潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2641

畀面勳章


1#
發表於 12-6-17 18:25 |只看該作者
想買隻Cartier手表,請問jm有咩提議



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 3097


31#
發表於 12-6-18 18:30 |只看該作者
我返工要着斯文衫, 呢隻特別買來返工帶。


翡翠宮

積分: 90765

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-6-18 18:22 |只看該作者
Wishsss 發表於 12-6-18 03:17
Balloon斯文,唔型

女仔帶MAN SIZE.... 好型架


大宅

積分: 3097


29#
發表於 12-6-18 18:18 |只看該作者
mj1209 發表於 12-6-18 16:40
How much???
公價$31500


大宅

積分: 1562


28#
發表於 12-6-18 16:40 |只看該作者

引用:Quote:ruby1386+發表於+12-6-18+03:22+我都

原帖由 tongtongmama 於 12-06-18 發表
我呢款係28mm, 適合斯文型。
How much???




大宅

積分: 2641

畀面勳章


27#
發表於 12-6-18 16:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ruby1386+於+12-06-18+發表我

原帖由 yan924 於 12-06-18 發表
買大size la,型d,條鱷魚皮帶唔易殘,但錶面光面位好易花的
咁我一於買呢隻啦唔該哂咁多位



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 3771


26#
發表於 12-6-18 15:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tongtongmama+於+12-06-18+發

原帖由 ruby1386 於 12-06-18 發表
我就係怕太斯文唔襯囉,可能真係會買Santos,有無JM都好似我咁大汗架,表帶會唔會好易殘呀你地載 ...
買大size la,型d,條鱷魚皮帶唔易殘,但錶面光面位好易花的




大宅

積分: 3771


25#
發表於 12-6-18 15:54 |只看該作者

引用:謝謝回覆。好想買番隻中size粉紅錶帶。想請

原帖由 minimini 於 12-06-18 發表
謝謝回覆。好想買番隻中size粉紅錶帶。想請教邊度買較抵?三寶、英皇定其他?Many thanks!



...
英皇好似9折




大宅

積分: 3771


24#
發表於 12-6-18 15:53 |只看該作者

引用:big+size+roadster+le?

原帖由 redgal 於 12-06-18 發表
big size roadster le?
上佢website睇,全部有price




大宅

積分: 3771


23#
發表於 12-6-18 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+reverof+於+12-06-17+發表Bal

原帖由 ruby1386 於 12-06-18 發表
我都幾鐘意呢款,又易襯又係鋼帶同系列有幾多款呀?邊款靚d呀



...
如果balloon我都係會買皮帶pink,見過人帶,令!




大宅

積分: 1941


22#
發表於 12-6-18 13:22 |只看該作者

引用:Quote:ruby1386 發表於 12-6-18 03:22 我都

原帖由 tongtongmama 於 12-06-18 發表
我呢款係28mm, 適合斯文型。
我都鐘意boy size




大宅

積分: 2641

畀面勳章


21#
發表於 12-6-18 12:58 |只看該作者

引用:Quote:ruby1386+發表於+12-6-18+03:22+我都

原帖由 tongtongmama 於 12-06-18 發表
我呢款係28mm, 適合斯文型。
我就係怕太斯文唔襯囉,可能真係會買Santos,有無JM都好似我咁大汗架,表帶會唔會好易殘呀你地載緊咩size



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 3097


20#
發表於 12-6-18 12:04 |只看該作者
ruby1386 發表於 12-6-18 03:22
我都幾鐘意呢款,又易襯又係鋼帶同系列有幾多款呀?邊款靚d呀



...
我呢款係28mm, 適合斯文型。


點評

topkidsmom    發表於 12-6-18 21:42
pigpigyy    發表於 12-6-18 17:13


別墅

積分: 662


19#
發表於 12-6-18 10:37 |只看該作者

回覆:yan924 的帖子

謝謝回覆。好想買番隻中size粉紅錶帶。想請教邊度買較抵?三寶、英皇定其他?Many thanks!




大宅

積分: 1244


18#
發表於 12-6-18 10:33 |只看該作者
big size roadster le?


大宅

積分: 3771


17#
發表於 12-6-18 09:54 |只看該作者

引用:我都好想買番隻Santos+100,但本身已有Tank

原帖由 minimini 於 12-06-18 發表
我都好想買番隻Santos 100,但本身已有Tank,擔心兩隻錶款式太似。想問問大家意見。仲有,想知價錢如何(bo ...
Santos100 中size$43300 大size$48800,印象中無出石,tank個錶面細d同斯文d,我覺得唔同喎




別墅

積分: 662


16#
發表於 12-6-18 09:45 |只看該作者

回覆:ruby1386 的帖子

我都好想買番隻Santos 100,但本身已有Tank,擔心兩隻錶款式太似。想問問大家意見。仲有,想知價錢如何(both無石和有石)?謝謝!




大宅

積分: 2641

畀面勳章


15#
發表於 12-6-18 03:22 |只看該作者

引用:Balloon+man+size

原帖由 reverof 於 12-06-17 發表
Balloon man size
我都幾鐘意呢款,又易襯又係鋼帶同系列有幾多款呀?邊款靚d呀



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


公爵府

積分: 26296

睛靈勳章


14#
發表於 12-6-18 03:17 |只看該作者
Balloon斯文,唔型


大宅

積分: 2641

畀面勳章


13#
發表於 12-6-18 00:17 |只看該作者
laybb 發表於 12-6-17 23:40
It's square in shape..have black or pink strap

我最初都想買呢隻,不過我超大汗mouth:次次帶親皮帶表都整到變哂色,但係呢款轉鋼帶又失真,而且我個妹已經買咗隻喇費事到時佢又話我買埋同一樣啦...
時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo