自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


子爵府

積分: 10600


1#
發表於 12-6-30 10:25 |只看該作者



周潤發五十七歲

影視明星

周潤發由我們眼中的鄰家男孩「發仔」變成親和力爆燈的「發哥」,卻從來不是高高在上的「發爺」。出身於南丫島,從酒店bell boy一步步爬升到今日的荷李活巨星,香港人看到他,就覺得即使出身草根,只要努力,還是可以靠一雙手打拼成為「上等人」。縱使有過億身家大屋靚車,他成名後還是堅持一支公搭巴士逼地鐵周圍去,到香港郊野拍攝蝶蹤。

他做人「念舊」,心繫香港的草根階層。問他香港人有什麼核心價值,他仍是那個踎在片場扒飯盒的發仔:「香港人要捍衞嘅核心價值,就係有三餐溫飽,夜晚一宿囉,這是最重要的。」他說,回歸後怨氣沖天,關鍵是香港人「搵唔到食」。

他說香港近年民不聊生,窮人無屋住,小商戶想做生意,又要供強積金又要交貴租,看碟頭飯價錢,就看得到民怨:「我哋廣東人香港人成日話搵食搵食,搵個竇口踎吓,簡單到不得了,使乜搞到咁複雜啫。你睇那些碟頭飯由幾多錢開始,一路扯到現在三十幾蚊,你就知道鋪租愈來愈貴啦。」

不如開拓螞蟻業

住九龍塘的發哥,經常到九龍城買餸,二○○八年曾經被電視新聞拍攝到他逛街市,大談冰鮮雞和生雞的味道如何。他近年「落區」看到小商戶難以生存:「而家喺香港,發達係無可能啦,你落街,乜都俾啲大集團壟斷晒,衣食住行呀、打工呀,樣樣都唔知俾咗邊個大老闆。在樂富好多街坊都說,領匯來了就索性不做,然後又變回大商場囉。你諗吓全世界最貴個鋪,原來係銅鑼灣細細個賣魚蛋那間,你話幾諷刺。

不但小企業,連年輕人其實也無出路。發哥讀書不多,中三畢業,做過酒店門僮、郵差和推銷員,今日也可以成為荷李活巨星。叫他想一想,若今日自己在香港做年輕人,有什麼出路,他也頭痕。香港工業全部北移,現在只是靠大陸自由行,年輕人只能做服務業。他反諷道:「大學淨係開幾科咪得囉,物流業、管理業、酒店業啦。唔使咁多範疇啦,讀完又無工做。」他建議政府開闢第七產業叫螞蟻業:「走水貨囉,就是螞蟻業,螞蟻搬家嘛,日日喺羅湖上水走水貨。」年輕人沒出路,老人家更悽慘。發哥形容,老人家退休後,拿着三千元不到的生果金,每天一百元是沒可能生活。「喺香港,每日只得一嚿水就邊度都唔去得,你飯盒都三十幾蚊一個,仲要唔好病喎,如果睇吓醫生,執啲袪濕茶都唔夠錢,老人家靠一嚿水一日,真係好掹水。」事實是,梁振英只承諾會把老人生果金加到二千二百元,三千元是落選唐英年的過氣承諾。

高抬貴手咪亂拆

發哥若不用到海外拍戲,就會拿着古董照相機,到香港郊外四處尋幽探秘,一邊行山一邊拍攝美景。二○○九年發哥就以個人名義在中央圖書館舉行名為「香港印象」的攝影展。看到漂亮的郊外被城市化,發哥也感到不滿,希望政府要搞好鄉郊保育。他主動提到近日的沙螺洞保育戰,力撐保育人士,希望政府回購沙螺洞,不應該讓地產商用來建骨灰龕:「你那些客家圍村很有歷史價值,比清政府還要老,沙螺洞咁靚嘅地方,真是好靚好靚的郊野公園,那裡有這麼多蝴蝶品種,再加上鳳園的蝴蝶區,你應該有一套方法整番靚佢,不用你好多錢。」

發哥近年最為人津津樂道的,就是他在二○○七年四月一個凌晨,到皇后碼頭探望在那裡靜坐反對清拆的保育人士,被保育界譽為英雄人物。近日爭議激烈的舊政府總部西座,發哥也希望政府高抬貴手,保留英式舊建築,更強調要保育就要整個「舊樓群」,不能拆一幢保一幢:「舊政府總部現在要拆真係無厘頭!你新政府總部咁大,舊的地方你要來做乜,你留住這一個舊樓群,做歷史保育咪好囉。呢啲係舊式殖民地建築,有五、六十年代那種簡樸,實而不華,現在全部樓都係玻璃幕牆,你保留番這些東西是好的。橫掂你何東都買唔到,就唔好拆呢度啦。」

曾蔭權坐火箭論

發哥經常在公共交通工具上留下腳毛。前陣子曾蔭權被揭豪坐私人飛機豪住總統套房,社交網站瘋傳發哥cap帽T恤look一支公坐港鐵逼巴士的照片,網民都慨嘆,高官要學習發哥的簡樸。發哥被網民「擺上枱」來批評曾蔭權,他妙答道:「即係如果市民個個有得食有得住,莫講話私人飛機又好,空軍一號又好,你曾蔭權坐火箭都無所謂,佢上太空好像楊利偉咁揮旗囉,大家都會好開心拍手掌o架,因為你政績做得夠好嘛。現在問題是怨氣太大,你又做唔到嘢,你又要豪花,所以係人都嬲囉。」

發哥說搭地鐵只因貪方便:「人各有志啦,可能曾蔭權認為自己地位超然,一定要這樣做至配得起佢特首身份,係身份象徵。我沒所謂,貪方便,唔想塞幾個鐘過海,寧願坐港鐵三分鐘到中環。」他說,小市民介意的是你住港督府大家卻無瓦遮頭:「小市民覺得,你要俾我有個地方踎吓先,至少我喺屋企食公仔麵,不用去瞓街俾人睇到,衰到要瞓街好無面,你住港督府你就有面啦,係咪!」

石塘咀與西營盤中間

雖然發哥說,大家最關心搵食,但他卻支持市民繼續遊行,繼續去中聯辦抗議:「我要糾正一樣嘢,那裡不叫西環,因為我喺西環長大的,那裡是西營盤同石塘咀中間。你成日衝去石塘咀同西營盤中間呢,個個禮拜都有,加埋政府總部;還有每年七一加上維園燭光晚會,這些怨氣是不能被打壓的,長毛係一定要繼續抬棺材的,這是必要的指定動作,因為這是代表香港的自由繁榮、言論自由,無這樣嘢香港就無價值o架啦。

中央政府說香港可以「五十年不變,馬照跑舞照跳」,發哥說,某程度香港一定變了,每個領導人上場也會有些轉變,問題是變多少,變得好還是壞。他奉勸梁振英一上場,必須幫助升斗市民搞好民生,減低民怨:「現在是下面煮緊水,上面就蒸緊糉,愈搞愈大鑊,愈來愈爆煲,係天怒人怨o架,你收埋咁多儲備做乜啫,又唔係要買彈藥打仗。」他建議新政府快點找地建公屋,讓排隊輪候公屋的人上樓,又請社會福利署「派多幾個飯盒給有需要的人」,推出政策協助低下層的人:「你試吓將現在瞓街的、籠民呀、新移民推上樓住,到時仲邊有咁多怨氣嘈嘈閉呀,就不會有這麼多人上街。」

2012-06-28

周潤發五十七歲

影視明星

周潤發由我們眼中的鄰家男孩「發仔」變成親和力爆燈的「發哥」,卻從來不是高高在上的「發爺」。出身於南丫島,從酒店bell boy一步步爬升到今日的荷李活巨星,香港人看到他,就覺得即使出身草根,只要努力,還是可以靠一雙手打拼成為「上等人」。縱使有過億身家大屋靚車,他成名後還是堅持一支公搭巴士逼地鐵周圍去,到香港郊野拍攝蝶蹤。

他做人「念舊」,心繫香港的草根階層。問他香港人有什麼核心價值,他仍是那個踎在片場扒飯盒的發仔:「香港人要捍衞嘅核心價值,就係有三餐溫飽,夜晚一宿囉,這是最重要的。」他說,回歸後怨氣沖天,關鍵是香港人「搵唔到食」。

他說香港近年民不聊生,窮人無屋住,小商戶想做生意,又要供強積金又要交貴租,看碟頭飯價錢,就看得到民怨:「我哋廣東人香港人成日話搵食搵食,搵個竇口踎吓,簡單到不得了,使乜搞到咁複雜啫。你睇那些碟頭飯由幾多錢開始,一路扯到現在三十幾蚊,你就知道鋪租愈來愈貴啦。」

不如開拓螞蟻業

住九龍塘的發哥,經常到九龍城買餸,二○○八年曾經被電視新聞拍攝到他逛街市,大談冰鮮雞和生雞的味道如何。他近年「落區」看到小商戶難以生存:「而家喺香港,發達係無可能啦,你落街,乜都俾啲大集團壟斷晒,衣食住行呀、打工呀,樣樣都唔知俾咗邊個大老闆。在樂富好多街坊都說,領匯來了就索性不做,然後又變回大商場囉。你諗吓全世界最貴個鋪,原來係銅鑼灣細細個賣魚蛋那間,你話幾諷刺。

不但小企業,連年輕人其實也無出路。發哥讀書不多,中三畢業,做過酒店門僮、郵差和推銷員,今日也可以成為荷李活巨星。叫他想一想,若今日自己在香港做年輕人,有什麼出路,他也頭痕。香港工業全部北移,現在只是靠大陸自由行,年輕人只能做服務業。他反諷道:「大學淨係開幾科咪得囉,物流業、管理業、酒店業啦。唔使咁多範疇啦,讀完又無工做。」他建議政府開闢第七產業叫螞蟻業:「走水貨囉,就是螞蟻業,螞蟻搬家嘛,日日喺羅湖上水走水貨。」年輕人沒出路,老人家更悽慘。發哥形容,老人家退休後,拿着三千元不到的生果金,每天一百元是沒可能生活。「喺香港,每日只得一嚿水就邊度都唔去得,你飯盒都三十幾蚊一個,仲要唔好病喎,如果睇吓醫生,執啲袪濕茶都唔夠錢,老人家靠一嚿水一日,真係好掹水。」事實是,梁振英只承諾會把老人生果金加到二千二百元,三千元是落選唐英年的過氣承諾。

高抬貴手咪亂拆

發哥若不用到海外拍戲,就會拿着古董照相機,到香港郊外四處尋幽探秘,一邊行山一邊拍攝美景。二○○九年發哥就以個人名義在中央圖書館舉行名為「香港印象」的攝影展。看到漂亮的郊外被城市化,發哥也感到不滿,希望政府要搞好鄉郊保育。他主動提到近日的沙螺洞保育戰,力撐保育人士,希望政府回購沙螺洞,不應該讓地產商用來建骨灰龕:「你那些客家圍村很有歷史價值,比清政府還要老,沙螺洞咁靚嘅地方,真是好靚好靚的郊野公園,那裡有這麼多蝴蝶品種,再加上鳳園的蝴蝶區,你應該有一套方法整番靚佢,不用你好多錢。」

發哥近年最為人津津樂道的,就是他在二○○七年四月一個凌晨,到皇后碼頭探望在那裡靜坐反對清拆的保育人士,被保育界譽為英雄人物。近日爭議激烈的舊政府總部西座,發哥也希望政府高抬貴手,保留英式舊建築,更強調要保育就要整個「舊樓群」,不能拆一幢保一幢:「舊政府總部現在要拆真係無厘頭!你新政府總部咁大,舊的地方你要來做乜,你留住這一個舊樓群,做歷史保育咪好囉。呢啲係舊式殖民地建築,有五、六十年代那種簡樸,實而不華,現在全部樓都係玻璃幕牆,你保留番這些東西是好的。橫掂你何東都買唔到,就唔好拆呢度啦。」

曾蔭權坐火箭論

發哥經常在公共交通工具上留下腳毛。前陣子曾蔭權被揭豪坐私人飛機豪住總統套房,社交網站瘋傳發哥cap帽T恤look一支公坐港鐵逼巴士的照片,網民都慨嘆,高官要學習發哥的簡樸。發哥被網民「擺上枱」來批評曾蔭權,他妙答道:「即係如果市民個個有得食有得住,莫講話私人飛機又好,空軍一號又好,你曾蔭權坐火箭都無所謂,佢上太空好像楊利偉咁揮旗囉,大家都會好開心拍手掌o架,因為你政績做得夠好嘛。現在問題是怨氣太大,你又做唔到嘢,你又要豪花,所以係人都嬲囉。」

發哥說搭地鐵只因貪方便:「人各有志啦,可能曾蔭權認為自己地位超然,一定要這樣做至配得起佢特首身份,係身份象徵。我沒所謂,貪方便,唔想塞幾個鐘過海,寧願坐港鐵三分鐘到中環。」他說,小市民介意的是你住港督府大家卻無瓦遮頭:「小市民覺得,你要俾我有個地方踎吓先,至少我喺屋企食公仔麵,不用去瞓街俾人睇到,衰到要瞓街好無面,你住港督府你就有面啦,係咪!」

石塘咀與西營盤中間

雖然發哥說,大家最關心搵食,但他卻支持市民繼續遊行,繼續去中聯辦抗議:「我要糾正一樣嘢,那裡不叫西環,因為我喺西環長大的,那裡是西營盤同石塘咀中間。你成日衝去石塘咀同西營盤中間呢,個個禮拜都有,加埋政府總部;還有每年七一加上維園燭光晚會,這些怨氣是不能被打壓的,長毛係一定要繼續抬棺材的,這是必要的指定動作,因為這是代表香港的自由繁榮、言論自由,無這樣嘢香港就無價值o架啦。

中央政府說香港可以「五十年不變,馬照跑舞照跳」,發哥說,某程度香港一定變了,每個領導人上場也會有些轉變,問題是變多少,變得好還是壞。他奉勸梁振英一上場,必須幫助升斗市民搞好民生,減低民怨:「現在是下面煮緊水,上面就蒸緊糉,愈搞愈大鑊,愈來愈爆煲,係天怒人怨o架,你收埋咁多儲備做乜啫,又唔係要買彈藥打仗。」他建議新政府快點找地建公屋,讓排隊輪候公屋的人上樓,又請社會福利署「派多幾個飯盒給有需要的人」,推出政策協助低下層的人:「你試吓將現在瞓街的、籠民呀、新移民推上樓住,到時仲邊有咁多怨氣嘈嘈閉呀,就不會有這麼多人上街。」


公爵府

積分: 25800


110#
發表於 12-7-2 10:27 |只看該作者
真係喎 人求咩
咪兩餐一宿囉


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


109#
發表於 12-7-2 10:23 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

發哥係一個好人和有心人!

可惜過去十五年,有慵官,有政棍,有訟棍,攪死攪亂香港,令香港一潭死水,舉步維艱,不進則退!






大宅

積分: 1629


108#
發表於 12-7-2 10:18 |只看該作者


男爵府

積分: 7983

畀面勳章


107#
發表於 12-7-2 10:10 |只看該作者


男爵府

積分: 8022


106#
發表於 12-7-2 09:58 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

大部份同意!




翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


105#
發表於 12-7-2 09:57 |只看該作者

引用:Quote:jolo+發表於+12-7-1+22:51+只識用電

原帖由 peoplepower 於 12-07-02 發表
請問有無scanner或者相機呢?

無就唯有自己買本
唔識用電腦post 相,只識用手機post。


手機影字太小了。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


104#
發表於 12-7-2 09:47 |只看該作者

版主 的帖子






珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


103#
發表於 12-7-2 09:46 |只看該作者
講得好好! 字字珠璣!
原來佢住九龍塘, 我見佢過太太去花墟買花, 很低調, 衣著都是很樸素的.


大宅

積分: 4209


102#
發表於 12-7-2 08:58 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

支持發哥




水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 12-7-2 08:49 |只看該作者


水晶宮

積分: 63468

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


100#
發表於 12-7-2 08:40 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

發哥知得仲多過d高官!
所以發哥應該去選特首啦!




公爵府

積分: 25555


99#
發表於 12-7-2 08:18 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

佢係我頭號偶像超過20年了發哥,我愛你




大宅

積分: 2251


98#
發表於 12-7-2 04:13 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

Like him so much




複式洋房

積分: 134


97#
發表於 12-7-2 04:09 |只看該作者


男爵府

積分: 9390

畀面勳章


96#
發表於 12-7-2 04:01 |只看該作者
發哥比一個政客更了解HK!


珍珠宮

積分: 30303


95#
發表於 12-7-2 03:45 |只看該作者

回覆:周潤發 回歸十五年 做個勇敢香港人

發哥好嘢




子爵府

積分: 10600


94#
發表於 12-7-2 03:28 |只看該作者
jolo 發表於 12-7-1 22:51
只識用電話影, 怕太細喎~~~
請問有無scanner或者相機呢?

無就唯有自己買本


大宅

積分: 3061


93#
發表於 12-7-1 23:37 |只看該作者

他反諷道:「大學淨係開幾科咪得囉,物流業

原帖由 circle119 於 12-06-30 發表
他反諷道:「大學淨係開幾科咪得囉,物流業、管理業、酒店業啦。唔使咁多範疇啦,讀完又無工做。」他建議政 ...
agree, I love fat gor too!




大宅

積分: 1231


92#
發表於 12-7-1 23:00 |只看該作者

完全同意

本帖最後由 hohowang 於 12-7-1 23:01 編輯
joyeeso 發表於 [url=tel:[url=tel:12-6-30 13]12-6-30 13[/url]]12-6-30 13[/url]:35
佢講左好多"人"講嘅野,好過班癈up議員,講埋d"唔係人"講嘅野,你地睇!讀書多有乜用??????仲話律師,大壯 ...


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo