懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 282


1#
發表於 12-6-11 16:18 |只看該作者
BB三周大, 每日人奶奶粉各一半。主要系晚上睡覺時會不時叫,好似想開大開唔出咁,有時持續成晚,但佢又唔會喊。試過俾佢飲水但都無用。

家陣佢瞓得唔好,我哋又瞓到之餘仲好擔心BB,但又幫唔到佢,唉...

希望各位有經驗嘅mama幫下忙!
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


大宅

積分: 1481


3#
發表於 12-6-11 17:11 |只看該作者

回覆:BB睡覺時成日叫...懊惱中...

My son also the same! 而家甘幾日人仔,成日訓覺會叫,成個人縮埋一舊,之後就放屁,有時放唔出會喊同好忟憎!我地已經有掃風,掃到都係好多屁,但大便又好正常wor!都唔知可以點幫佢!




複式洋房

積分: 410


2#
發表於 12-6-11 17:02 |只看該作者

回覆:BB睡覺時成日叫...懊惱中...

我個仔而家一個月大,都有這情況。
我會響佢沖完涼後,同佢輕輕力按摩下個肚子,然後喂佢食奶,跟住食完,佢就會有便便,情況會好轉d!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo