想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1415


1#
發表於 12-6-9 07:15 |只看該作者
平時cycle27-29,今個cycle day 12已經深粗,day 13已經變返淺線,係唔係已經排咗喇?但啲體温都唔match既,會唔會飲咗中藥有關呢?或者會唔會係冇排到?好擔心
myphoto.jpg




大宅

積分: 1415


22#
發表於 12-6-11 12:10 |只看該作者

引用:好似係排卵喎!

原帖由 sofatfat 於 12-06-11 發表
好似係排卵喎!
我尋晚已經即刻dodo咗,唔知仲洗唔洗再補多次呢?




大宅

積分: 4340


21#
發表於 12-6-11 11:20 |只看該作者
好似係排卵喎!


大宅

積分: 1415


20#
發表於 12-6-10 07:18 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

但我今朝體温已經升咗!唔知會唔會尋日排咗呢?今晚要補返數先得,但紅d已經冇線幾日!都唔知信紅d定信體温好,兩樣都咁唔清楚!
myphoto.jpg





伯爵府

積分: 16074


19#
發表於 12-6-10 07:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-06-09+發表day+

原帖由 micwai 於 12-06-09 發表
nrsemi,
我想問吓你之前話試過day12,跟住day18,19又深粗,咁2次深粗之間係淺線or係冇線呢?因我宜家係冇 ...

myphoto.jpg




大宅

積分: 1415


18#
發表於 12-6-9 22:54 |只看該作者

引用:day+12可能未係深粗!我平時都係28日左右,以

原帖由 nrsemi 於 12-06-09 發表
day 12可能未係深粗!
我平時都係28日左右,以為 day12,13排...又係深左,不過體溫冇升,都冇哈哈笑
但day 18,1 ...
nrsemi,
我想問吓你之前話試過day12,跟住day18,19又深粗,咁2次深粗之間係淺線or係冇線呢?因我宜家係冇線喎!




伯爵府

積分: 16074


17#
發表於 12-6-9 17:35 |只看該作者
micwai 發表於 12-6-9 17:18
咁咪早咗開工,咁宜家繼續dodo好,定再等吓先好?今晚仲諗住dodo添

keep住隔2-3日一do啦!等丁丁refresh下都好~


大宅

積分: 1415


16#
發表於 12-6-9 17:18 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

咁咪早咗開工,咁宜家繼續dodo好,定再等吓先好?今晚仲諗住dodo添




伯爵府

積分: 16074


15#
發表於 12-6-9 17:16 |只看該作者
day 12可能未係深粗!
我平時都係28日左右,以為 day12,13排...又係深左,不過體溫冇升,都冇哈哈笑
但day 18,19先有100%深粗,之後體溫又真係升!
你可能未排~keep住check,唔好心急!有哈哈笑就用埋


大宅

積分: 1415


14#
發表於 12-6-9 16:27 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

幫手睇吓,係唔係已經排咗?
myphoto.jpg




大宅

積分: 1415


13#
發表於 12-6-9 10:57 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

紅d深粗後,會唔會有機會超過48小時先排卵㗎?




大宅

積分: 1415


12#
發表於 12-6-9 10:52 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

紅d day 12 晚已經深粗,day 13 朝已紅轉淺,day 14 已經得控,今日day 15 冇線喇




子爵府

積分: 12040


11#
發表於 12-6-9 08:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 micwai 於 12-06-09 發表平時

原帖由 micwai 於 12-06-09 發表
我今個cycle體温
Day 1 36.38
Day 2. 36.35
體溫好平圴,未到排卵??
有無用紅d??




子爵府

積分: 12040


10#
發表於 12-6-9 08:42 |只看該作者

有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

唔知係咪維修完就咁

琴晚bk 0400-0600有維修
我諗試d會睇到掛@@




大宅

積分: 1415


9#
發表於 12-6-9 08:27 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

再試補相
myphoto.jpg




大宅

積分: 1415


8#
發表於 12-6-9 07:39 |只看該作者

回覆:micwai 的帖子


myphoto.jpg




大宅

積分: 1415


7#
發表於 12-6-9 07:35 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

唔知點解post唔到張相?
myphoto.jpg




大宅

積分: 1415


6#
發表於 12-6-9 07:30 |只看該作者

引用:平時cycle27-29,今個cycle+day+12已經深粗

原帖由 micwai 於 12-06-09 發表
平時cycle27-29,今個cycle day 12已經深粗,day 13已經變返淺線,係唔係已經排咗喇?但啲體温都唔match既, ...
我今個cycle體温
Day 1 36.38
Day 2. 36.35
Day 3. 36.34
Day 4. 36.32
Day 5. 36 .33
Day 6. 36.33
Day 7. 36.17
Day 8. 36.14
Day 9. 36.11
Day 10 36.16
Day 11. 36.15
Day 12. 36.21
Day 13 36.33
Day 14. 36.34
Day 15. 36.38




子爵府

積分: 12040


5#
發表於 12-6-9 07:27 |只看該作者
睇唔到相既@@


大宅

積分: 1415


4#
發表於 12-6-9 07:24 |只看該作者

回覆:有深粗係唔係一定有排卵?但啲體溫好奇怪!

再試
myphoto.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo