烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23315


1#
發表於 12-6-18 23:35 |只看該作者
想問carol教既麵包要用埋低粉,點解既?
同埋用300g粉都係1.5g酵母咁小既?我用開份量要3g的,有d唔係好明
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6641


4#
發表於 12-6-19 10:49 |只看該作者
我係fb直接問她,她說易做形d!
唔落底粉轉返高粉都得

點評

eunice23  我唔知佢有fb呀~  發表於 12-6-19 11:19


侯爵府

積分: 23315


3#
發表於 12-6-19 09:27 |只看該作者
咁呢個食譜用1.5g酵母都OK?
今晚試下整呢個份量先


大宅

積分: 2417


2#
發表於 12-6-19 07:47 |只看該作者
加入低粉,降低筋性.

至於酵母用量小,係等麵糰同酵母慢慢產生化學作用,
做出黎個包組織細緻d,


一般包書用量200g粉對3g,我個人一定唔會用咁多,只用2g


禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業 / 個人 / 團體 廣告或宣傳推介成份之字句 / 圖片 / 超連結

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo