自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17020


1#
發表於 12-6-8 22:07 |只看該作者
1. 自己有/否受過蹬體罰.2. 有無體罰自己的子女,無論輕or重.

p.s 我兩樣都有,不知是否受上一代影响,自己受左,所以都會咁對下一代。


大宅

積分: 4914


5#
發表於 12-6-8 22:37 |只看該作者

回覆:見到個體罰的post,又想問吓jm們,你地......

我從未比人打過,但我贊成適當的體罰,例如仔仔去搞電,打人我都會打手板,打完我一定會問佢痛唔痛,會講比佢知點解我打佢,痛就更加要記住做錯嘢、做曳嘢,不特止佢痛,媽媽心都好痛。
我仔五歲,打過手板超過廿次,次次都係認真打到佢痛,但比較安慰的是,所有事情從未重犯



點評

js1204  你細個一定好乖。  發表於 12-6-8 22:55


大宅

積分: 3040

畀面勳章


4#
發表於 12-6-8 22:13 |只看該作者
我自己俾人打大啦...
但暫時未有體罰過過女.
以誠以真代人,希望你體會到~


男爵府

積分: 6469


3#
發表於 12-6-8 22:12 |只看該作者
js1204 發表於 12-6-8 22:07
1. 自己有/否受過蹬體罰.2. 有無體罰自己的子女,無論輕or重.

p.s 我兩樣都有,不知是否受上一代影响,自己受 ...
1.我自少身受其害
2.所以絕對唔會體罰自己的子女

點評

wong191  x 2   發表於 12-6-8 22:18


珍珠宮

積分: 42535


2#
發表於 12-6-8 22:10 |只看該作者
罰女女企,算不算體罰?

點評

js1204  應該唔算。  發表於 12-6-8 22:12

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo