懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 90


1#
發表於 12-6-28 11:45 |只看該作者
如題 市面太多選擇 邊隻牌子會適合 唔係咁飲得奶既人 因唔多想食鈣片


大宅

積分: 1339

陪月勳章


20#
發表於 12-6-28 22:16 |只看該作者

引用:我飲過惠氏, 安滿, 雅倍, 美素佳兒, 最難飲

原帖由 yoyochg 於 12-06-28 發表
我飲過惠氏, 安滿, 雅倍, 美素佳兒,

最難飲係美素佳兒, 陣味好怪, 唔識形容..
我只係有時飲試用裝,覺得安滿最似鮮奶味,唔甜




男爵府

積分: 5973


19#
發表於 12-6-28 19:22 |只看該作者
我有飲雅培,,,之前聽佢個講座有買一送一優惠~

我又唔覺自己肥左好多喎~~ (可能我一日只飲一杯),,, 不過飲完覺得自己有少少 "SO" 味


大宅

積分: 2815


18#
發表於 12-6-28 17:53 |只看該作者
屋企有好多媽媽奶~但自己就一包都未開過黎飲~


男爵府

積分: 9709


17#
發表於 12-6-28 17:40 |只看該作者
我飲過惠氏, 安滿, 雅倍, 美素佳兒,

最難飲係美素佳兒, 陣味好怪, 唔識形容..

惠氏就太甜, 冇胃口個陣就幾好, 開出黎好杰, 我冇跟佢開3殼1杯, 我開2殼, 同埋d粉係唔溶既, 點都有1啖係杯底..不過飲完一杯好飽肚..

安滿最似普通奶粉味..

雅倍都ok, 唔會太甜..

我由有bb開始(6wk)就飲, 飲到衣家亞女4個月, 一日最小飲一杯, 我唔覺得肥媽唔肥b喎..我生完比未有前重左12磅, 亞女出世2.81kg, 到衣家仲有8磅係度, 我餵人奶冇去減亦食多左野, 睇身型唔似生完, 3圍全部多2吋..


男爵府

積分: 5397

炎夏勳章 冬日勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-6-28 16:54 |只看該作者
我有飲試用裝奶粉, 暫時一日一包, 都ok~


大宅

積分: 3786

開心吸收勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-6-28 16:48 |只看該作者
我飲FRISO呀,因為唔飲得凍野,熱鮮奶又SO到冇朋友,頂唔順...所以飲
奶粉LAW...但我想遲D飲得凍野時轉飲返鮮奶
囝囝2013.1.20 出左世了~


男爵府

積分: 5232


14#
發表於 12-6-28 16:07 |只看該作者
其實我唔鍾意飲奶
不過之前有人俾兩包惠氏媽媽試用裝
我又覺得幾好飲
不過聽BK JM講肥媽唔肥B
結果就無買
但我都係無飲奶


大宅

積分: 3905


13#
發表於 12-6-28 14:52 |只看該作者
我依家咩奶都冇飲好難飲


複式洋房

積分: 266


12#
發表於 12-6-28 14:51 |只看該作者
我飲完一罐肥左好多, 姑娘唔比我再飲呀


大宅

積分: 1772


11#
發表於 12-6-28 14:07 |只看該作者
我之前有飲美素佳兒,又唔覺有肥左,不過我覺得的媽媽奶粉都唔好飲,飲完左一罐而家都飲鮮奶


大宅

積分: 3905


10#
發表於 12-6-28 13:56 |只看該作者
ice55555 發表於 12-6-28 11:45
如題 市面太多選擇 邊隻牌子會適合 唔係咁飲得奶既人 因唔多想食鈣片

我有七十幾包(1包1次)可以比你,美素佳兒,我個FD比我既,但系我吾飲得嚕,因為我本身已經肥,所以姑娘叫我吾好飲,你想要可以PM我

點評

carrie_kiu  請問可以俾幾包我試試嗎??  發表於 12-6-28 14:51


男爵府

積分: 9042


9#
發表於 12-6-28 13:43 |只看該作者
我冇飲
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 1526


8#
發表於 12-6-28 13:42 |只看該作者
我都飲緊, 不過我覺得唔好咁好飲, 其實都甜, 我只係每星期飲一次


別墅

積分: 824


7#
發表於 12-6-28 13:42 |只看該作者
我有飲~
飲惠氏媽媽~
跟佢罐寫既份量沖太甜~
所以無跟足~無跟足易入口好多~
但我飲完唔覺自己特別肥左~(個肚就正常中碼size)
無check到有糖尿~


大宅

積分: 3692


6#
發表於 12-6-28 13:33 |只看該作者
回覆 ice55555 的帖子

真係唔建議飲呀, 我有朋友照足份量一日兩杯, 飲到有糖尿, 健康院既姑娘都唔建議飲, 肥自己唔肥B, 我飲都係飲試用裝, 要飲牛奶既, 又唔想食鈣片, 飲高鈣低脂奶啦


大宅

積分: 4836


5#
發表於 12-6-28 13:02 |只看該作者
之前聽講座送左一大罐,所以先會飲
我平日唔鐘意奶粉d味,
但送既lee 一罐d味(美素佳兒)都叫可以接受


大宅

積分: 3940


4#
發表於 12-6-28 12:52 |只看該作者
好難飲... 而且都係肥媽唔肥 b, 所以依家好少醫護人員 suggest 人飲啦..


大宅

積分: 1862


3#
發表於 12-6-28 12:48 |只看該作者
回覆 ice55555 的帖子

我家中有些試用裝可以俾你啊. 都係之前診所姑娘給我的. 太多了, 我都飲唔晒, 如果你有興趣既, 你話我知啊.


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-6-28 12:14 |只看該作者
人地話媽咪奶粉肥媽不肥b,健康院姑娘都話唔好飲
我自己買過惠氏,太甜,仲有半罐都唔想飲
你可以去二手市場睇下有無媽媽送/賣唔同牌子試用裝....因為入媽媽會 送好多試用裝

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo