婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


1#
發表於 12-6-28 23:00 |只看該作者
各位,我最近check到子宮有個瘤,大約2cm,醫生話暫時唔駛做手術.唔知除左賀爾蒙既野唔好食,仲有咩野唔好食咁多?有咩野可以吃多d...睇中醫有幫助嗎?


別墅

積分: 616


48#
發表於 12-7-7 15:51 |只看該作者
花膠唔食得咩?我都有纖維瘤,問醫師食唔食得花膠,佢話食得喔~


別墅

積分: 880


47#
發表於 12-7-7 14:25 |只看該作者
纖維瘤有何要注意唔食得?


禁止發言

積分: 8067


46#
發表於 12-7-7 13:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


45#
發表於 12-7-5 11:48 |只看該作者
本帖最後由 catcat@cat 於 12-7-5 11:59 編輯
maywon 發表於 12-7-5 11:12
我都係寒底,原來橙同檸檬都係屬於涼野,
都唔食得!
真係無諗過!

我脾胃唔好, 橙已經唔敢食好耐喇, 但檸檬好似唔涼喎....
有次睇報紙, 連蘋果都話係涼, 寒底嘅人真係冇乜人生樂趣....


蘋果性涼,潤肺美容、開胃止渴,可清燉或榨汁服用;


雪梨性涼,生津潤燥,清熱化痰,取川貝8克、無花果兩粒共炖,適用於現時天氣引起的肺熱咳嗽;


香蕉性寒,清熱通便,如經常出現大便稀溏者不宜多食,孕婦慎吃;


芒果性平而非熱,可補氣血、強筋骨,用於腰膝無力加入葡萄乾20克、鮮桑椹子50克,入水煮食有顯效。


西瓜性寒,生津止渴,清熱利尿,凡脾胃虛寒,經常腸胃不適或大便滑瀉者,少食,如面部或下肢浮腫,小便不利者,取西瓜皮60克、鮮白茅根100克,入水煮30分鐘飲用有奇效。


龍眼性平,養心健脾兼益氣血,取龍眼乾12克,梗米50克、大棗4枚,入水煮30分種飲用,可寧心安神,防治健忘之患。


荔枝性溫,滋補精血,健脾止瀉,用於脾虛久瀉及老人家五更瀉可取荔枝乾5枚、白蓮子30克,入水煮30分鐘,經常食用功效顯著,注意一粒荔枝三把火,多吃建議飲用竹蔗茅根水稍作緩解


檸檬味酸,性平,用於近日天氣炎熱有解暑生津的作用;另一方面,用於妊娠嘔吐,取檸檬數個,洗淨後用食鹽醃製14天,每次取一個,切片含服,分兩天用。


桃子性溫,有生津潤燥及活血潤腸之效,桃仁的活血潤腸作用比桃肉強,可以桃仁來煲粥食用。


梅類的水果性平,同樣有生津潤燥之功,且能化痰止咳,用於咳嗽痰多;取數個梅子洗淨,放入茶杯中,用開水沖泡,溫浸15分鐘即可飲用。


柚子性寒涼,有消食化痰效用,常用於食滯或咳嗽痰多,生吃即可。近年發現柚子對於咳嗽哮喘有明顯舒緩作用,取柚子一個洗淨,去皮,切成小塊,用榨汁機搾取汁液,經常飲用;又或用柚子皮,切成絲,放入茶杯中沖泡,溫浸15分鐘即可飲用,但對胃部不適病人或有胃酸倒流問題時,則盡量避免飲用過酸汁液。


桑椹子()和藍梅子性亦寒,但有補肝益腎、滋陰養血顯效,用於中老年人肝腎陰虛所致的頭髮早白,頭暈目眩、腰痠腿軟等症,方取乾桑椹20克、黑芝蔴10克和梗米50克同放鍋煮粥,常服有預防作用


(AM730)

作者註冊中醫



禁止發言

積分: 8067


44#
發表於 12-7-5 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


43#
發表於 12-7-5 11:29 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-7-5 11:30 編輯

回覆 maywon 的帖子

31.25g x8塊$460元8折,仲可以幫我打粉,唔駛即日打,留番張單幾時都得


禁止發言

積分: 8067


42#
發表於 12-7-5 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


41#
發表於 12-7-5 11:21 |只看該作者
回覆 maywon 的帖子

一盒入面有8片


禁止發言

積分: 8067


40#
發表於 12-7-5 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 8067


39#
發表於 12-7-5 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


38#
發表於 12-7-5 11:12 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-7-5 11:13 編輯

回覆 maywon 的帖子

我係同x堂買,入面說明書係咁講,連我個中醫都係咁講.....請問你係邊到買?


禁止發言

積分: 8067


37#
發表於 12-7-5 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-7-5 10:44 |只看該作者
maywon 發表於 12-7-5 10:21
我唔識有中醫係專睇子宮肌瘤,不過,以我知,係要整體調理身體,需要很長時間!我有朋友經期問題,
都睇左 ...
同意呀!睇中醫係長期作戰, 如果唔就腳/成日要請假去睇/收得好貴, 幾好嘅中醫都冇用, 因為根本就唔會有恆心/能力長久咁去睇...
千其唔好信話飲幾次就醫得好嗰啲!


禁止發言

積分: 8067


35#
發表於 12-7-5 10:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-7-5 09:58 |只看該作者
kittymilo 發表於 12-7-5 09:19
有呀, 我有講呀, 我話人地話有子宮瘤既就唔可以吃當歸..........佢話黎個階段要安胎, 無係唔得, 叫我咪聽 ...
我係去搵中醫醫朱古力瘤, 醫師間唔中(通常都係谷緊M, 最虛弱嗰時) 都會加少少當歸俾我, 所以唔使驚嘅, 自己亂咁煲就唔好, 但中醫開得應該冇問題, 有其他藥材和返啲藥性架嘛, 放心飲啦


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-5 09:19 |只看該作者
tallgirl810 發表於 12-7-5 00:07
回覆 kittymilo 的帖子

你有無同個中醫講,話你子宮有個瘤?我問中醫阿膠吃唔吃得,佢話可以,不過只可以間中 ...

有呀, 我有講呀, 我話人地話有子宮瘤既就唔可以吃當歸..........佢話黎個階段要安胎, 無係唔得, 叫我咪聽人講..........咁我唯有相信喇。

其實我想知個瘤係咪同時跟bb會一齊變大?


男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


32#
發表於 12-7-5 00:07 |只看該作者
本帖最後由 tallgirl810 於 12-7-5 00:10 編輯

回覆 kittymilo 的帖子

你有無同個中醫講,話你子宮有個瘤?我問中醫阿膠吃唔吃得,佢話可以,不過只可以間中吃,因為入面可當歸成份(不過好少),佢話補血既野都唔好吃咁多.如果你個中醫話無問題,你應該信佢


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-7-4 23:49 |只看該作者

引用:剛剛睇完中醫,佢話要戒口,除左上面幾位意見

原帖由 tallgirl810 於 12-07-03 發表
剛剛睇完中醫,佢話要戒口,除左上面幾位意見,牛肉一定要,蟹,鴨,鵝,雞都唔好吃咁多(除非無激素)就可以,當歸唔 ...
我有左7wks,今日睇中醫問當歸係咪唔得,佢話無就唔得,要安胎,所以我見我劑茶都有,可能少少呱,未煲。

有冇人知子宮瘤又有左,有乜係唔食得唔煲得?




大宅

積分: 2701


30#
發表於 12-7-3 21:23 |只看該作者
回覆 maywon 的帖子

想問下有冇中醫介紹專睇子宮有個瘤!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo