婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 211


1#
發表於 12-6-11 18:52 |只看該作者
剛發完之前的一篇,大家都認為我好唔岩,我都唔係要各位認同當然的做法,不過在回應時我都講左點解我會咁做。但點都好,當時佢兩老都唔知咁多野,對我都冇咩,我見到佢地都係會做番我要做既野,一樣叫人,幫手拎碗碟(其他人都唔會幫手,除了我老公),一樣人到禮到之類。

到結婚當日,因為我之前那晚只係瞓左1小時(有野要整),我個人已經吽吽地....我只知當晚我既親戚係冇每家在台上拍照,係到送客的時候先可以同我那邊的親戚影到相(在送客位草草影完就算)。最衰係我忘了整影相list,咁在台上我老公就叫mc叫邊家人來拍照,但我老公又好好笑,係全家人名咁叫(即係a舅父,a舅母,a表哥、a表妹咁叫...)我在旁都叫佢可不可以只係叫a舅父一家就好,mc又聽唔係好到佢叫咁多人名而叫人,令到時間都拖慢了。我都同我老公講左好多次佢先識一叫就叫全家人,但整過拍照過程,係叫左a家人上來,佢地先慢慢行上來,其他人都坐0係度...叫b,b先上來..每一家都係咁,叫c先準備下個到呢家人,但c見b都未影完,c唔會出定0來先。而我親戚們都排晒出0來等,其間他的尊貴親戚慢慢起身打算上來時,我都叫等了很久的親戚影左一張先,但佢地都示意唔好,等佢地影左先。佢那邊親戚,還不同組合咁影左好耐....最後係因我伴娘識做,同酒樓堅持一定影到我父母兩的大合照先開始(那時已超晒時好耐)。

以我所知的就是這麼多,到完了成件事,回到家,老公同我講:"你媽唔比我家姐坐接待處喎.."(佢安排佢家姐坐接待,而我安排了我姊妹坐)。

我話一定冇可能,因為我媽唔似我咁唔識做,佢係好好的。我覺得佢唔會咁做。第2日,我問番我伴娘發生咩事,佢話佢都係聽回來,之後我都有問番知情的姊妹發生咩事,最後先問番我媽(初初佢都唔講,係我迫佢先講)先知件事係點。

事源係我地切cake,兄弟姊妹一齊上台拍照,咁我伴娘同我媽講,叫佢搵我細佬睇住個接待處先。之後我細佬就睇住個檔先。但我媽唔放心,就0係附近徘徊。之後佢家姐同佢堂妹到左,因為我細佬好肥,阻住佢入去,佢就同我媽講:"喂!我要坐入去喎!!"我媽唔知佢係邊個,就話l:"下?你要坐?" 佢家姐:"係呀!阿x(我老公)叫我坐呀!" 咁我媽事先不知佢安排佢家姐坐的,但都feel到咩事,就叫我細佬行開比佢地入去,我媽就話:"佢地d姊妹上晒去,咪搵我細佬坐住先.,.,唔好意思呀.." 佢家姐仲係少少面面話:"阿x叫我坐咋喎!" 咁我媽都唔出聲了。到之後姊妹回位,我媽就同佢家姐講:"佢地攪掂勒,..咁唔阻你招呼親朋好友勒~"就走開左(呢句我幾個本身不相識的姊妹都聽到,我問佢地我媽d態度係點,佢話我媽係笑笑口講的),之後佢家姐就即刻搵我老公,姊妹只見佢指手劃腳一番...佢地估佢係講緊我阿媽。(咁事實上老公當晚真係同我講呢件事)。佢咁對我阿媽,我真係好嬲!!我同番一d當日先識我媽既姊妹講呢件事,佢地都即時話:"冇可能呀喎...你阿媽好玩得好講得笑,我唔信佢會咁做!" 係每一個姊妹不約而同都係咁講。我亦問晒當日見到呢件事而佢地當日先識既姊妹,大家講既野係一樣的。我唔想屈人,如果我媽d態度差,我都唔會幫佢,當係誤會。但我都信我媽唔係呢d人,之前我媽都有話我唔好咁衰,所以我都唔信佢會咁。但佢家姐係冇叫過我媽,講野仲要態度惡劣,我媽都唔計較,之後仲要咁屈佢,我真係好嬲。即使真係我媽有問題,我老公日忙到咁,係咪真係需要即時投訴?

另外,有個姊妹一直保持中立,但我婚後,佢都話佢那邊的人..真係好恐怖,話佢男家d人(連親戚)看起上來係有點奇怪,但我女家那邊是好開心的。有個不知情的姊妹在事後有問過我老公係咪執回來。係每個姊妹,即使平時唔多出聲既都同我講番當日佢對呢班人既睇法。點解佢地有呢d睇法?如下....

---伴娘一直在我身邊,每次我出去,佢就見到佢細佬個老婆係"超"住我....佢話本身都冇留意,佢本身都估係佢家姐,但之後講番先知係那個女人。

---a和b負責周圍搵來賓拍片,a總覺得有點怪...之後先見到原來又是那個女的"超"住佢地...,佢冇理,之後又係有點怪怪的,點知又係眼見那個女的'超住佢"(之前我冇同佢講之前的事)

---c出名好口,也對我地既事不知情。佢拎阿襟花比佢細佬,佢細佬只係同佢家姐個b玩,問佢:"請問你係咪新郎既親兄弟呀?"佢細佬唔理佢,問多次都唔理,佢大哥聽到,就話"人地同你講野呀!" 佢一手搶左個花。c再問:"咁你有冇伴侶呀?比個手花佢。"佢冇應,走左。

---中立的d見我地影相0個part好趕時間,就問佢媽:"唔好意思呀~請問你有邊個親戚係要影相,我可以幫你安排。"佢媽唔應。d再問,佢望都冇望d,講左一句:"得啦!要先叫你!" 佢話之後都受左d氣,佢頂唔順同我媽講,我媽就安慰佢,叫佢忍下...好快就完。

---c幫佢媽整個襟花,佢媽只係冷冷一句:"你小心整到我呀!"

---中途e派cupcake(回禮禮物),我地都叫佢比左來賓先再比親人。忽然佢聽到佢家姐講l:"喂!呢度冇呀!!"

仲有其他人都受左氣,但話唔想提,怕我唔開心。

c其實係我表妹,佢話我舅母(佢阿媽)問佢知唔知xx係個,我表妹話唔知。事後知就係佢細佬個老婆。話大家打對行時,佢一直打量我舅母,眼神仲係好有問題,唔知佢想點。c都見到。

之後我也聽伴郎講(我問佢那晚有冇d咩唔開心事發生),佢同我講:"都係佢細佬啦.." 佢地之前都叫做識,但唔算熟。佢話打算吹下水,但佢話:"妖!以為自己咩高知識分子姐!!教小學咋,....扮晒野!!" 我問佢細佬講咩,佢話唔好提了,係講佢阿哥是非(我老公),係我老公結婚當晚對住我老公個fd講我老公不是...真係好野!!佢再同我講:"我咪對住佢講囉...x!咁唔x鍾意咪0來囉!!" 佢話佢都忍唔住爆粗!!

之前我聽我d姊妹講番d事,我都有同老公講,佢都唔出聲,有d就話係唔係誤會。最後就話呢d都係我的朋友講,佢話佢自己冇聽佢d朋友講。所以見到佢伴郎,我先問下..到底係我 d fd敏感定係事實?! 我再同佢講,其實你的朋友都有講,但關於你家人,你估你朋友會同你講咩?!

最後,都發現佢細佬係冇比人情。我唔知需唔需要比,但我覺得心意上都會有,而且都已婚。好似我細佬,佢都買左金介指比我老公。我唔洗佢買野比我,只係買件禮物比我老公都好正常姐..但都冇。只係全程黑面。但呢件事我同好多人講,佢地都話咁都唔比人情真係唔得!!

之後發生左件事...係我老公同佢阿哥發脾氣,講番佢覺得一切有咩問題。我老公先爆左樣野出0來,那時我先知。老公話佢親手比野佢細佬,佢細佬係一野丟在桌子上。佢話呢d係親眼見到,係親身經歷,如果佢真係冇野(佢細佬話佢自己冇野,係一直我地對佢有野),點解要咁?!件事唔係佢細佬講到自己咁無辜!(其實佢婚禮自己都睇到好多野,只係唔同我講。所以佢之後都冇同佢細佬講野,對佢家姐都冷淡)


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 12-6-16 01:05 |只看該作者
mimilan 發表於 12-6-15 20:14
有D朋友都問我點解唔可以高招D,唔好意思,我真係做唔到。你講一堆我第2篇寫既野,佢地係唔知我係咁諗,佢 ...

你錯喇! 結婚前我同99都係勢成水火,我仲試過比99掟電話,我亦唔睬99,唔見面唔食飯連C6話係99特登買比我既外賣都擲走,不過而家99對我幾好,小磨擦同呷醋佢一定有,問題係你點處理,令到大家開心,佢而家打電話比我仲多過打比C6,所以我都認係婆媳問題上我都算幾幸運既!

我唔係因為我幸運無麻煩99而對你有呢個評價,對比起我家姐既99,你99都只係小問題。 唔係話要鬥差,其實如果你搞結婚唔係搞到咁衰,道理一定係你果邊,你唔好話無當場落你99面,淨係請帖無4大長老既名,已經擺明唔尊重,你仲要管埋男家主家席坐咩人,你唔好意為無人聽到睇到,大把男家親友行過一定聽唔少! 點解我咁肯定? 因為我都係過來人,你黑面忟憎,一定有人見到,影相果度,係你哋無計劃過,你老公又唔識處理,咪搞成咁囉! 講真,我自己結婚都同親戚朋友影漏好多相,唔通我又怪99?

我知你男家係好有問題,但你而家係自己整個洞嚟比自己踩,你仲唔明? 你想聽支持既說話唔洗係度講,你朋友一定企係你果邊,但你擺得出嚟,都係想聽下啲唔識既人中立意見,你唔啱聽我都無計!


複式洋房

積分: 211


65#
發表於 12-6-15 20:14 |只看該作者
木土土 發表於 12-6-15 19:14
睇第2篇,你絕對係超級港女!至於你阿媽同佢家姐個單,睇落只似係大家言語上有誤會,談唔上邊個屈邊個,洗m ...

冇啦~已經冇咩好做。


複式洋房

積分: 211


64#
發表於 12-6-15 20:14 |只看該作者
alicemic 發表於 12-6-15 17:30
你老公都知佢屋企人有問題,但果啲係佢屋企人嚟,你認為佢可以點做? 為咗你斷六親好唔好? 佢已經識得安 ...

有D朋友都問我點解唔可以高招D,唔好意思,我真係做唔到。你講一堆我第2篇寫既野,佢地係唔知我係咁諗,佢個仔好多野都已經問左佢地,只係我冇問。你覺得我鬥氣,都係呀,但你話點講都係我錯,我就唔認同。你媽講得好岩,但問題係真係睇情況同睇性格,可能我屋企有咩就講,唔似佢屋企,,,佢地每個人都有各自心病,個阿媽同個女為左酒席互相唔妥,之後又阿老豆又唔LIKE佢女婿冇請過佢地食飯唔識做(但我覺得佢姐夫又真係冇咩)......好多好多呢D心病,但唔會講,係放心裡後面唱,但話人那個我又唔見得佢又幾識做人。我係有我責任,但呢件事變成咁,全部都係我一手做成?!你覺得係,我都唔會覺得係。我有問題,佢地都有,就係咁。我冇當住賓客唔比面佢父母,我已經全部影相時間比晒佢,中間本來有時間同我親戚影相,但佢要我地斟茶比親戚(好正常),但連一D唔係親戚,但佢認為係長輩都要斟,人地話唔洗,佢地都要,佢地0係度推來推去,我都笑住對住佢地話要斟...令到我冇晒時間同我那邊親戚影過相...咁都話唔比面佢地?我真係唔比面佢地,我走左佢影相都得!!(我那邊親戚一張相都冇影,你覺得我媽會點諗?我D親戚會0係我媽面前講咩?!"但算了...我已經好比足面佢地。為左一張帖就話我唔比面佢地,或者為左我個人感受就只係話我一個有問題...咁我諗你真係一個好幸福的新抱。


琥珀宮

積分: 169637


63#
發表於 12-6-15 19:14 |只看該作者

引用:Quote:JenTam+發表於+12-6-12+15:09+其實咁

原帖由 mimilan 於 12-06-15 發表
其實係因為我阿媽件事我先要問過明白,我唔可以比人屈我阿媽,但我亦唔想屈佢個家姐,所以一定要清楚成件 ...
睇第2篇,你絕對係超級港女!至於你阿媽同佢家姐個單,睇落只似係大家言語上有誤會,談唔上邊個屈邊個,洗mug睇到咁大件事!你老公家人對佢唔好,你睇唔過睇,鄧你老公唔抵,但呢d無法改變,你成日係你老公面提住佢家人對佢有幾差,你認為你老公除了難受外仲可以做mug呢,你有顧及佢感受嗎?既然改變不了,唔開心既事點解要仲要提住呢?




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-6-15 17:30 |只看該作者
mimilan 發表於 12-6-15 15:07
其實一切佢自己都有眼睇,我寫都寫唔到咁多野出0來,或許我只係以個人立場去寫。佢完全明白點解我會咁,因 ...

你老公都知佢屋企人有問題,但果啲係佢屋企人嚟,你認為佢可以點做? 為咗你斷六親好唔好? 佢已經識得安撫你,如果你結婚果陣你識得大方啲,唔好管人男家主家席坐咩人,唔好計較99一身打扮係邊個出錢、出帖果陣比面下人哋父母唔好當人死咗寫返雙方父母個名,咁所有人都知你大方得體,亦知道問題唔係你果邊,你依家既行為,根本係50步笑100步,係咪因為拍拖果陣佢哋對你唔好所以你而家同佢鬥衰,叫做爭返啖氣呀?

我媽成日教我人哋衰你唔通要同人鬥衰? 點解唔同人鬥好? 做咪要咁低裝人衰你就跟住衰自己整衰自己? 你識得大方人哋先會尊重你,以後發生咩事,例如婚後唔同男家來往等無人會怪你,但你當住滿場賓客咁唔比面佢父母,就一定係你唔啱! 點講都係你錯!


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


61#
發表於 12-6-15 16:18 |只看該作者
你老公個細佬真係有病....佢老婆都係有病.....根本係兩個病人......

點評

panda1985hk  同意  發表於 12-6-15 16:24


複式洋房

積分: 211


60#
發表於 12-6-15 15:41 |只看該作者
toby1357 發表於 12-6-12 15:22
如果齋睇第三篇
男家好似好衰

如果佢地真係知道我第2篇的做法和感想,之後佢地對我衰,我接受,因為我知原因。
但我想講,只係我一個人冇問佢地意見,我老公係有問的,亦識得咁同佢地大方地講野。所以佢地唔會知我係點。咁第3篇佢地所作所為已經唔成立。
即使佢地真係知,唔like我係咪就要咁對我家人或朋友咁?我一直講主要都係唔like佢細佬2個同佢家姐,佢姐夫係冇咩,我係會同佢打招呼,也會講下野,因為我唔會因為唔like佢家姐而憎佢姐夫。當然可能我係咁,人地未必係咁...但我想講,婚姻當日,我feel到佢老豆係開心既,佢阿哥都冇咩...只係其他人有問題,佢阿媽我都唔知點解呢日會咁對我d朋友姐!!如果係咁...我阿媽覺得個女比人蝦,係咪都要對佢地黑面呢?但唔係喎..我阿媽都唔會咁做!


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 12-6-15 15:36 |只看該作者

成為罪人之旅---結婚當日

我老公屋企人好冷漠 所以我對老公好好 不過我屋企人都對我地唔 好 但我地唔介意 因為我同老公+女女先最親 其他人唔重要 所以佢地講咩做咩我都唔上心 不過人係會變 我99現在都對我地幾好 不過都係君子之交




複式洋房

積分: 211


58#
發表於 12-6-15 15:34 |只看該作者
JenTam 發表於 12-6-12 15:09
其實咁刻意問返D姊妹當日情況,又要嬲餐飽又有乜好處呢?
有時D嘢唔係親眼見,唔係親耳聽咪算數啦。
點解要 ...

其實係因為我阿媽件事我先要問過明白,我唔可以比人屈我阿媽,但我亦唔想屈佢個家姐,所以一定要清楚成件事係點。我只可以講,呢度好多人都覺得我港女(睇第2篇時),但我只係想講,如果呢件事係我阿媽唔岩,我都會話佢,我係幫理不幫親。只係問呢件事時,好順便姊妹就會講其他野....
但我都知有時真係同自己過唔去,d性格攪到自己咁辛苦真係好無謂,但到自己想睇開d...其實真係好難,除非我唔係呢種人...但坦白,有時我好憎自己咁樣!!


複式洋房

積分: 211


57#
發表於 12-6-15 15:27 |只看該作者
corn819 發表於 12-6-12 13:06
樓主嬲完就算啦, 唔好夾老公係中間, 佢會好慘架! 手掌又係肉, 手背又係肉, 你叫佢幫邊一方好呢? 我覺得, 既 ...

唉...真係...唔識講。我明白你好意,也明白你比我更為難。大家都努力吧!


複式洋房

積分: 211


56#
發表於 12-6-15 15:26 |只看該作者
socute 發表於 12-6-12 13:04
看了你三篇(好長好濕碎),我懷疑你將來生活點過,看文你老公都好就你和就佢屋企人一樣。屋企人改变不了, ...

都係...佢係對親人好好,就因為咁,我做的都係覺得咁好既人係咪都應該唔係只係比家人利用呢?我只係一直睇唔過眼呢d野...
將來點生活?!冇話點生活,其實我老公自己都親眼見到佢家人的一切,只係平時唔會在我面前講姐...佢點會唔知,只係我係火爆型,佢唔想再火上加油。所以都唔係咩問題既...(下回最後一篇你會知道係點)

eq提高...真係好難,我有做過,不成功。盡力試緊..有d野已經好左少少,盡力而為啦...


複式洋房

積分: 211


55#
發表於 12-6-15 15:21 |只看該作者
方方媽媽 發表於 12-6-12 12:03
同意.
既然你都明白佢地唔當你老公係家人,而你都決定唔當佢地係你老公家人,做咩仲要嬲?
對住街外人,你無理 ...

純粹啖氣姐...我唔洗佢地對我好,我只想佢地對我老公好d(我唔係話一定要同其他仔女一樣),真正明白問題0係邊姐...
可能我係不平則鳴既人啦.,,.我都知我要學習下唔好再執著呢d事,但d朋友又覺得我呢個性格係好(指平時待人接物),唔洗為佢地變得咁假之類....我都唔知...但我只知我幾爆,我都冇0係佢地面前講過d咩,但要我屈住唔同我老公講,我真係好辛苦。


複式洋房

積分: 211


54#
發表於 12-6-15 15:17 |只看該作者
panda1985hk 發表於 12-6-12 10:38
比著我...當場炸爆佢地啦= =
都簽左紙~ 洗Q俾面你呀=.=
嫁你個仔你阿哥咋~唔係嫁你呀~

如果咁做,人地咪又係覺得我唔岩.....我只係同老公爆,已經係咁比人話港女了= =
有時我會好似你咁諗...但有時我又會諗係咪我出現令到我大家都唔開心...
但最唔順氣係...點解我又好似要跟我老公一樣就晒所有人,但就唔會有人諗過我老公感受?(講真,我但願佢地對我老公如佢地其他仔女一樣我已經夠,但我老公在佢家庭角色係付出那個,佢地都習慣晒...)


複式洋房

積分: 211


53#
發表於 12-6-15 15:13 |只看該作者
tobey0713 發表於 12-6-12 04:21
算啦!多一事不如小一便!
當男家全部透明而且你同你老公呻,佢同佢既家庭生活左咁多年點都習慣曬,你睇開 ...

你說的是,只是我真係eq低...我已經用左好多方法去令自己唔好咁在意....可惜真係做唔到。唉....有時我都覺得自己好冇用,就連唔好放0係心都做唔到。


複式洋房

積分: 211


52#
發表於 12-6-15 15:11 |只看該作者
melun 發表於 12-6-11 23:22
既然知道係佢哋有問題,點解唔可以互當透明?點解仲要在乎他對你做d乜?佢哋叫都唔應,咁你哋可唔可以以後 ...

下回分解...


複式洋房

積分: 211


51#
發表於 12-6-15 15:10 |只看該作者
flyingrabbit 發表於 12-6-11 22:19
連續睇晒三個,真係...唉!如果係我一定係咁小爛佢!介唔介意講佢兩公婆係邊樹教書,我唔想我啲仔女比佢教 ...

我諗你大概明白我的感受吧.....

我都唔知佢地邊度教,我都想知,將來有仔女都驚比佢地教= =


複式洋房

積分: 211


50#
發表於 12-6-15 15:08 |只看該作者
WTM 發表於 12-6-11 21:38
發生咩事?介意講嗎?

下回分解..


複式洋房

積分: 211


49#
發表於 12-6-15 15:07 |只看該作者
alicemic 發表於 12-6-12 00:47
佢呢啲叫愛之心責之切! 明白男家都唔係好,不過無男人會鍾意一個對自己咄咄迫人既太太..........唯有祝佢 ...

其實一切佢自己都有眼睇,我寫都寫唔到咁多野出0來,或許我只係以個人立場去寫。佢完全明白點解我會咁,因為佢之前話我諗太多都係想安撫我。有時我都有自責係咪我既出現令人睇唔順眼(我講的係拍拖時的事,不是籌備婚禮的事),令到佢地咁,我有時都會諗不如我消失咁大家都唔洗煩,但佢都話知道唔係我問題,佢唔覺得我有咩問題,佢只係話佢細佬係咁,佢全家人都知,係全部人太錫佢令佢變成咁,所以叫我唔洗理佢。自問eq低...所以.............


複式洋房

積分: 211


48#
發表於 12-6-15 15:03 |只看該作者
多謝大家覺得第2篇的我好港女,坦白說,我都覺得婚前的行為好不知所謂,如果呢家人係好既,我一定唔會咁做,但呢家人.....(請看第一篇),太多野睇唔過眼,我真係唔想理佢地。而事實上第二篇只係講出我呢件事的立場,而實際上我的火爆佢那班人係唔知。當然受罪的是我老公。可能我知佢對佢家人過份地好,那種好係連第一篇的事佢都都覺得唔係咁大問題,唔好理佢就算。如果呢班人係同事係朋友,我一早已經唔會理會,但問題係佢家人,我絕對唔會想咁做。可能有好多人唔明點解我會咁做,當然唔明的點講都唔會明,明白的就會知道點解我會咁衰。我只想我老公知道佢家人的真面目,可能會有人覺得做咩一家要佢面對佢家人的真面目?因為我唔想佢再比人呃,就係咁。我做既我唔係覺得自己好岩,但我只係覺得你點對我,我先點對你,絕對唔係我點對佢地,佢地先咁樣對我。針唔拮到肉唔知痛...講真,再賤d其實都可以,但我都唔想咁做,我都唔想佢老豆有咩事...點都好,因為呢家人比左太多陰影我,我希望講曬大部份的事,睇下可唔可以比自己當係一個了結,希望唔好再因為咁成日發惡夢,唔好成日糾纏在我心中...我冇各位eq咁高,我只能這樣。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo