開刀


男爵府

積分: 5436


7#
發表於 12-6-10 00:17 |只看該作者
依家好多醫生都要預約好耐, 等得來下個月又來m


男爵府

積分: 5393


6#
發表於 12-6-9 19:24 |只看該作者
我要做IVF, 所以唔微創, 你可以選擇徹創, 會快點康復啊

點評

joeycsy  我想問開刀要幾耐復原,我下week做手術要開刀還有甚麼要注意.  Thanks  發表於 12-6-10 00:57


珊瑚宮

積分: 107226


5#
發表於 12-6-9 18:34 |只看該作者
現在好多婦科手術係做微創,連政府都大部份做微創.

玩具萬歲!


男爵府

積分: 5393


4#
發表於 12-6-9 17:45 |只看該作者
中環德輔道中20號德成大廈501室(中環地鐵C出口)25222500我不知道約見要等幾耐,你試下打去問啦


男爵府

積分: 5436


3#
發表於 12-6-8 21:57 |只看該作者
我m來真係痛到想死,痛到要去醫院打針止痛,我唸係粒肌瘤引起, 可以pm醫生診所資料給我嗎 ? 請問醫生要預約很久嗎?


男爵府

積分: 5393


2#
發表於 12-6-8 19:14 |只看該作者
本帖最後由 agneskkm 於 12-6-8 19:16 編輯

陳世樂醫生, 我係佢幫我做割肌瘤手術, 都係住聖保祿醫院
我開大刀, 手術完全唔痛, 縫口又靚, 住了4晚6萬.佢手勢非常好, 又超好人!
手術前M痛仲痛過手術後的感覺.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo