夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3396


1#
發表於 12-6-8 16:56 |只看該作者
我同 bb 同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫我湊bb…所以我係ft媽媽…之前都儲左啲錢…都有幾萬蚊啦…本來都覺得都應付到…咁c 6岩岩轉左工…人工得九千…佢比二千99…比三千家用我…依家佢成日都話…啲錢好唔夠用…又儲唔到錢…其實佢比我嗰三千蚊家用…我真係包唒佢三餐…重要包埋買日常用品…真係好少…咁生完bb之後我啲積蓄都用得七七八八…我依家真係要靠佢啲家用先得…不過…因為有時真係洗特左…會係之前一齊儲嗰幾萬蚊都攞左嚟用…
不過…我 c6每幾個月就要 check銀行户口啲錢…我同佢講佢話我偷錢…叫我還返比佢 wo…我話無得還呀…我又無做野…邊有得還呀…最後當然係比佢話一大輪就了事啦………
唉…佢成日都係咁…我知我用多左錢係唔岩…我亦都知c6真係好想個個月都儲到錢…但係佢又唔明白有個 BB開支真係大架…買餸真係貴架…我知佢好大壓力架…我覺得依家本來啲積蓄無多過都無辦法架…咁佢自己又搵少左…都無計嘅…我覺得佢比自己好大壓力…令到我覺得自己真係好無用呀…!!
我真係好想去做野…但係又無人可以幫我睇bb呀……!!佢成日叫我諗下有無辦法令到啲積蓄可以變大呀!!!!




水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


50#
發表於 12-6-9 23:59 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

樓主,不如你出來做野,將bb放托兒所或請工人湊,你之前有無做開野嫁,我相信你都會搵倒9K以上,咁$5000請工人或托兒所,你都仲有淨錢啊!




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


49#
發表於 12-6-9 23:23 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

我好想知佢果4000去左邊3餐你又包埋




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


48#
發表於 12-6-9 22:25 |只看該作者

引用:係呀…我都覺得呀… 男人唔係應該為左頭家

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
係呀…我都覺得呀…
男人唔係應該為左頭家…好努力架咩…??!!
都淨都識得講…
叫佢做全職爸。你俾3000叫佢諗掂佢。
本來邊個做野都可以,但你C6太賤,佢冇本事令妻兒老小溫飽,我覺得情有可原,會同情理解,但你努力持家,咁困苦,佢仲話你偷錢。





侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


47#
發表於 12-6-9 22:19 |只看該作者

引用:我同++bb+同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
我同 bb 同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫我湊bb…所以我係ft媽媽…之前都儲左啲錢…都有幾萬蚊啦…本來都 ...
3000?
你叫佢教我點樣3000夠2個大人同一個B食用吖。




禁止發言

積分: 55904


46#
發表於 12-6-9 21:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5752


45#
發表於 12-6-9 18:09 |只看該作者

回覆 回覆:珍珍爽爽的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 763


44#
發表於 12-6-9 17:22 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

你掉轉吖,你去做野,佢湊B,你每個比幾千蚊佢做家用,我地做女人大方D,比多少少佢儲下




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


43#
發表於 12-6-9 16:53 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

有冇搞錯呀?自己又搵得少錢,又俾家用俾得雞碎咁多,仲要話個老婆偷錢,依啲都唔知咩男人嚟架?咁叻就檢討吓自己,點解自己搵咁少錢,要個老婆同個b咁辛苦:;pppp:




男爵府

積分: 9320


42#
發表於 12-6-9 16:41 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

人窮志短,你C6真係好小家囉!




大宅

積分: 4881


41#
發表於 12-6-9 13:21 |只看該作者

回覆 回覆:chloe0104的帖子

真係“生活逼人“ , 佩服妳可以在這樣惡劣情況仍然生存!咁難頂都頂到!勁佩服!!




大宅

積分: 1713


40#
發表於 12-6-9 13:13 |只看該作者
其實男人唔會去幫你計你每月夠唔夠錢用...佢只會覺得佢每月俾咗錢你,你就要搞好屋企啲嘢...我c6就係啲咁嘅人...$10$20都要同我計得清清楚楚...阿B啲嘢(不包尿片,奶粉)就全部一人一半.......所以我覺得女人係一定唔可以依賴男人


禁止訪問

積分: 10103


39#
發表於 12-6-9 10:24 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11392


38#
發表於 12-6-9 10:13 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

如果你出去做野搵唔搵到八九千蚊一個月?如果得不如請工人,咁一個月你家庭都多四五千蚊洗,咁應該鬆動啲,九千蚊養大養細真係唔夠!




大宅

積分: 2670


37#
發表於 12-6-9 10:04 |只看該作者

引用:我同++bb+同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
我同 bb 同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫我湊bb…所以我係ft媽媽…之前都儲左啲錢…都有幾萬蚊啦…本來都 ...
最好記低所有消費紀錄同keep單




男爵府

積分: 5267


36#
發表於 12-6-9 09:57 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

三千蚊一定吾夠啦!水電煤吾洗$!




大宅

積分: 4312


35#
發表於 12-6-9 09:39 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

不如出返嚟做野...再請工人啦




水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


34#
發表於 12-6-9 02:48 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

男人搵得個9千自己都吾夠啦
9千點養家
佢仲好意思話你
係男人就諗下點搵$啦
要個老婆捱




男爵府

積分: 6793


33#
發表於 12-6-9 01:22 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

咁既情況真係要公一份婆一份先得。好似有時bb病咗睇醫生都幾百蚊,有時weekend一家人出去逛下食下又幾百,收入唔夠的話好難慳。再講,自己有收入,間中買下衫開心下都可以。如果靠你老公三千蚊,唔好話買額外野,只係家庭開支都唔夠駛!
我都係過來人,有段時間自己湊,靠老公一份糧真係生活迫人。日喥夜喥要點先唔洗特

而家自己做埋野好好多,樓主認真考慮下啦~bb的話可以找育嬰院照顧。生活開始上番軌道再plan再唸啦




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-6-9 01:12 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

樓主好本事,3千搞掂哂你c6仲夠膽叫你還$,好,以為三餐變一餐,日用品配給制囉



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo