自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-7-1 16:59 |只看該作者
本帖最後由 貝貝 於 12-7-1 18:25 編輯


生果日報影片

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20120701/51005731



七一遊行下午3時多起步,有數名市民在龍頭位置,舉起支持新特首梁振英及反拉布議員的橫額,遭其他人喝倒彩。該數名市民遊行至銅鑼灣波斯富街附近時,舉起批評泛民議員拉布浪費公帑的橫額,被其他遊行者喝倒彩,拉低橫額。現場警員將該數名人士,帶離遊行隊伍,避免發生衝突。




點評

大力大力    發表於 12-7-1 22:53
wilsonmun  樓下joycec9講得好x2  發表於 12-7-1 21:35
Batgirl  樓下joycec9講得好  發表於 12-7-1 21:34
joycec9  http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5226423  發表於 12-7-1 19:31
joycec9  你自己開post見到反對意見,咪一樣趕人走!  發表於 12-7-1 19:31


侯爵府

積分: 20211


96#
發表於 12-7-2 01:44 |只看該作者
WChan 發表於 12-7-2 01:32
死梗,死前仲會散盡家財,想翻身都冇機會

呢d就係良好環境培育民..............愚.
夕陽霧落留竣嶺.
     風嘯海濤帶鳥歸.
  輕拂何處花香溢.
           驚浪相奏試心絃.........


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


95#
發表於 12-7-2 01:32 |只看該作者

引用:Quote:woodpecker+發表於+12-7-1+23:07+呢

原帖由 decor218 於 12-07-02 發表
2017...............有民主...........一人一票,揾個兩個雌雄長毛,定維園檸檬.......................真係 ...
死梗,死前仲會散盡家財,想翻身都冇機會




水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


94#
發表於 12-7-2 01:30 |只看該作者

引用:Quote:趙元嵩+發表於+12-7-1+22:03+香港雖

原帖由 decor218 於 12-07-02 發表
摸索成長.正是目前大陸處境.........惟香港...由一位公子.轉而一個打工仔.而被有機可乘,....去製造盲點.
...






侯爵府

積分: 20211


93#
發表於 12-7-2 01:27 |只看該作者
woodpecker 發表於 12-7-1 23:07
呢幾個人反拉布,支持梁振英,就俾其他人'靴'! 我仲聽到片段中有人大鬧叫佢地番大陸做奴才。

遊行人士中 ...

2017...............有民主...........一人一票,揾個兩個雌雄長毛,定維園檸檬.......................真係唔死唔差幾.
夕陽霧落留竣嶺.
     風嘯海濤帶鳥歸.
  輕拂何處花香溢.
           驚浪相奏試心絃.........


侯爵府

積分: 20211


92#
發表於 12-7-2 01:23 |只看該作者
趙元嵩 發表於 12-7-1 22:03
香港雖然尚欠民智......但, 民智本身就必需係民愚底下成長, 我們只好等待良好的環境讓民主成長!
...

摸索成長.正是目前大陸處境.........惟香港...由一位公子.轉而一個打工仔.而被有機可乘,....去製造盲點.
愚弄..
將'香港製造''南風窗''貨運碼頭'...一一斷去............目前..第三跑道.
各項基建一再延誤.失去時間優勢.成本暴增.
良好環境如何等待..........................................................
夕陽霧落留竣嶺.
     風嘯海濤帶鳥歸.
  輕拂何處花香溢.
           驚浪相奏試心絃.........


禁止訪問

積分: 13157

畀面勳章


91#
發表於 12-7-1 23:34 |只看該作者

民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


90#
發表於 12-7-1 23:26 |只看該作者
真你有啲懷疑......真心支持者......定係臨時演員....????




今之遊行 好明顯係.....民主派/泛民.....吹雞.....(係 民主派/泛民 主埸)

佢地咁樣.....拉橫額.....被其他遊行者喝倒彩....被人叫離場.....以經好好.....



佢地分明.....屎坑點燈....找屎


珍珠宮

積分: 47280


89#
發表於 12-7-1 23:15 |只看該作者


伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


88#
發表於 12-7-1 23:11 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)






寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 12-7-1 23:10 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)






大宅

積分: 2363


86#
發表於 12-7-1 23:09 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 17:58
吓???? 支持CY就係收錢搵人舉牌??? 得幾個咁少?? 咁你地果D... 又比左幾多錢D B6 同D 憤青呀?? ...

under 最低工資掛


珍珠宮

積分: 47563

2024年龍年勳章


85#
發表於 12-7-1 23:07 |只看該作者
呢幾個人反拉布,支持梁振英,就俾其他人'靴'! 我仲聽到片段中有人大鬧叫佢地番大陸做奴才。

遊行人士中,亦有舉住香港喺英國殖民地時嘅旗(大大個英國米字徽號),唔知有冇人叫佢地去英國做奴才呢?

我覺得有啲人真係有奴性,俾白種人管好地地.

我知香港未有民主,要到2017先有,但係我可以肯定,香港一日喺英國統治下,一路都唔會有民主。有啲傻人仲一廂情願思念英國殖民地統治,真係奴性發作。


大宅

積分: 2325


84#
發表於 12-7-1 23:05 |只看該作者

版主 的帖子

講野唔岩聽就話人五毛盲毛
言論自由wo:;pppp:




禁止訪問

積分: 1379

睛靈勳章


83#
發表於 12-7-1 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


82#
發表於 12-7-1 22:54 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 16:59
生果日報影片

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20120701/51005731

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 12-7-1 22:52 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)

佢哋嘅所謂民主就係只有佢講無你講,同埋你唔支持佢哋就係「反民主」



祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


大宅

積分: 2647


80#
發表於 12-7-1 22:50 |只看該作者
假民主


伯爵府

積分: 15586


79#
發表於 12-7-1 22:41 |只看該作者

引用: 生果日報影片http://hk.apple.nextmedia.

原帖由 貝貝 於 12-07-01 發表
本帖最後由 貝貝 於 12-7-1 18:25 編輯
ai.....no comment.. give up




侯爵府

積分: 23500


78#
發表於 12-7-1 22:39 |只看該作者
佢地跟本容唔到唔同佢既意見既人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo