自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5614


1#
發表於 12-7-1 09:14 |只看該作者
尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個真係好好命,有兩個仔!!(我有個細佬)我聽到之後好唔開心,個心好唔舒服…佢已經唔係第一次表現到咁明顯…我個心真係有條刺,唔知點好…最唔開心係有次同埋佢去產檢,醫生首次話係囡囡,佢當時居然好似晴天霹靂咁,係咁問醫生幾時先會確定到,睇完出來,我好唔開心,我直接問佢,我BB係囝定囡,對你有咩影響?!




伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


68#
發表於 12-7-2 10:00 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 09:57
問過啦!!佢話傳統思想就係咁!中國人就係咁!
洗咩理佢,只要你愛你女兒已足夠,為咩要咁著重別人睇法及眼光,你沒有自己的睇法嗎?


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


67#
發表於 12-7-1 16:32 |只看該作者

Vanessa_818 的帖子

呢個方法好好。。不過要樓主運用到呢個想法。。係知而難行。。因為人都有私心。。想人錫多d...人人都有私心。。父母都會有偏心的一刻。。。就算樓主已經表明會介意阿媽偏心。。。既然係咁。。介意都冇用。。不如就由得你媽咪啦。。放開d..自然自在d



Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


66#
發表於 12-7-1 16:15 |只看該作者
同我媽一樣,我大肚時同我講「生仔好過生女」,我都唔開心咗好耐。:;pppp:





別墅

積分: 963


65#
發表於 12-7-1 15:45 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

上一代大部份人係咁諗,包括父母、6299都係,佢地即頭開口講明,但我見佢地都一樣咁錫我同我個女喎!
只要你接受佢地係咁既思想,但唔代表佢唔錫你架!只不過男仔係中國人社會係有傳宗接代意思啫;只要你諗通呢點,就唔會唔開心




伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


64#
發表於 12-7-1 15:44 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

算啦,老一輩的思想,你唔重男輕女咪得囉




珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


63#
發表於 12-7-1 15:15 |只看該作者

回覆:juliababy 的帖子

我亞媽都係咁




公爵府

積分: 27519

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-7-1 14:13 |只看該作者
本帖最後由 Sk818 於 12-7-1 14:14 編輯

樓主,唔駛唔開心
原諒你亞媽啦,上一輩的上大多數是這樣的,她有這樣的思想,或許都是由你亞婆亞公那代傳比佢,佢是冇姑的

我亞媽在生時,我都勁勁覚得她重男軽女,有錢就留比細佬出外讀書,好在我亞嫲錫我幫我爭取

到我亞媽走咗啦,我勁傷心,遲遲也不能釋懷,唸番她之前的事,覺得佢唔係唔錫我,祇不過,比較起上來,冇咁錫吧

唸下,你媽都錫你呀,陪你去產檢,想想你生完,肯定會幫手睇頭睇尾,傳很多生後補身要跟的嘢比你,這也証明她鍚你

但什么也是假,最重要是你自己睇法,你錫唔錫你自己吐裡面自己BB先,如果錫,就對你媽嘅嘢,唔好咁上心,多想一些正面開心的事情,生個健健康康的靚BB

比著我會錫到個BB儂添,因為離補番我細時的缺失嗎,咁你會開心啲𠺢,祝生活愉快

點評

juliababy  嗯嗯~可能只係對比起來,無咁錫~係我太敏感~多謝你吖!都祝你生活愉快!  發表於 12-7-1 18:11
Everyday, in every aspect, I become better & better. I always love myself.

I am totally open and receptive to all good.


公爵府

積分: 27503


61#
發表於 12-7-1 13:23 |只看該作者
我問我阿媽~細佬話淨係想生一個如果佢最後生既係女咁點~我阿媽話咁咪生多個我養佢個女囉~死都要生多一個駁係仔:;pppp::;pppp::;pppp:老人家就係咁~

不過我媽咪冇重男輕女..但係就好緊張啲仔...




大宅

積分: 1427


60#
發表於 12-7-1 12:58 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

mouth:mouth:




寶石宮

積分: 281776


59#
發表於 12-7-1 12:56 |只看該作者
睇開啲


大宅

積分: 1760


58#
發表於 12-7-1 12:54 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!






伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


57#
發表於 12-7-1 12:41 |只看該作者

好唔開心!阿媽,重男輕女!!






伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


56#
發表於 12-7-1 12:41 |只看該作者

好唔開心!阿媽,重男輕女!!






男爵府

積分: 6508

畀面勳章


55#
發表於 12-7-1 12:31 |只看該作者
我生左個女,我媽話我唔識生,我當佢唱歌:;pppp:

點評

juliababy  好過份!!!  發表於 12-7-1 12:35


侯爵府

積分: 20356


54#
發表於 12-7-1 12:31 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 12:26
你媽媽竟然會咁講!!!太hurt人啦!如果係我,我會同佢反面!以後唔見!



...

比起我,你係咪開心好多呢?
我以前都好吾開心,但我諗通咗,我係為自己而生

點評

juliababy  無錯!又有自己嘅家庭!令到自己唔開心嘅人,避得就避!  發表於 12-7-1 12:35


男爵府

積分: 5614


53#
發表於 12-7-1 12:26 |只看該作者

引用:樓主,你嘅人生係你自己,最重要係老公對你

原帖由 oscarmama 於 12-07-01 發表
樓主,你嘅人生係你自己,最重要係老公對你好,第二時d仔女對你好。
我媽都係咁,佢直頭兜口兜面同我講,(1 ...
你媽媽竟然會咁講!!!太hurt人啦!如果係我,我會同佢反面!以後唔見!




侯爵府

積分: 20356


52#
發表於 12-7-1 12:23 |只看該作者
樓主,你嘅人生係你自己,最重要係老公對你好,第二時d仔女對你好。
我媽都係咁,佢直頭兜口兜面同我講,(1)仔呢我乞食都俾佢去外國讀書,你就去問吓6叔肯吾肯收留你,(2)你係蝕本貨、濺貨、臭貨,(3)到今時今日:分屋分身家留大部份俾細佬,但佢有乜頭暈身慶,同老豆抄大獲,佢孫仔出事,就第一時間揾我,
你阿媽有無咁絕mouth:

點評

mimi88  我阿媽比你阿媽勁多十倍左右啦, 以前我會好唔舒服, 而家當佢冇到  發表於 12-7-1 12:32


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


51#
發表於 12-7-1 12:20 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

吾好吾開心啦



點評

juliababy  嗯嗯~  發表於 12-7-1 12:37


珍珠宮

積分: 44373


50#
發表於 12-7-1 12:13 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 09:20
但個心真係好唔舒服,好難做到,當咩事都無…
比我都嬲啦~

點評

juliababy  真係唔嬲就假!!  發表於 12-7-1 12:36
輸入搜索內容

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo