美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20684


1#
發表於 12-6-26 20:48 |只看該作者
今日又湊熱鬧買左支mask,用緊的jm你地用幾耐就見到效果?明顯嗎?謝謝分享




禁止訪問

積分: 7995


27#
發表於 12-6-29 09:26 |只看該作者

有冇jm用gel plus係有效果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-6-28 08:53 |只看該作者
尋晚厚full,今早收哂水,不過仲有d紅,搽多兩次應該會消~~


子爵府

積分: 14008

陪月勳章


25#
發表於 12-6-28 08:47 |只看該作者
效果係有嘅, 但要俾啲耐性囉, 話哂佢都只係15度, 唔好諗住會好似出去做果酸treatment咁即刻白好多, 滑好多

除非你死皮勁多, 如果唔係效果唔會好明顯地好咗, 但keep住用一排, 一定會有改善

今朝開咗個post, 睇咗一次, 呀女瞓哂覺想開嚟睇吓, 點知去咗待查, 最好認真咁查, 唔好掉埋一邊就算呀!!!!!!!!!!!
我未必會睇返哂d forum, 你哋可以pm我


大宅

積分: 3107


24#
發表於 12-6-28 00:12 |只看該作者

引用:我用黎搽暗瘡一流 +

原帖由 塵大聞 於 12-06-27 發表
我用黎搽暗瘡一流
薄搽mask and then sleep or use cream?




珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-6-28 00:03 |只看該作者
補充, 尋晚搽左, 今朝滿面油光


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 12-6-28 00:01 |只看該作者
我買到CREAM乍, 希望有用啦!

點解尋日勁讚D JM唔見晒? 希望佢地唔係打手啦!


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-6-27 23:37 |只看該作者
回覆 塵大聞 的帖子

岩岩生左一粒大瘡.....而家厚FULL.....希望聽日消腫


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-6-27 23:33 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

我用黎搽暗瘡一流



BK の 會員
Merry X'mas!!!


大宅

積分: 1190


19#
發表於 12-6-27 23:22 |只看該作者

引用:一個星期1~2次度敷20分鐘,唔錯嫁去角質層

原帖由 Eliztg 於 12-06-27 發表
一個星期1~2次度敷20分鐘,唔錯嫁去角質層令之後用的產品更吸收
Agree




子爵府

積分: 12497


18#
發表於 12-6-27 22:56 |只看該作者

引用:我用嚟搽腳,去粒粒ok..面就分別不大 +

原帖由 WINKI2346 於 12-06-27 發表
我用嚟搽腳,去粒粒ok..面就分別不大
真的嗎?我隻大脾好多粒粒(毛孔)的唔知點解,聽日等我試下先




子爵府

積分: 11277


17#
發表於 12-6-27 22:13 |只看該作者

Quote:garfield097+發表於+12-6-27+15:01+

原帖由 bb2 於 12-06-27 發表
請問係咪一敷完就跟手敷水份MASK...定係隔一日先敷?
跟手full 埋!




禁止訪問

積分: 86


16#
發表於 12-6-27 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14663

牛年勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-6-27 18:07 |只看該作者
回覆 sandwich 的帖子

我都係呀, 琴日湊熱鬧, 見好抵咁所以買......琴晚用左, 之後都做左個保濕MASK


大宅

積分: 3182


14#
發表於 12-6-27 17:22 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

又甩又紅,之後唔敢用




伯爵府

積分: 15642


13#
發表於 12-6-27 17:02 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

我用嚟搽腳,去粒粒ok..面就分別不大




翡翠宮

積分: 91064

2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 12-6-27 15:51 |只看該作者
garfield097 發表於 12-6-27 15:01
用了兩支了,油脂粒少左,用完full 水份mask 吸收d!唔覺會白,反而去打1064 白嘅果先持久!



...

請問係咪一敷完就跟手敷水份MASK...定係隔一日先敷?


子爵府

積分: 11277


11#
發表於 12-6-27 15:01 |只看該作者

今日又湊熱鬧買左支mask,用緊的jm你地用幾

原帖由 sandwich 於 12-06-26 發表
今日又湊熱鬧買左支mask,用緊的jm你地用幾耐就見到效果?明顯嗎?謝謝分享



...
用了兩支了,油脂粒少左,用完full 水份mask 吸收d!唔覺會白,反而去打1064 白嘅果先持久!




大宅

積分: 4469


10#
發表於 12-6-27 13:34 |只看該作者

引用:搽腳踝厚皮勁好 +

原帖由 蕙蕙豬 於 12-06-27 發表
搽腳踝厚皮勁好
你哋買佢的cream定mask?




禁止訪問

積分: 3322


9#
發表於 12-6-27 02:04 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo