自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   11


大宅

積分: 1303


1#
發表於 12-7-1 01:17 |只看該作者
我今日去迦南開N1家長會先知"迦南"由2013年起取消學券, 嘩~ 我知道後簡直呆咗, 因為之前一心捱一年N1, 就可以用學券, 而家辦晒入學手續先宣佈, 真係失晒預算!!! (我仲係打孖兩個讀添~ 好重皮喎~), 讀完N1都唔知繼唔繼續讀好? 好煩呀

仲有, 點解學校到依家仲未話到俾家長知學費確實幾錢??? (由遞表問到依家就快開學都未知), 成日話教育署未批, 申請加好多咩? 咁到時加到好貴, 我都要接受? 學校係咪有問題呀?

點評

arale1668  我對都係孖,由諗佢地幼稚園一心都係搵有學券既,無左學券更係要走啦..  發表於 12-7-3 01:05
cherrymama1  走啦!我朋友個女都走左啦!  發表於 12-7-1 18:28


大宅

積分: 3415

好媽媽勳章


126#
發表於 12-7-6 16:02 |只看該作者
我頭先打左去嶺南幼稚園度問...重有N班位..原來佢地2013-2014有學卷.....我而家唔知轉唔轉去佢邊讀N班, 請問有無人知間學校好嗎??


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


125#
發表於 12-7-4 19:32 |只看該作者

Quote:原帖由+丁丁*+於+12-07-03+發表當然

原帖由 joey1001_1001 於 12-07-04 發表
唔可以架,如果要申請學費減免,該幼稚園須要符合資格兌現學卷先可以,即係要參加左學卷計劃的學校先得。



...
唔好意思¸ 原來我攪錯咗



hello hello ~~


伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


124#
發表於 12-7-4 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChammyMAMA+於+12-07-03+發表

原帖由 丁丁* 於 12-07-03 發表
當然可以申請啦, 家庭收入符合要求就 ok
唔可以架,如果要申請學費減免,該幼稚園須要符合資格兌現學卷先可以,即係要參加左學卷計劃的學校先得。





大宅

積分: 3717


123#
發表於 12-7-4 17:44 |只看該作者

cherishbaby 的帖子

大家可申請學費減免 但當然有入色限制:




別墅

積分: 556


122#
發表於 12-7-4 17:31 |只看該作者


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


121#
發表於 12-7-4 15:51 |只看該作者
wbrenda 發表於 12-7-4 14:53
回覆 小露比* 的帖子

禁妳都係諗定另一間喇。。
係呀............好煩惱
我有兩隻大小魔怪""


男爵府

積分: 7238


120#
發表於 12-7-4 14:59 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-1 01:17
我今日去迦南開N1家長會先知"迦南"由2013年起取消學券, 嘩~ 我知道後簡直呆咗, 因為之前一心捱一年N1, 就可 ...
哇!好在我無accept 個offer 者!!!
我仔仔係細仔,之前一早有間幼稚園收左讀pm,我都交曬留位費、書簿費ga la。點知有一日中午,迦南又打黎,話收左仔仔讀pm wor!我原先好心儀迦南ga,不過後來覺得收左仔仔果間都ok,就無再期望迦南la!

同c6傾完,都係覺得算la,唔好轉,費事搞甘多野。反正都係pm。

宜家先知它下年會取消學劵!!!!好在無轉過去讀咋!!!!!

你都係快d幫你兩個b 找幼稚園la!!


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


119#
發表於 12-7-4 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


118#
發表於 12-7-4 14:42 |只看該作者
wbrenda 發表於 12-7-4 13:36
回覆 小露比* 的帖子

你細女吾係K1咩?
唔係啦 ! 而家先13個月咋~~~
我有兩隻大小魔怪""


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


117#
發表於 12-7-4 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23448


116#
發表於 12-7-4 13:27 |只看該作者
佢冇話保証升 k1, 所以点都要再報其他學校揾多條後路嫁.


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


115#
發表於 12-7-4 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6752


114#
發表於 12-7-4 13:12 |只看該作者
我阿囝都係今年讀n, 知道明年k1唔收學劵都覺得好憤怒,打亂哂我既計劃...到而家其實係好徬徨, 無助唔知好唔好而家就立即幫阿囝搵過第2間n讀, 好驚出年搵唔到學校收阿囝讀k1呀...


伯爵府

積分: 16931


113#
發表於 12-7-4 11:48 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 13:45
chanwendy 發表於 12-7-3 10:21
我細仔趕到尾班車, 九月升 k1 可以用學券到畢業, 但係早一年通知真的很不 ...

N1 有四百幾個位, 但 k1 只得二百幾, 咁你話夠唔夠? 無錯係好似無聽過有人話最後冇位升唔返 k1, 但只係因為太多人轉走啫. 但如果到時真係好多人都諗住留低走, 咁就要 '西' 走二百幾人架啦. 咁正常校長都唔會 gurantee 你架喎, 而家唔再接受 k1 新生申請, 九月的 k1 只得 8 個新生咋, 我估係經特別渠道入學的 (eg. 家姐亞哥讀緊, 識人). 如果轉無學券後, 可能肯走的人會少咗好多添, 到時更加唔包可直上 k1 添.


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


112#
發表於 12-7-3 19:13 |只看該作者

無學卷,咁申唔申請到學費減免架 +

原帖由 ChammyMAMA 於 12-07-03 發表
無學卷,咁申唔申請到學費減免架
當然可以申請啦, 家庭收入符合要求就 ok



hello hello ~~


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


111#
發表於 12-7-3 16:25 |只看該作者
sa_gill 發表於 12-7-3 16:16
我親戚個小朋友都係喺保護兒童協會讀㗎.ok wor!
學d嘢都唔差,另外有樣好處係可以延遲托兒至夜晚七點(好似 ...
夏季校服冇記錯 唔過 $60 一套,冬季都唔過 $100, 係校褸貴DD,不過都唔過300
校服只有夏季冬季2款,日日都係運動服.
書薄一個學期唔 OVER $1000
一年會有少少雜費 (旅行,晒相,...有限數)因為數目細冇正式計過,但一定唔OVER $500
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


110#
發表於 12-7-3 16:20 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 15:52
胡好, 保護兒童協會? 依間學校好唔好呀 ...
我大仔早幾年畢業,細女今年畢業,校長,老師&嬸嬸都好有愛心,

校長仲會落手落腳幫手照顧小朋友,尤其是N1新生
細女曾經俾校長餵飯,同便後清潔相信冇幾多校長肯做.

課程呢2年已從新調較,呢到既小朋友升上小一,一般都比其他小朋友快適應.

學校係全日制,上午學野,下午休息及遊戲,可以建立小朋友良好的作息時間及自理能力.

紅雨及3號風球學校仍會開放俾有需要的小朋友

假期較少, 一般都係跟銀行.

學校仲有延展服務到7:30P.M.平時放學時間4:30-6:00都可以接

星期六都可以返學.

如果係在職媽媽就更加適合.

我果2個日日都唔捨得放學
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 8757


109#
發表於 12-7-3 16:16 |只看該作者

引用:Quote:patpat234+發表於+12-7-3+10:39+以我

原帖由 cherishbaby 於 12-07-03 發表
胡好, 保護兒童協會? 依間學校好唔好呀 ...
我親戚個小朋友都係喺保護兒童協會讀㗎.ok wor!
學d嘢都唔差,另外有樣好處係可以延遲托兒至夜晚七點(好似),每小時$13,全日班扣學券二千蚊有找,書包,校服.平到
可作考慮!




大宅

積分: 1303


108#
發表於 12-7-3 15:52 |只看該作者
patpat234 發表於 12-7-3 10:39
以我所知,胡好暫時都仲有9月n1位,但出年n2(k1)就要等下學期n1小朋友決定去向先知有冇位。呢兩年呢間學校 ...
胡好, 保護兒童協會? 依間學校好唔好呀 ?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo