跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1770

好媽媽勳章


1#
發表於 12-6-24 19:41 |只看該作者
Any Comments? Good or not?? Thx a lot


大宅

積分: 1990


4#
發表於 12-6-26 08:52 |只看該作者
人人感覺不同,反正逐個月交學費,試一個月,不喜歡就不繼續便是


大宅

積分: 1770

好媽媽勳章


3#
發表於 12-6-25 13:10 |只看該作者
Thanks kathycyn, 想問下多唔多人一班?會唔會好迫? 我囡而家2歲3個月唔知岩唔岩


複式洋房

積分: 286


2#
發表於 12-6-25 13:07 |只看該作者
荃灣的時間不岩我們,我們去了尖沙咀,我個仔2歲多報, 佢玩得幾開心,識得聽老師指令, 但我見有d剛2歲的小朋友,太少了, 完成不太知老師做咩~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo