婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-6-13 21:41 |只看該作者
請唔好用照顧你個仔既方式照顧我,我識等照顧自己,唔好再問我幾時會出返嚟做野,除非你個仔無得撈,唔好再成日買食物/其他野嚟我屋企,我係你咁鍾意食零食,請唔好要我生日果日同你出街食飯慶祝,又要我食唔鍾意食既中菜,請唔好再話我一個人湊兩個小朋友好辛苦,我係應付得來既,同你出街,唔好再講/做任何失禮人既野,請唔好口是心非,雖然呢幾年來我已經懂得怎和你相處,但你都唔好再挑戰我既eq




大宅

積分: 2529


25#
發表於 12-6-15 22:25 |只看該作者

回覆:Rachel0208 的帖子

一個家有兩個女主人(無論同唔同住都好),如果99唔放手比d後生作主,兩虎雙爭,必有一傷。兩個女人同時仲意同一個男人,如果無人肯讓步,大家都諗到結果會係點,未日日吵鬧囉!如果你生左個仔就仲死,兩個女人同時仲意兩個男人,99又覺得無左個橙要反個桔都好,最好兩樣都要,呢個四角關係就真係complicate!

Rachel0208, you are not alone... 大家都明啦,唉...




大宅

積分: 1642


24#
發表於 12-6-15 16:23 |只看該作者
回覆 tatanewmum 的帖子

哇~完完全全係我心聲,請6299放手吧!!
個仔已經廿幾,三十歲人架勒!!唔好再一日一電話問返唔返黎食飯啦!!
又唔係同住,我地有自己小朋友,有自己屋企架勒!!
已經一星期返黎一次,都仲話我地唔係成日返黎食飯
唔好再覺得自己個仔係bb咁好唔好
餓佢自己會食野,凍會識得著衫,叫個仔早d返屋企唔好咁夜返,聽日要返工,要個仔報告行蹤等等.....
放過我地吧啦~~~~我真係受夠勒!!!


琥珀宮

積分: 169649


23#
發表於 12-6-14 22:56 |只看該作者

引用:但係一唔食中菜,佢就好唔投入,連餐牌都唔

原帖由 chrislpy 於 12-06-14 發表
但係一唔食中菜,佢就好唔投入,連餐牌都唔睇,叫左set dinner就話自己食唔晒,成日將d餸菜夾來夾去俾人食 ...
話之佢啦!佢做得衰你老公有眼睇,等老公都唔鍾意同佢去街!



點評

WHCS  似乎都幾難,因為果個係佢亞媽  發表於 12-6-16 12:38


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 12-6-14 22:26 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

但係一唔食中菜,佢就好唔投入,連餐牌都唔睇,叫左set dinner就話自己食唔晒,成日將d餸菜夾來夾去俾人食,一d禮儀都無




大宅

積分: 1656


21#
發表於 12-6-14 21:05 |只看該作者

回覆:chrislpy 的帖子

完全明白啦!




琥珀宮

積分: 169649


20#
發表於 12-6-14 20:56 |只看該作者

引用:請唔好用照顧你個仔既方式照顧我,我識等照

原帖由 chrislpy 於 12-06-13 發表
請唔好用照顧你個仔既方式照顧我,我識等照顧自己,唔好再問我幾時會出返嚟做野,除非你個仔無得撈,唔好再 ...
如果我自己生日唔想食中菜,我會堅持唔就佢!




男爵府

積分: 5844


19#
發表於 12-6-14 19:12 |只看該作者
99對你好,但系唔系自己想要嘅,又唔可以出聲講話我接受唔到,你唔好煩我,唉,又真系好頂唔順嘅,不過你都應該慶幸你99對你好,如果系對你唔好,成日畀說話你聽你仲難頂吖


大宅

積分: 2529


18#
發表於 12-6-14 18:14 |只看該作者
回覆 tatanewmum 的帖子

未講... 我好同情樓主, 好明白, 我諗好多新抱都經歷過/ 經歷緊, 真係好惡頂既...


大宅

積分: 2529


17#
發表於 12-6-14 17:51 |只看該作者

引用:Quote:tatanewmum+發表於+12-6-14+13:20+有

原帖由 karisyam 於 12-06-14 發表
真係好想將你呢一番說話俾我99睇, 尤其是第一段. 好似99知我鍾意食榴櫣, 幾乎個個weekend都買, 我真係好想 ...
99其實都係好心,不過如果無切身處地係對方角度諗就會好心做壞事。好多99都有「分離焦慮症」,即未接受到仔女已經長大、結婚、生仔,而仲停留係要照顧仔女(通常係仔,等如有呷醋外父一樣),同仔女日日有happy family time嘅時光,呢d係母性。但99好多時無put her feet into other shoes- 即人地對鞋未必岩自己著。婆媳紛爭就來了:;pppp:

男人怕女人煩,自己又懶,總之有人幫我做我就理得係邊個。咁通常解決辦法有兩個:

1. 盡量接受,忍下,鬼叫你愛你C6愛到要嫁比佢,亦都唔好要C6下下咁難做,比個面C6;

2. 唔得就同C6講道理,通常要講幾次,因為佢習慣比媽媽照顧,佢唔會即時明你講乜。

你預左99唔會一次就學精,過一排以黎過!咁又再重覆1同2。我日日都在學習中,希望將來我做99時唔好有分離焦慮症啦!




大宅

積分: 1313


16#
發表於 12-6-14 15:04 |只看該作者
tatanewmum 發表於 12-6-14 13:20
有些99仲意用對自己個仔既方式去對待新抱, 即係當佢係自己個仔咁湊. 但好多香港女性係比較獨立自主, 結果就 ...
真係好想將你呢一番說話俾我99睇, 尤其是第一段. 好似99知我鍾意食榴櫣, 幾乎個個weekend都買, 我真係好想拒絕又唔係幾好意思, 鍾意食都唔使咁密啩, 好熱氣架. 有時99問使唔使幫手湊BB,我覺得我搞得掂咪答你唔使囉,請唔好夾硬來,係都要搞到個仔同新抱唔領情咁款.有時被放到成個雪櫃都係嘢又真係好煩既, 掉咗佢又唔得, 雪櫃空間都冇埋......
樓主, 我都同你身同感受



大宅

積分: 2529


15#
發表於 12-6-14 13:20 |只看該作者
有些99仲意用對自己個仔既方式去對待新抱, 即係當佢係自己個仔咁湊. 但好多香港女性係比較獨立自主, 結果就係新抱覺得好煩吃不消, 99又覺得新抱唔領情, 吃力不討好. :;pppp:

其實人同人之間係需要一些生活空間, 如果唔清楚對方對"空間"既要求係乜, 應該放手比D後生嘗試過自己想過既生活. 結左婚即子女已經有一個新家庭, 做父母應該學懂放手, 比佢地學做人太太/老公, 學做人父母. 最多比子女知道有需要時父母永遠都會支持, 咁你只會多左個半邊仔/女, 而唔係要同人爭仔/女, 又或者結果係無左個仔/女. 如果唔係, 好容易會變成怪獸6299, 同怪獸家長無分別.

與現在有小朋友既家長共乃勉之.


大宅

積分: 4382


14#
發表於 12-6-14 12:02 |只看該作者
明白樓主的感受, 有時過份熱情同插手係真係會令人吃不消。能夠TUNE 到啱的位相處係最好的...其實不單只係99, 這個道理係APPLY 哂所有關係上。

同情樓主, 加油~


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-6-14 11:37 |只看該作者

回覆:吃不消

情況就好似有一個你唔鍾意既男仔,佢對你做咩你都只會覺得佢煩,唔會多謝佢,亦唔會因為佢對你好就會接受佢,我對住99既時候係雙面人,我搵個地方呻吓平衡吓都俾人話




大宅

積分: 2061


12#
發表於 12-6-14 11:28 |只看該作者
SORRY 打錯字

應是 : 梗係"唔知"咩感覺


大宅

積分: 2061


11#
發表於 12-6-14 11:28 |只看該作者
"吃不消" 其實形容得幾好
針唔到自己梗係自己咩感覺

有種人對你好, 之後就會周圍同人講 我幫佢咩, 幫佢咩
唉, 真係多謝哂


別墅

積分: 534


10#
發表於 12-6-14 09:57 |只看該作者
佢真係煩到爆喎, 比我都頂唔順.....


伯爵府

積分: 16757


9#
發表於 12-6-14 09:51 |只看該作者
人煩又真係難頂D..


大宅

積分: 2529


8#
發表於 12-6-14 08:31 |只看該作者

回覆:Sammyan 的帖子






大宅

積分: 4414


7#
發表於 12-6-14 08:07 |只看該作者

引用:有人明白我,真係好 +

原帖由 chrislpy 於 12-06-14 發表
有人明白我,真係好
其實我都好明白,我都同人呻過,但個個都會話99對你好好,又幫你湊,你唔應該咁話你99。我好想講:你幫我,我係咪一定要接受呢?所以我第一句已經話左你可以唔鍾意你奶奶,但你唔可以阻止你奶奶鍾意你



點評

c.hutchson  exactly!  發表於 12-6-14 11:23

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo