自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


1#
發表於 12-6-9 11:22 |只看該作者
屋企個座地美的唔涼,想買過個風扇,咩牌子好呢?bb會喺地下爬,買邊隻款好d呀?直立式定座地好呢?




大宅

積分: 3595


68#
發表於 12-6-10 20:14 |只看該作者
回覆 李豆豆 的帖子

早兩星期喺先施用$438買咗14"尚朋堂鴻運扇,當塲比較其他牌子同size,佢最涼,扇面重可比上下調較,好抵!教協賣$420!


珍珠宮

積分: 37295


67#
發表於 12-6-10 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小紅梅+於+12-06-10+發表請問

原帖由 李豆豆 於 12-06-10 發表
你想點型?我依家覺得最型係冇扇葉嗰隻,不過好似唔見有掛牆
係囉,冇掛牆款,不過大家話好嘈。有冇d風機可掛牆呢?




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


66#
發表於 12-6-10 19:53 |只看該作者

引用:請問有冇型d的掛牆風扇房用,傳統的與屋企

原帖由 小紅梅 於 12-06-10 發表
請問有冇型d的掛牆風扇房用,傳統的與屋企裝修格格不入,工人瞓上格,用掛扇先吹到佢。



...
你想點型?我依家覺得最型係冇扇葉嗰隻,不過好似唔見有掛牆





珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


65#
發表於 12-6-10 19:48 |只看該作者

引用:請教,+KDK鐵葉扇,+有冇坐地架?+大概幾錢呀?

原帖由 fullma 於 12-06-10 發表
請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?
座地16吋好似11xx




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


64#
發表於 12-6-10 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+12-06-09+發表我依

原帖由 maymay220hk 於 12-06-10 發表
呢把樂聲掛牆鐵葉夠涼
我買左你呢把!不過未有貨




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


63#
發表於 12-6-10 19:20 |只看該作者
三順 發表於 12-6-10 19:18
有坐地,價錢有經濟有貴,我把都係幾舊水,用左有7,8年啦,正到冇朋友跟手買左把掛牆铁葉一樣正,我 ...
咁我去睇下KDK風扇先得, 唔該哂`


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


62#
發表於 12-6-10 19:18 |只看該作者

引用:請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?

原帖由 fullma 於 12-06-10 發表
請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?
有坐地,價錢有經濟有貴,我把都係幾舊水,用左有7,8年啦,正到冇朋友跟手買左把掛牆铁葉一樣正,我父母屋企果把kdk鉄葉掛牆用左有超過廿年依然冇問题



典解茅lala又要禾千名


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


61#
發表於 12-6-10 19:11 |只看該作者
cameo 發表於 12-6-10 18:52
你返工幾多個鐘呀??
可以喺水方面試都OK,夏天最熱幾日,我幾隻狗好鍾意冰水,若你隻狗腸胃可以飲到冰水的話, ...
我多數早上8時出門, 晚上7-9:30時回來...我會裝滿水先出門口, 不過佢兩隻野唔係好飲水~ 通常回來時見個樽都唔係太郁過~等我都試下雪凍水比佢地試下先, 唔該哂~


珍珠宮

積分: 37295


60#
發表於 12-6-10 19:08 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

請問有冇型d的掛牆風扇房用,傳統的與屋企裝修格格不入,工人瞓上格,用掛扇先吹到佢。




子爵府

積分: 10555


59#
發表於 12-6-10 18:52 |只看該作者
fullma 發表於 12-6-10 18:49
明白, 我有2隻, 一隻日間住在狗寵, 另一隻自由活動, 基本上兩隻野日間都係瞓覺多~ 通風方面都可以, 除非係 ...
你返工幾多個鐘呀??
可以喺水方面試都OK,夏天最熱幾日,我幾隻狗好鍾意冰水,若你隻狗腸胃可以飲到冰水的話,雪舊大冰(無咁快溶)入水樽都OK,冰水降溫都好舒服~



公爵府

積分: 28793

畀面勳章


58#
發表於 12-6-10 18:49 |只看該作者
cameo 發表於 12-6-10 18:32
其實我較少機會全日無人,而家自己做FTM,之前有bun bun喺屋企,,,我地都係放把座枱16吋風扇喺地下,俾狗用高度 ...
明白, 我有2隻, 一隻日間住在狗寵, 另一隻自由活動, 基本上兩隻野日間都係瞓覺多~ 通風方面都可以, 除非係下雨天, 可能要關窗, 但會開天窗,
比風扇主要係因為擔心入寵果隻冇得周圍走, 但佢個位置剛好對住窗, 應該還可以...
等我諗下點做會好些先得~


侯爵府

積分: 22453

醒目開學勳章


57#
發表於 12-6-10 18:38 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

KDK




子爵府

積分: 10555


56#
發表於 12-6-10 18:32 |只看該作者
fullma 發表於 12-6-10 16:34
好想請教, 我正打算買部風扇比狗狗用, 但平日日間番左工, 把風扇長開我又怕開得太耐好似唔係太好, 你點開比 ...
其實我較少機會全日無人,而家自己做FTM,之前有bun bun喺屋企,,,我地都係放把座枱16吋風扇喺地下,俾狗用高度剛剛好,,,我之前只買美的,因為價錢抵兼真係幾好用(以前)
若無人喺屋企的話,我估最緊要拍漏電咋,一來你要估計自己隻狗會唔會搞風扇(唔座地可以掛牆),佢會唔會唔小心or玩拉到電線/撞跌風扇??? 屋企大廈係咪舊樓(怕漏電機會較大?)...

如果都係太擔心長開風扇問題,咁又可以考慮無人時佢活動空間,最好大少少,e.g佢地都識瞓暖左塊地磚又轉轉位置,咁夠空間,而空氣流通or少少風,無風扇都OK~


大宅

積分: 2750


55#
發表於 12-6-10 16:44 |只看該作者
實惠牌!某型號坐地風扇平靚正!現賣二百頭,早兩年前在特價後買百尾!


子爵府

積分: 13518

開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 12-6-10 16:42 |只看該作者
I'm using Dyson, it's good for me
Cute﹗


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


53#
發表於 12-6-10 16:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小菜+於+12-6-9+18:33+編輯+\

原帖由 小菜 於 12-06-09 發表
本帖最後由 小菜 於 12-6-9 18:33 編輯

KDK





公爵府

積分: 28793

畀面勳章


52#
發表於 12-6-10 16:37 |只看該作者
請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


51#
發表於 12-6-10 16:34 |只看該作者
cameo 發表於 12-6-9 13:17
我覺得美的係咪D零件"抽水" ?? 而家多左人用就會搵人苯??
因我以往一直買美的放地下俾狗用,二百幾至三百蚊 ...
好想請教, 我正打算買部風扇比狗狗用, 但平日日間番左工, 把風扇長開我又怕開得太耐好似唔係太好, 你點開比狗狗用架?
我諗緊買PANASONIC, 好似大牌子D保證D... 唔知係咪呢...


禁止訪問

積分: 242


50#
發表於 12-6-10 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo