本帖最後由 Sk818 於 12-7-1 14:14 編輯
樓主,唔駛唔開心
原諒你亞媽啦,上一輩的上大多數是這樣的,她有這樣的思想,或許都是由你亞婆亞公那代傳比佢,佢是冇姑的
我亞媽在生時,我都勁勁覚得她重男軽女,有錢就留比細佬出外讀書,好在我亞嫲錫我幫我爭取
到我亞媽走咗啦,我勁傷心,遲遲也不能釋懷,唸番她之前的事,覺得佢唔係唔錫我,祇不過,比較起上來,冇咁錫吧
唸下,你媽都錫你呀,陪你去產檢,想想你生完,肯定會幫手睇頭睇尾,傳很多生後補身要跟的嘢比你,這也証明她鍚你
但什么也是假,最重要是你自己睇法,你錫唔錫你自己吐裡面自己BB先,如果錫,就對你媽嘅嘢,唔好咁上心,多想一些正面開心的事情,生個健健康康的靚BB
比著我會錫到個BB儂添,因為離補番我細時的缺失嗎,咁你會開心啲𠺢,祝生活愉快
Everyday, in every aspect, I become better & better. I always love myself.
I am totally open and receptive to all good.