懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2218


1#
發表於 12-6-26 12:33 |只看該作者
有介口生完又有咩分別,大家可以分享下比大家知道多啲,謝謝!




加油


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


49#
發表於 12-6-28 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3294


48#
發表於 12-6-28 20:29 |只看該作者
viva4ever 發表於 12-6-28 19:42
我覺得係阿媽戒得清得濟, 到bb出世後唔慣飲食, 所以身體接受唔到, 皮膚差。

如果陀B時, 咩都食, 比佢咩都 ...

我都覺得係,我個朋友懷孕時介得好清。不過佢個月出世之後就好多病痛。

而且某啲所謂要介口嘅食物,其實都有佢嘅營養喺到。
雖然話可以搵其他食物中代替,不過我都唔想我小朋友第時有偏食習慣。
我媽陀我嗰時冇食過魚,我出世之後就真係一啖魚都冇食過。

最近同個朋友食飯,佢話醫生嗰時同佢講,如果爸爸媽媽是但一個鼻敏感或者有皮膚敏感 (濕疹),個小朋友都好大機會會有。
我想問下各位媽媽係咪真嘅呢?
而且最重要係介食會導致有濕疹嘅食物。大家知唔知有邊啲食物呢?



禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


47#
發表於 12-6-28 19:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8784

2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-6-28 19:35 |只看該作者
回覆 angel2255 的帖子

我陀B有食燕窩,不過係食老X家,唔知佢D真定假,現在我個B,3個多月了,皮膚好白好滑.
人生就是要去面對各種遺憾


珍珠宮

積分: 44373


45#
發表於 12-6-28 19:20 |只看該作者
angel2255 發表於 12-6-26 12:33
有介口生完又有咩分別,大家可以分享下比大家知道多啲,謝謝!




...
我冇戒口的,魚生一星期食一次,蝦呀、凍野、奶茶咖啡、都有間中食。勁辣野食都係戒唔到~囡囡出世樣樣健康,皮膚滑滑~~

(PS 我本身冇濕疹冇敏感的)
輸入搜索內容


別墅

積分: 780


44#
發表於 12-6-28 19:01 |只看該作者
回覆 fifihon 的帖子

長遠會係點我都唔係好清楚~
不過清得唔夠就會出世時塊面呀身仔度多 D 粒粒~
尤其是打完針之後出粒粒會驚人地多囉~


男爵府

積分: 6507


43#
發表於 12-6-28 17:37 |只看該作者
skmami 發表於 12-6-27 21:53
回覆 angel2255 的帖子

我自己就 2 胎都係 30 週後先開始清 ge~
其實如果唔清胎毒 / 清唔晒對BB有無長遠的影響? or只係影響佢剛出世時的皮膚?


別墅

積分: 780


42#
發表於 12-6-27 21:53 |只看該作者
回覆 angel2255 的帖子

我自己就 2 胎都係 30 週後先開始清 ge~
因為我自己係燥熱底, 唔怕太寒涼~
我就食龜苓膏 (一至二星期一盅)
西瓜 - 連皮計一磅 (日日食)
涼粉 - 買一舊撈西瓜食 (一至二星期一次)


大宅

積分: 2218


41#
發表於 12-6-27 15:57 |只看該作者

引用:我陀+2+個,+2+個都冇乜點介口~係陀細女時食

原帖由 skmami 於 12-06-27 發表
我陀 2 個, 2 個都冇乜點介口~
係陀細女時食蝦會敏感會痕~
醫生話咩濕熱毒 ge 野, 好似芒果, 蟹, 牛肉, 鵝 ...
請問胎毒幾時開始清,同食咩可以清?



加油


大宅

積分: 2542


40#
發表於 12-6-27 15:47 |只看該作者
我陀兩個b都無介口, 蝦, 蟹, 鴨, 鵝, 羊, 牛, 涼野,凍野,辣野照食(仲每朝一杯豆漿或朱古力奶), 兩個b都無咩問題, 皮膚仲白白滑滑


別墅

積分: 780


39#
發表於 12-6-27 15:33 |只看該作者
我陀 2 個, 2 個都冇乜點介口~
係陀細女時食蝦會敏感會痕~
醫生話咩濕熱毒 ge 野, 好似芒果, 蟹, 牛肉, 鵝鴨嗰 d 我全部都有食~
不過就唔係勁食, 間鐘口痕食少少~
so far 我 2 個小朋友 d 皮膚都 ok~
係細女因為早左出世, 胎毒清得唔夠, 岩岩出世時成身同面都係粒粒~
依家就黎滿月, 都冇得 7788, 又白又滑~


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 12-6-27 15:21 |只看該作者
angel2255 發表於 12-6-27 14:28
嘩.無營養呀B好慘呀

NONO...我朋友係藥劑師黎....飲食健康到爆個隻~~~


大宅

積分: 2218


37#
發表於 12-6-27 14:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fifihon+於+12-06-26+發表唔

原帖由 angel2255 於 12-06-27 發表
好彩無食,餵奶食得嗎?
我都就係怕咩都唔食會有食物敏感
六個月後咩都食超小量,除左羊蛇之外!
希望B仔健康無皮膚病喇



加油


大宅

積分: 2218


36#
發表於 12-6-27 14:28 |只看該作者

引用:我淨係見過戒得好清只飲水既阿媽,個b出世

原帖由 LedTV 於 12-06-27 發表
我淨係見過戒得好清只飲水既阿媽,個b出世後,嚴重濕疹,阿b 成個面仔得1/3無紅同出血水。

連飞機都唔比 ...
嘩.無營養呀B好慘呀



加油


大宅

積分: 2218


35#
發表於 12-6-27 14:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ryanne+於+12-6-26+16:53+編輯

原帖由 ryanne 於 12-06-26 發表
本帖最後由 ryanne 於 12-6-26 16:53 編輯

我想問下各位媽媽,綜合所見,其實均衡飲食,係唔係應該話所 ...
我都就係怕咩都唔食會有食物敏感



加油


大宅

積分: 2218


34#
發表於 12-6-27 14:21 |只看該作者

引用:+唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素

原帖由 fifihon 於 12-06-26 發表
唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素,食完BB就一定會有濕疹! 醫生話既~ ...
好彩無食,餵奶食得嗎?



加油


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-6-27 08:44 |只看該作者

引用:+唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素

原帖由 fifihon 於 12-06-26 發表
唔講唔知,燕窩果D所謂好野其實先最多激素,食完BB就一定會有濕疹! 醫生話既~ ...
No no, 我生兩個時食唔少,佢地都冇呢個問題




大宅

積分: 2704

BK Milk勳章


32#
發表於 12-6-27 00:59 |只看該作者
我陀住呀B, 戒得最清係咖啡, 一杯都無飲過
魚生食過一兩次, 雪糕同凍飲太熱真係戒唔到
M記都有食
呀B無咩問題, 皮膚正常


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 12-6-27 00:43 |只看該作者

回覆:究竟無介口,媽媽發現產後bb有咩影響?

我淨係見過戒得好清只飲水既阿媽,個b出世後,嚴重濕疹,阿b 成個面仔得1/3無紅同出血水。

連飞機都唔比上,要睇醫生,等醫生出信先比佢離港。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo