母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7736


1#
發表於 12-6-22 17:42 |只看該作者
我未生得,不過準備全人奶喂BB到起碼一歲,上淘寶發現有D椅幾適合放係屋企用,細細哋,平時用來挨係度用IPad嗰D都好吖,睇中兩款,但就心大心細決定唔到,所以上來問下大家意見。
第一款優點係大張,舒服,頸位都有得挨,缺點係阻位,就算攤平嗰兩個扶手都占地方,同埋價錢貴,運費都應該幾貴。
第二款優點係輕巧,收納方便,攤平后攝埋一邊就得,價錢比第一張平差不多一半,仲有幾種顏色同面料揀,缺點就係無第一張睇落咁舒服。
我主要係諗到成日喂奶條頸會唔會好攰呢,又需唔需要挨呢,就算有得挨其實係咪都要睇住BB,所以挨頸位無意思呢?
第一款
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6204

我的育兒心得勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-6-23 13:06 |只看該作者

回覆:邊張喂奶椅好,麻煩有經驗嘅媽媽幫我睇下

唔使突登買啦,到時就餵到架啦~




男爵府

積分: 7736


20#
發表於 12-6-23 12:03 |只看該作者

引用:你訓係度餵都得架~+唔一定坐~+自己小心d就

原帖由 moniko 於 12-06-23 發表
你訓係度餵都得架~
唔一定坐~
自己小心d就得~
第日實習下先




男爵府

積分: 7736


19#
發表於 12-6-23 12:02 |只看該作者

引用:無需要買,+係梳化,+床,+有椅背既+chair,+放

原帖由 LL1999 於 12-06-23 發表
無需要買, 係梳化, 床, 有椅背既 chair, 放個餵奶枕餵奶 ok 架啦!
聽咗你哋意見,我都係生咗睇下喂成點先算啦





男爵府

積分: 7736


18#
發表於 12-6-23 11:57 |只看該作者

引用:我用書枱碌碌椅加哺乳枕加矮櫈,餵左五個月

原帖由 SmallRiceBB 於 12-06-23 發表
我用書枱碌碌椅加哺乳枕加矮櫈,餵左五個月,暫時幾好。所以宋必需要買張椅。



...
我都有張碌椅,不過無扶手,我先諗住買張咁嘅放係床上咯!但聽你哋意見宜家諗落係我諗太多啦




男爵府

積分: 7736


17#
發表於 12-6-23 11:53 |只看該作者

引用:等一款幾好喎...

原帖由 樂樂咪 於 12-06-23 發表
等一款幾好喎...
我都prefer第一款多D




男爵府

積分: 7736


16#
發表於 12-6-23 11:49 |只看該作者

引用:我坐歺椅+加哺乳枕+再加張凳仔放腳。就這樣

原帖由 day_day 於 12-06-23 發表
我坐歺椅 加哺乳枕 再加張凳仔放腳。就這樣餵到而家18個月了。
咁BB大約每餐食幾耐?手抱唔會攰?希望我第日都可以好似你哋咁叻喂得BB咁好啦!




伯爵府

積分: 15183


15#
發表於 12-6-23 02:36 |只看該作者
你訓係度餵都得架~
唔一定坐~
自己小心d就得~


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-6-23 01:39 |只看該作者
無需要買, 係梳化, 床, 有椅背既 chair, 放個餵奶枕餵奶 ok 架啦!


男爵府

積分: 9751

玩具勳章


13#
發表於 12-6-23 01:27 |只看該作者

回覆:邊張喂奶椅好,麻煩有經驗嘅媽媽幫我睇下

我用書枱碌碌椅加哺乳枕加矮櫈,餵左五個月,暫時幾好。所以宋必需要買張椅。




複式洋房

積分: 225


12#
發表於 12-6-23 00:23 |只看該作者
等一款幾好喎...


大宅

積分: 1773


11#
發表於 12-6-23 00:17 |只看該作者

回覆:邊張喂奶椅好,麻煩有經驗嘅媽媽幫我睇下

我坐歺椅 加哺乳枕 再加張凳仔放腳。就這樣餵到而家18個月了。




男爵府

積分: 7736


10#
發表於 12-6-22 23:22 |只看該作者

引用:No+need+buy!!+Feed+on+the+bed+with+pillo

原帖由 caca_carmen 於 12-06-22 發表
No need buy!! Feed on the bed with pillows are the best!!
聽大家咁講,諗落又好似好多余咁tim




大宅

積分: 3409


9#
發表於 12-6-22 23:17 |只看該作者

回覆:邊張喂奶椅好,麻煩有經驗嘅媽媽幫我睇下

No need buy!! Feed on the bed with pillows are the best!!




男爵府

積分: 7736


8#
發表於 12-6-22 18:57 |只看該作者

回覆:fai_ling 的帖子

嗯嗯,咁又係,好彩上來問下你哋D意見,識多好多嘢,先講聲多謝大家先




男爵府

積分: 7119


7#
發表於 12-6-22 18:31 |只看該作者
第二張感覺太細喇,抱住BB好似唔夠位,我驚坐上去仲不如唔買,第一張還可以,不過喂BB時一般都會睇住BB嘅,因為BB太細,驚佢容易嗆到


男爵府

積分: 7736


6#
發表於 12-6-22 18:07 |只看該作者

回覆:olivia0815 的帖子

我屋企無扶手椅,同埋就咁坐係床度就到條腰挨係床板又就唔到對腳放落地,咁喂唔會好攰咩




男爵府

積分: 7124


5#
發表於 12-6-22 18:01 |只看該作者

邊張喂奶椅好,麻煩有經驗嘅媽媽幫我睇下

有扶手好D。 不過如想喺床餵就唔使買啦。買個大嘅nursing pillow加枕頭墊住就得。




男爵府

積分: 7736


4#
發表於 12-6-22 17:58 |只看該作者

回覆:WinnieKitHei 的帖子

係?我係諗住放係床上邊間位gar所以唔使腳,另外諗住扶手有得lon手吖嘛,我見上次去聽D講座介紹嗰D都有扶手wor




大宅

積分: 3279

畀面勳章


3#
發表於 12-6-22 17:50 |只看該作者
本帖最後由 WinnieKitHei 於 12-6-22 17:52 編輯

兩張for餵奶都唔好用, 對腳冇支撐, 又有扶手阻住bb,
第二張連放個枕頭都唔知夠唔夠位.....

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo